Ilk calismada devir saatinin oynamasi ve titreme sorunu yardim lutfen

kayakorhankaya

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
111
Tepki puanı
8
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaslar bi konuda desteginize ihtiyacim var.
2011 astra j 1.6 enjor plus aracimda ilk calismada araba sarsintili calisiyor ve devir saati yukari asagi oynama yapiyor ayrica gece ilk calistirmada dikkat ettim ic aydinlatmalar da da isik siddeti dusuyor biraz calisinca hersey normale donuyor. Kontagi kapatip tekrar calistirdigimda hic bir sorun olmuyor. Aracimda zavoli marka lpg de var 6 ay once takildi. Sizce sorun ne olabilir yardimci olursaniz cok mutlu olurum. Simdiden tesekkurler.




HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

başaran06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
13
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Cvp: Ilk calismada devir saatinin oynamasi ve titreme sorunu yardim lutfen

Hocam büyük ihtimal gaz kelebeği kirlenmiş onu temizlettirmen lazım aynı sıkıntı bende de vardı hocam birde gaz kelebeğini söktürüp yaptırtma...
 

kayakorhankaya

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
111
Tepki puanı
8
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Cvp: Ilk calismada devir saatinin oynamasi ve titreme sorunu yardim lutfen

Oncelikle tesekkur ederim. Dediginiz gibi bogaz kelebegini temizlettikden sonra ciddi anlamda duzeldi. Bununla beraber lpg taktirdigim yere goturdum. Tum kontrolleri yaptikdan sonra lpg nin kalibrasyonunun bozuldugunu bogaz kelebeginin kirlenmesine de enjektor memelerinin sebep oldugunu dusunup kontrol ettiler ve enjektor memelerinin buyuk gelmis olabilecegini dusunup 2mm den 1.8mm dusurduler ve kalibrasyonu tekrar yaptilar. O gun bugundur bu bahsettigim bogaz kelebegi ve enjektor memesi degisimi sonrasi eskisi gibi bir sikinti kalmadi. Bazi araclarda lpg enjektor memelerini fabrika verisi 2mm yaziyormus tabi benim aracim icinde gecerli bu fakat 2mm buyuk geldiginden bogaz kelebeginde kirlenme ve lpg nin kalibrasyonunda bozulmalara sebep oluyormus onlar prosudur geregi fabrika verilerine uymasi gerekiyormus fakar her 1.6 motor arac fabrika verilerinin belirttigi gibi sonradan takilan bir parcaya olmasi gereken tepkiyi vermiyor .Suanlik hersey yolunda. Tesekkur ederim tekrar...

HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

utenmen

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Mar 2013
Mesajlar
920
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Cvp: Ilk calismada devir saatinin oynamasi ve titreme sorunu yardim lutfen

Geçmiş olsun hocam sıkıntı geçmiş. Fakat gaz memelerinin büyük olmasıyla gaz kelebeğinin kirlenmesi mantıksız geldi gaz kelebeği memelere oldukça uzakta, memeler kelebeğe bişey yapamaz ama dengesiz çalışma işi genelde kalinrasyondan oluyor, kalibrasyon motora göre değişiyor nozullar bu ayarı çok etkiliyor, yakıtı kaydadeğer bir şekilde düşürüyor ayrıca eskiye göre yakıtta bir azalma oldumu
 

kayakorhankaya

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
111
Tepki puanı
8
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Cvp: Ilk calismada devir saatinin oynamasi ve titreme sorunu yardim lutfen

Tesekkur ederim.Acikcasi lpg nin enjektor memelerinin buyuk olmasindan dolayi araci stop ettikden sonra bogazda fazla gaz birikiyormus ve bu da kalibrasyonunun bozulmasina sebep oluyormus kirliligide buna bagladilar.yazin onceki memelerde 290km giderken memeler ufaldikdan sonra 322km gitmeye basladi. Fakat havalar sogumaya basladigindan dolayi suan anlamadigim 285km de bitiyor sehir ici tabi bu bahsettigim.

HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst