KESİNLİKLE CYCLONE TAKTIRMAYIN.

ademkurtan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
15
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Evet arkadaşlar müşteri hizmeti ve memnuniyeti sıfır. bende 2013 citroen c4 var, serviste cyclone marka bu sitemi taktılar. araç yazılımının araç ile ilgili bölümü ingilizce idi. başka bi arkadaşın aracında o bölümün türkçe olduğunu gördüm ve daha fazla tema felan olduğunu gördüm. bende regi yi telefonla aradım. teknik bölümden mustafa taşar ile görüştüm. mustafa beye durumu izah ettim cihazın windows arayüzüne ulaşabildiğimi araç ile alakalı yazılımın bulunduğu i9 klasörünü (opellerdeki D2280 klasörüne denk geliyo) felan görebildiğimi işte araçtaki bu yazılımın bazı bölümlerinin ingilizce olduğunu anlattım. bana en son versiyon araç ile ilgili dosya olan bu i9 klasörünü gönderirlerse sevineceğimi söledim. tamam dedi ama garantiden vazgeçersem ve vazgeçtiğine dair faturaya yazı yazıp mailime atarsan göndereceğini söledi. bende garantiten vazgeçtiğimi hem garanti belgesine hemde servisten bana verilen belgeye yazarak kendilerini mail adresine gönderdim (mustafa.tasar@regi.com.tr) cevap gelmedi. yaklaşık 1 ay geçti ben bu bi ay içinde 5 tane daha mail attam ama hiç bi cevap gelmedi. mustafa beyin bu tutumu cihazlarının arkasında durmadıklarının müşterinin kendileri için hiçbirşey ifade etmediğinin bir göstergesi. bundan dolayı bu cihazı taktırmanızı tavsiye etmem.
 

Bye_Bye

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
10,152
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: KESİNLİKLE CYCLONE TAKTIRMAYIN.

Geçmiş olsun3 sene boyunca ben cyclone kullandım astramda ve en ufak bir problem yaşamadım
benim arka kameram çatlamıştı 3 gün içinde hiçbir ücret talep etmeden göndermişti regi güvenlik

anladığım kadarıyla İngilizce menüyü Türkçe yapmak istiyorsunuz, yoğunluktan belki mail görülmemiştir
keşke faks ya da telefon kullansaydiniz

yanlış anlamayin regi ile hiçbir baglantim vs yok sadece
olma ihtimali olan şeylerden bahsettim
 

mucahitduran

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ocak 2014
Mesajlar
5,207
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
www.facebook.com
Ynt: KESİNLİKLE CYCLONE TAKTIRMAYIN.

Geçmiş olsun. Umarım sorununuz en kısa sürede çözüme kavuşur.
 

BÜLENT.

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
12,693
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Ynt: KESİNLİKLE CYCLONE TAKTIRMAYIN.

Gecmis olsun
Bende 3 yildir cyclone kullaniyorum gayette memnunum.
1-2 problem yasadim onuda regi guvenlik sorgusuz halletti.
Sakina cyclone taktirmayin degilde. 
Cyclone ile yasadigim problem deseniz daha dogru olurdu sanki cunku butun markalarda problem cikiyor.
 

DERSİMLİ

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2011
Mesajlar
3,424
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: KESİNLİKLE CYCLONE TAKTIRMAYIN.

bende 3 yıldır bir problem yaşamadım. arkadaşımız sanırım çok öfkelenmiş belki kendince haklı ama cyclone piyasadaki bir çok üründen iyi ve güvenilirdir.
 

adRe j

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
7,685
Tepki puanı
2
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Ynt: KESİNLİKLE CYCLONE TAKTIRMAYIN.

