Astra 1.3 cdti chip uygulandı

alpmurat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
2,933
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
www.facebook.com
benim şahsi görüşüm 1.3 düzele chip uygulaması rezilde etmez, vezirde :)yani 3 sn 100km cıkmadıkdan sonra :p
 

3mR3_55

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eyl 2009
Mesajlar
11
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Bende uzun süredir chip olayını kafamda düşünüyorum ama OMLET adlı kullanıcı gibi kimse bütün ayrıntılarıyla anlatmadğı için yaptırmıodum.. ama en kısa zmanda ben de astra h aracıma chipi yaptıracağımm.. OMLET adlı kullanıcıya bütün verdiği biLgiler için teşekkür ederim..
 

can_06_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 May 2010
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
merhaba arkadaşlar konuyu dağıtmak istemem ama farklı biyer bulamadım bunu soracak daha önce vectra 2.0 gt kullanıcı idim şuan ford mondeo 2.0 tdci aldım 130 hp gücünde geçenlerde chip tuning yaptırmaya karar verdim internetten bir yer buldum ve gittim aracı test cihazına bağladı ve yola çıktık tam gaz seyir ettik cihaz ölçümü için daha sonra geldik ve bilgisayara bağladı aracı yazılımı attığını söyledi fakat 2-3 dakika sürdü yada sürmedi işin açıkcası biraz kıllandım günahınıda alamadım daha sonra aracın turbo temizliğini yaptı baya kurum vardı hepsini tertemiz yaptı araçta ben bariz sizin bahsettiğiniz şekillerde fark göremedim sadece küçük viteslerde çok yüklendiğinde örneğin 2.vites 50 km/h patinaja biniyor .. tekrar arayıp sorduğumda PUK değerleri ile oynadığını söyledi bilmiyorum nedir bu puk değeri? chip tuning işlemden farklı olarak aracın orjinal yazılımındaki değerlerli güncellediğini ve oynadığını belirtti otomotiv mühendisi bu işi yapan kişi birde kağıt verdi dyno testi tarzında 93 kw/126 hp çıkmıştı tekerleklerdeki güç + 12 beygir güçlenmiş dedi bana mantıksız geldi arac zaten fabrika çıkı 130 hp sizce bu araca chip tuning uygulaması yapılmışmı yoksa azda olsa farkeden çekiş gücü sadece turbo temizliğinden dolayımı oldu aracın torku zaten kuvvetli idi 330 nm torka sahip ara hızlanmaların gayet başarılıydı bir heves için yaptırmak istedim sadece ama bahseldiği gibi çok fark göremedim şuan 80 km oldu yaptıralı
yokmu arkadaşlar bana yardımcı olabilecek fikir verebilecek birisi
 

EWGIN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
154
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Arkadaşım bence adam gibi bir yerde yaptırmanı tavsiye ederim chip tuning işini ve yapılan uygulama ortalama olarak 500 km den sonra kendisini gösterir.
O motordan sağlıklı olarak en az 150-160 bg alınır 12 bg çok az bence
 

CorsaBursa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
295
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
chip konusu hep aklima takılmıştır, OMLET arkadaşımıza sonsuz teşekkurler, ğn kısa zamanda bende corsa 1,3 cdti aracıma yaptırıcam.
 

tozluyurt

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
329
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Astra 1.4 h kasa ya chip uygulaniyor mu acaba kac bg gibi bi artis oluyor....?
 

haydut25

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
2,235
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Eskiden oto dergilerine meraklıydım.Şimdi internet çıktı pek dergi olarak çekiciliğ kalmadı.

98 yada 99 senesinde WV firması ile bir chp tuning üretici firmasının birlikte uyguladıkları bir chip testi okumuştum.Bu test wv firmasının en çok övündüğü TDİ motorlarda yapılıyordu.Test wv fabrikasında ve bilimsel bir ortamda yapılmıştı ve sonu.: %28 lik bir güç artışı+%7 lik bir yakıt düşüşü idi.Bunu okuduğumda gerçekten şaşırmıştım ve ortada wv gibi bir firmanın ismi olmasa asla da inanmazdım.Özellikle de autobild gibi dünyaca ünlü bir oto dergisinin ise wv gibi bir firmanın ismini böyle bir testte uydurma bir şekilde kullanmayacağını düşünerek bu testin inandırıcılığı konusunda net bir kanıya vardım.

Bugün ise istanbulda aynı sistemi kullanan bir chip tuning firmasının olduğunu, bu sistemi dizellere uyguladığını, test sonuçlarını dyno testinde uygulama öncesi ve sonrası verilerle ispatladığını ve bu şekilde aracı teslim ettiğini duydum.

Bu sadece bilgilerimi paylaşmak amaçlı bir yazıdır.Firma neresidir nasıl ulaşabilirsiniz bilmiyorum.İnternet sitesi olduğunu duydum.ARaştıran arkadaşlar mutlaka biliyordur.
 

R4F3T

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 May 2010
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Aracımı % 99 istanbul şehiriçi kullanmaktayım dün yokuşta (Eğim 40 derece) klima açık eskisi gibi devirlenene kadar vakit geçti.Hiç olmazsa 2. viteste klima açık 40 derece eğimli bir rampayı rahat çıkabilseydim isterdim.mesafe yokki hızlanayım.90 derece dönüş yapıp 40 derece 30 m'lik rampanın 1/3 ünde turbo açılsın diye 3 saniye bekledim.

Performans sadece 3000-4500 devirde olunca bu durmadan gaza bas demektir sonucu malum $$$$$.Hergün aynı güzargahta aynı vitesleri kullanıyorum yolu gözüm kapalı giderim.Aynı viteste aynı devirde (1750 turbonun açılmasının ardından) 2.vites ile başlayıp bitirdiğim yolu şimdide 3. vitese geçemeden bitiriyorum.

Olay şu ki alt devirlerde herşeyin eskisi gibi olduğunu belirttim zaten.Hiç olmazsa 2 vitesten bir beklentim vardı olmadı.Yoksa yokuş başında aracı 3500-4000 devirde ivmelendirsem 4.vitestede o yokuşu çıkarım ancak benzin istasyonumuz yok.

Araç bakımsızmı diye düşünebilirsiniz araçta castrol tam sentetik her 10.000 km bir değişir.hava filtresi her 5.000 km de bir değişir.Aracıma öyle bakıyorum.Araca kusur bulmayı doğru bulmuyorum.Yolu görünce 210 basan bir araçtır.Yani bundan daha fazla motorun açılacağını gözüm kesmiyor.

Şu andaki 0-100 km testinde sadece 1 sn lik bir iyileşme var.Hala açılsın diye bekliyorum.İnşallah daha açılır.Sabreden derviş 3.viteste pati çekermiş.
öncelikle açtığnz konuyu baştan sona okudum.anladığm kadarıyla aracınz 95hp gücünde ve 1300cc motor hacmine sahip.konu içeriğinde en çok ilgimi çeken bölüm 3.vitezde pati çekme muhabbeti oldu.ben izlediğim videolarda 800-900bg örneğin full yüklü motoru olan toyota supranın 3.vitezde zor pati çektiğini görürken siz nasıl 1300cc ve 95beygir motora sahip olan dizel bir aracın 3.vitezde pati çekmesini bekliyorsunuz gerçekten mantık işi değil.arabanın daha seri olmasına gelince.araın orjinal turbosunu performans turbo-intercooler ekipmanları ile değiştirirseniz emin olun sizi tatmin edecek bir performans yakalıyabilirsiniz...
 
Üst