Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Şimdi tolga Bey, yukarıda yazdığım gibi egsoz dumanı ısınınca kesiliyorsa conta ve motorda sorun yok demektir. kokuda egsozdan gelmiyorsa burda sorun yok,geriye hortumlar petek,radyatör ve borular kalıyor hatta devirdaim de dahil.o kokuyu anlayabiliyorsan veya o kukuyu alabilen tanıyan biri varsa aracın sıcak iken mutlaka kaçırma varsa kaputu açınca alır. birde antifriz kuruyunca(motor sıcak olduğundan) beyaz iz bırakır bunlara bak görebildiğin bir yer varmı?
Bak beyazlık ve antifriz rengi olan kaçak yer için bir örnek.Daire içinde antifriz rengi etrafıda kurumuş halibeyaz kireç tutumuş gibi bu iz şeklinde dahi olabilir (akmış su izi ama beyaz)
Aklıma gelmiş iken kalorfier musluğuna dahi bakın
Cok yararli bilgi oldu cok yesekkur ederim hafta sonu bunlari kontrol ediyorum birde aklima takilan iki soru var bu konuyla alakasi olmayan onlari buradan mi sorayim yoksa ayri konu mu acayim
Kaputu actigimda motorun sag tarafina yakin biyerde ince bir hortum var bosta duruyor araba calisirken ucuna parmagimi koydum vakumladi usta bunun yerini bulamamisti birde motorun sol tarafinda bir demir parcasi var ustunde 3 tane buyuk vida var motora takiliyor gecen hafta incelerken gordum bunu vidalar yalama yapmis takilmiyor
Motorun sağ tarafında vakum Sekonder valfı vakum hortumu olabilir yuvarlak bir parça bakarsan motorun sağında önde,ona girmesi gerek bak bakalım ucu boşta mı dediğim gibi rssim eklersen daha net cevab
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.