ademkurtan link' Alıntı:
Evet arkadaşlar müşteri hizmeti ve memnuniyeti sıfır. bende 2013 citroen c4 var, serviste cyclone marka bu sitemi taktılar. araç yazılımının araç ile ilgili bölümü ingilizce idi. başka bi arkadaşın aracında o bölümün türkçe olduğunu gördüm ve daha fazla tema felan olduğunu gördüm. bende regi yi telefonla aradım. teknik bölümden mustafa taşar ile görüştüm. mustafa beye durumu izah ettim cihazın windows arayüzüne ulaşabildiğimi araç ile alakalı yazılımın bulunduğu i9 klasörünü (opellerdeki D2280 klasörüne denk geliyo) felan görebildiğimi işte araçtaki bu yazılımın bazı bölümlerinin ingilizce olduğunu anlattım. bana en son versiyon araç ile ilgili dosya olan bu i9 klasörünü gönderirlerse sevineceğimi söledim. tamam dedi ama garantiden vazgeçersem ve vazgeçtiğine dair faturaya yazı yazıp mailime atarsan göndereceğini söledi. bende garantiten vazgeçtiğimi hem garanti belgesine hemde servisten bana verilen belgeye yazarak kendilerini mail adresine gönderdim (mustafa.tasar@regi.com.tr) cevap gelmedi. yaklaşık 1 ay geçti ben bu bi ay içinde 5 tane daha mail attam ama hiç bi cevap gelmedi. mustafa beyin bu tutumu cihazlarının arkasında durmadıklarının müşterinin kendileri için hiçbirşey ifade etmediğinin bir göstergesi. bundan dolayı bu cihazı taktırmanızı tavsiye etmem.
Cyclone iyi değil arayüz olarak falan ama idare eder uzun süre kullanan arkadaşlarımız var bende yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum donma takılma dahi yaşamadım. Ama Cyclone yi buna rağmen beğendiğim söylenemez...

Sizin sorununuza gelirsek Türkçe menü istemeniz gayet normal elinde varsa yüklemesi gerek ama mail ortamı ile değil kendiniz aracınız ile gidip onlara gerekli güncellemeyi yaptırmalıydınız garantiden vazgeçin dediklerinde... Sizin hatanız bence uzaktan irtibat olmuş ama haklıda olabilirsiniz uzaksa size falan

Karşı tarafıda dinlemeden yorum yapamam eğer ki cidden sizin garantiden vazgeçme kağıdınızı alıp istediniz dosyayıda atmadıysa onların ayıbı

Bu tür durumlarda kendimiz müdehale edebiliriz ama garanti dışı kalır dediklerinde siz yapın deyip gitmekte  fayda var
 

ademkurtan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
15
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Ynt: KESİNLİKLE CYCLONE TAKTIRMAYIN.

zaten telefonla görüştüm hakan. bana mail adresini verdi (mustafatasar@regi.com.tr) buraya garantiden vazgeçtiğine dair belgeleri at dedi. bende attım. ardından 5 tane daha mail atmama rağmen hiç bi cevap alamadım. açıkçası kendi cihazlarının arkasında durrmuyorlar. göndereceği dosya 45-50 mb bişe 5 dakikasını almaz yani. adrej kardeşim ben elazığda yaşıyorum. 50 mb lık bi dosya için 1000 km gidecem ve 1000 km geri gelecem mantıklımı sence. bana dediği garantiden vazgeç göndereyim. bende vazgeçtim ama hiçbi şekilde sonrasında cevap alamadım garantiden vazgeçtiğimle kaldım :)
 

ademkurtan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
15
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Ynt: KESİNLİKLE CYCLONE TAKTIRMAYIN.

dersimli kardeşim bende problem yaşamadım. cihaz arızalı değil. anlatmak istediğimi anlamadın sanırım. cihazdaki araç yazılımını barındıran i9 klasörünün en son halini göndermesini istedim. çünkü bendeki araç arayüzünün bir bölümü ingilizce. mustafa bey bana göndereceğini söledi telefonda mail adresini verdi. ama defalarca mailk atmama rağmen cevap verme nezaketinde bile bulunmadı inşallah anlatabilmişimdir..
 

Jlozde

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: KESİNLİKLE CYCLONE TAKTIRMAYIN.

