Atak Sürüş Teknikleri

erman54

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
118
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
bu şekilde en çabuk şekilde hızlanamazsın... motor devrinin devir kesiciye kadar gelmesini beklersen tork kaybı yaşarsın ve buda hızlanmanı yavaşlatır...;)
tabi bu olaydan bahsederken 1,3 cdti dan bahsediorum ben benzinli araçlarda olay ne kadar fark eder allah bilir

sen olaya teknik açıdan yaklaşmışsın bence 1,3 cdti bi corsa eline geçerse dene tam tersine araç yüksek devirlerde ssyrettiği için ve turbonun kapanmasınada müsade etmediğin için daha atak daha seri bir devamlılık sağlıyor ben torka kıla tüye bakmıyorum fiili olarak uygulamaya geçirmişliğim var düşüncelerimi yazmıyorum aracına kıyabilecek herkes denesin görsün neyse konuyuda saptırmayalım ben sadece bı örnek verdim
 

erman54

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
118
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et

elimizde olanlardla bu kadar güzel oluyo bahadır kardeş her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır sen 2000 motor vectranla ne gıbı bı yöntem izliyosun paylaşta belki SENDEN ÖĞRENECEĞİMİZ ÇOK ŞEY VARDIR .....
 

ERİNÇ

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
47
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
bir 1,3 cdtı kullanıcısı olarak ve erman arkadaşımızın arabasınıda tanıdığım için arkadaşıma katılıorum bu araçlardan seri verim almanın en ii yolu bu...
 

al_9392

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
96
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
güzel paylaşımm..
 

bacadir68

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7,785
Tepki puanı
11
Puanları
38
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
merak ediyorum. acaba bu alıntı yapılan şahıs adanadan biri olabilir mi?
 

ozen616216

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
kesinlikle 1.3 cdti ler dsuk devırlerde hıc serılık arz etmıyor..arkadasımızın corsada da denedıgı gıbı yuksek devırlerde araba serılık kazanıyor ;)
 

MBugra1

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
2,516
Tepki puanı
0
Puanları
0
www.karinca.tk
Moto boştayken (vites atma sırasında, ayak debriyajdayken) tam gaz vermeye devam edip motoru kesiciye götürmek motora maksimum zararı verecek işlemlerin başında gelir heralde. Hızlı kalkmak ayrı motoru harcamak ayrı. 1.3 CDTI arabayla kalkış deniyorsanız zaten baştan yanılmışsınız. Ha en iyi yöntem bu mudur olabilir, hiç denemedim, asla da denemem!

Eğer dizelde seri kalkmak istiyorsanız benim tavsiyem 1. viteste fazla kalmayın, hızlanmanızı 2. viteste yapın, devirleri bitirmeden vites atın, 4500 deviri görmeyin, vitesi değiştirmek için debriyaja tamamen basmayı beklemeyin, ayağınızı debriyaja basarken vitesi boşa çekin, tam bastığınız anda da vites değiştirme hamlenizi tamamlamış olun (bunu uygulamak baya bir pratik gerektiriyor, ben kaç kere şanzumanı zorladım neredeyse kıracaktım bir seferinde)

Ve lütfen bütün bunları trafiğe kapalı alanlarda yapın!
 

Burak_61

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
428
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
hiç kimse 1.3 ten şikayetçi olmasın olanlarada chip öneriyorum 1.3 cdti motorla 1.6 araba nasıl geçilir görsünler :D
 
Üst