klıma acınca hararet yukselmesı

Any1sT0pMe

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
2,272
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
valla bencede yalnışın var bende hiç artmıyor dışarı çıktığımda klima hep açıktır ve sıkışık trafikte dahil geçen 1 saat dur kalk yaptım yol çalışması nedeniyle araç sabit 90 derece ve oldukça stabildi 1 derece artış olmuyor hatta uzun dur kalksız yolculukta 85 80 e kadar düşüyor

allla alla::eek: tmm düşüyorda haklısın ancak ilkden artması lazım:D neyse yanlışımı düzelltiğiniz için tşkLEr YÜceL...
 

Blade De'Nogua

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
478
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
iki fan var benim bildiğim klimayı açınca fanın bitanesi açıyor ondan hareret düşüyor bendede kırmızıya kadar geliyordu tesadüf fanın bitanesinin açmadığını gördüelektrikçi fanı söktü fanın üstündeki kablolardan bitanesi kopmuş lehimleyim kabloları güzelce sardı şuan iyi eğer hararet çıkıyorsa klimayı açın hararet düşer iyi kontrol ettirilmeli yoksa conta bile yakılabilir

Benimki su eksiltiyordu , hareret yükselince servisi aradım klimayı aç en sıcağa getir yola devam et hareret düşer dedi malesef düşmedi ve araç conta yaktı :S
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,521
Tepki puanı
255
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Benimki su eksiltiyordu , hareret yükselince servisi aradım klimayı aç en sıcağa getir yola devam et hareret düşer dedi malesef düşmedi ve araç conta yaktı :S
" klimayı aç en sıcağa getir yola devam et hareret düşer " servisin bu önerisi yanlış olmuş, doğrusu " klimayı kapa kaloriferi aç en sıcağa getir " şeklinde olmalıydı. Yanlız bu her zaman kurtuluş değildir. Bu işlemi yaptıktan sonra kaloriferden sıcak hava gelip gelmediği kontrol edilmelidir. Sıcak hava gelmiyorsa sistemde yeterli su yok demektir. Sıcak hava geliyorsa hararet kontrol edilerek yola normal bir hızla araç sıkıştırılmadan devam edilir.
 

Blade De'Nogua

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
478
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
" klimayı aç en sıcağa getir yola devam et hareret düşer " servisin bu önerisi yanlış olmuş, doğrusu " klimayı kapa kaloriferi aç en sıcağa getir " şeklinde olmalıydı. Yanlız bu her zaman kurtuluş değildir. Bu işlemi yaptıktan sonra kaloriferden sıcak hava gelip gelmediği kontrol edilmelidir. Sıcak hava gelmiyorsa sistemde yeterli su yok demektir. Sıcak hava geliyorsa hararet kontrol edilerek yola normal bir hızla araç sıkıştırılmadan devam edilir.

Aracı babam kullanıyordu , çok sakin kullanır arabayı asla 3000 deviri geçirmez ama tabi daha önce baktırmamız lazımdı o yüzden biraz ihmal biraz kısmet diyorum.
Savaş abi keşke bu söylediklerini serviste söyleseydi :S
Ama kesinlikle hareret 90'ı geçtiğinde insan ister istemez tedirgin oluyor , 2 vectramdada aynı sorunları yaşadım herhalde sevmediğim tek yönü bu :)
 

empra

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
98
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
merhaba,

astra f aracımda aynı sorun var 105 kadar yükseliyor çekiyorum kenara fan dönüyor bekliyorum 10-15dk klima açık düşmüyor yola çıkınca klimayı kapayınca rüzgar alıyor düşüyor.kışın bile 100de dolanıyor bana elektriksel sorun olduğu göstergelerin yanlış gösterdiği kaliteli kutup başı almam gerektiği söyledi ustam bende araştırdım çifti 100€ ya buldum sizce düzelirmi.????
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,521
Tepki puanı
255
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
merhaba,

astra f aracımda aynı sorun var 105 kadar yükseliyor çekiyorum kenara fan dönüyor bekliyorum 10-15dk klima açık düşmüyor yola çıkınca klimayı kapayınca rüzgar alıyor düşüyor.kışın bile 100de dolanıyor bana elektriksel sorun olduğu göstergelerin yanlış gösterdiği kaliteli kutup başı almam gerektiği söyledi ustam bende araştırdım çifti 100€ ya buldum sizce düzelirmi.????
Aracına hiç dokunma, Opellerin fanı zaten 100'den sonra açılır.
 

webbee

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
2,024
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
52
www.harunonline.8m.net
savas abı sımdı 2 tane mı fan var yoksa 2 devrelı fanmı var ben bakıyorum devreye gırıyor fan acaba tek devırdemı donuyor??
 

sabrionur

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
81
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Bildiğim kadarıyla 2 tane değişken devirli fan var.Bir tanesi klima radyatörü için çalışıyor,bir diğeri ise motor soğutma için.Ancak bu radyatörler birbirlerine paralel ve çok yakın olarak konumlandırıldığından herhangi bir fanın çalışması bir diğerine etki ediyor.Yani vectra b kasalarda durum bu.Bir diğer aracım Honda civic te mesela bu radyatörler ve fanlar yan yana konumlandırılmış ve birbirlerine hiç bir etkileri yok.Astralarda da durum böyle olabilir.Saygılar..
 
Üst