ademkurtan link' Alıntı:
Evet arkadaşlar müşteri hizmeti ve memnuniyeti sıfır. bende 2013 citroen c4 var, serviste cyclone marka bu sitemi taktılar. araç yazılımının araç ile ilgili bölümü ingilizce idi. başka bi arkadaşın aracında o bölümün türkçe olduğunu gördüm ve daha fazla tema felan olduğunu gördüm. bende regi yi telefonla aradım. teknik bölümden mustafa taşar ile görüştüm. mustafa beye durumu izah ettim cihazın windows arayüzüne ulaşabildiğimi araç ile alakalı yazılımın bulunduğu i9 klasörünü (opellerdeki D2280 klasörüne denk geliyo) felan görebildiğimi işte araçtaki bu yazılımın bazı bölümlerinin ingilizce olduğunu anlattım. bana en son versiyon araç ile ilgili dosya olan bu i9 klasörünü gönderirlerse sevineceğimi söledim. tamam dedi ama garantiden vazgeçersem ve vazgeçtiğine dair faturaya yazı yazıp mailime atarsan göndereceğini söledi. bende garantiten vazgeçtiğimi hem garanti belgesine hemde servisten bana verilen belgeye yazarak kendilerini mail adresine gönderdim (mustafa.tasar@regi.com.tr) cevap gelmedi. yaklaşık 1 ay geçti ben bu bi ay içinde 5 tane daha mail attam ama hiç bi cevap gelmedi. mustafa beyin bu tutumu cihazlarının arkasında durmadıklarının müşterinin kendileri için hiçbirşey ifade etmediğinin bir göstergesi. bundan dolayı bu cihazı taktırmanızı tavsiye etmem.

Öncelikle geçmiş olsun. Keşke bu tarz bir şeye imza atmadan internette araştırsaydınız. Her halukarda garantiniz gitmiş sayılmaz bence 1. ıslak imza ellerinde yok, 2. yapılmasını istediğiniz işlem zaten garanti kapsamı içinde yapılması gereken yazılım güncelleme işlemi. Windows'u güncellediğinizde bilgisayarın garantisinin gittiğini düşünsenize saçmalık.

Ben size elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. İlk öğrenmeniz gereken elinizdeki cihaz Cyclone değil. Çinden getirip farklı isimlerde satıyorlar bu ürünleri. Elinizdeki cihaz RoadRover üretimi bir cihaz. Gerek Çince gerek Almanca dillerinde destek var, hemde istemediğiniz kadar. i9 kullandığınızı anlıyorum, yazınızdan. Çok şanslısınız demekki cihazınız yeni bir cihaz ve halen daha yazılım güncellemeleri alıyor olabilir MCU versiyonunuzu kontrol etmemiz lazım. Bizim için (Astra J) üretilen cihaz malesef yeni MCU olmadığı için D2280 de takılmış durumda.

Öncelikle cihazınızın ürün kodu gerekiyor. Faturanızda, cihazın üzerinde veya kutusunun üzerinde yazar C7036BE örnek olarak bizim kullandığımız cihazların kodudur. Sizin cihaz eğer i9 GUI ile geldiyse D ile başlayacağını tahmin ediyorum. Son olarak Ayarlar altından MCU ve GUI sürümüne bakarsanız en güncel versiyonları bulalım sizin için.
 

KaHiN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ocak 2014
Mesajlar
487
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Ynt: KESİNLİKLE CYCLONE TAKTIRMAYIN.

Jlozde link' Alıntı:
Öncelikle geçmiş olsun. Keşke bu tarz bir şeye imza atmadan internette araştırsaydınız. Her halukarda garantiniz gitmiş sayılmaz bence 1. ıslak imza ellerinde yok, 2. yapılmasını istediğiniz işlem zaten garanti kapsamı içinde yapılması gereken yazılım güncelleme işlemi. Windows'u güncellediğinizde bilgisayarın garantisinin gittiğini düşünsenize saçmalık.

Ben size elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. İlk öğrenmeniz gereken elinizdeki cihaz Cyclone değil. Çinden getirip farklı isimlerde satıyorlar bu ürünleri. Elinizdeki cihaz RoadRover üretimi bir cihaz. Gerek Çince gerek Almanca dillerinde destek var, hemde istemediğiniz kadar. i9 kullandığınızı anlıyorum, yazınızdan. Çok şanslısınız demekki cihazınız yeni bir cihaz ve halen daha yazılım güncellemeleri alıyor olabilir MCU versiyonunuzu kontrol etmemiz lazım. Bizim için (Astra J) üretilen cihaz malesef yeni MCU olmadığı için D2280 de takılmış durumda.

Öncelikle cihazınızın ürün kodu gerekiyor. Faturanızda, cihazın üzerinde veya kutusunun üzerinde yazar C7036BE örnek olarak bizim kullandığımız cihazların kodudur. Sizin cihaz eğer i9 GUI ile geldiyse D ile başlayacağını tahmin ediyorum. Son olarak Ayarlar altından MCU ve GUI sürümüne bakarsanız en güncel versiyonları bulalım sizin için.

+1453
 
Üst