Gaz yememe sorunu!!

ogun06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2010
Mesajlar
591
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Uzun süre önce aracımda gaz yememe sorunu başlamıştı. araç 4bin-5bin hatta bazen 3bni deviri bile aşamıyodu. sadece lpg de yaptığı için lpg ciye götürdüm. usta her tarafına baktı bi sorun bulamadı ve en son ihtimal lpg ecu dan kaynaklandığını söyledi. ben de çok pahalı olduğu için yaptırmamıştım. son zamanlarda gaz yememeyle birlikte tekleme başlayınca mecburen yaptırma kararı aldım. lpg ecu tamiri yapan bi yer buldum. usta ecu işlemcisinin bozuk olduğunu söyledi ve başka bi ecu taktılar. ayar yapıldı ama sorun çözülmedi. tekleme düzeldi ancak araç hala gaz yemiyo. Sizce sorun ne olabilir? ayrıca usta motorda değişik bi titreme olduğunu, sağlıksız çalıştığını ve triger durumunu sordu. trigerde bi sorun olabilirmi?
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Uzun süre önce aracımda gaz yememe sorunu başlamıştı. araç 4bin-5bin hatta bazen 3bni deviri bile aşamıyodu. sadece lpg de yaptığı için lpg ciye götürdüm. usta her tarafına baktı bi sorun bulamadı ve en son ihtimal lpg ecu dan kaynaklandığını söyledi. ben de çok pahalı olduğu için yaptırmamıştım. son zamanlarda gaz yememeyle birlikte tekleme başlayınca mecburen yaptırma kararı aldım. lpg ecu tamiri yapan bi yer buldum. usta ecu işlemcisinin bozuk olduğunu söyledi ve başka bi ecu taktılar. ayar yapıldı ama sorun çözülmedi. tekleme düzeldi ancak araç hala gaz yemiyo. Sizce sorun ne olabilir? ayrıca usta motorda değişik bi titreme olduğunu, sağlıksız çalıştığını ve triger durumunu sordu. trigerde bi sorun olabilirmi?

Tek tırnaklı lpg bujisi, yeni buji kabloları, ateşleme bobini sağlamdır zaten bozuk olduğu halde anlamıyosa ustaya usta demem... Düşük devirlerde gaz yememe emme manifolduyla da alakalıdır, değişken zamanlı olduğundan emiş kısmındaki hortumlar kontrol edilmeli. Sallantı dediğin şey eğer tortortor dipten şanzıman tarafından geliyorsa araç dizel motorlar gibi çalışıyorsa oksijen sensörünü bir yoklamanız gerek.
 

TLGa35

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Haz 2013
Mesajlar
113
Tepki puanı
0
Puanları
0
10sindirgiliyiz.tr.gg
aracın yağından kanaklı olabilir bende de öyleydi yağı bitmiş yağ ekleyince düzeldi
 

ogun06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2010
Mesajlar
591
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Tek tırnaklı lpg bujisi, yeni buji kabloları, ateşleme bobini sağlamdır zaten bozuk olduğu halde anlamıyosa ustaya usta demem... Düşük devirlerde gaz yememe emme manifolduyla da alakalıdır, değişken zamanlı olduğundan emiş kısmındaki hortumlar kontrol edilmeli. Sallantı dediğin şey eğer tortortor dipten şanzıman tarafından geliyorsa araç dizel motorlar gibi çalışıyorsa oksijen sensörünü bir yoklamanız gerek.

bujiler, buji kabloları, bobin değişti düzelmedi. düşük devirde pek problem yok. dizel motor gibi çalışma durumu var ama sanırım benim manifold çatlak. çünkü daha önce diktirmiştim tekrar çatlamış olabilir.

aracın yağından kanaklı olabilir bende de öyleydi yağı bitmiş yağ ekleyince düzeldi

yağı kontrol ediyorum sürekli.
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bujiler, buji kabloları, bobin değişti düzelmedi. düşük devirde pek problem yok. dizel motor gibi çalışma durumu var ama sanırım benim manifold çatlak. çünkü daha önce diktirmiştim tekrar çatlamış olabilir.



yağı kontrol ediyorum sürekli.

Dostum 3bin deviri aşmıyor araç diyorsun, düşük devir derken 500 devir falan mı düşünüyorsun sen? Söz konusu opel ise 3500 devirden aşağısı ALT DEVİR sayılır, aşırı hantaldır. Manifold dediğin egsoz manifoldu ise diktirme gibi şeylerle uğraşma 250 lira ver GT headers taktır, bilenegzost marka 3-4 hp+ güç ve daha tok bir motor sesi alırsın, ömürlük olur. Benzinde sorun yok ise, lpg sistemini adam gibi montaj yapan bir yere tekrardan ver parasını düzgünce yaptır.
Ayriyeten Elektrik arıza lambası yanıyor mu? Eksantrik devir sensörü falan olmasın sorununuz? Oksijen sensörünü yabana atmayın, tortor çalışmaya sebep olan parça o.
 
Son düzenleme:

ogun06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2010
Mesajlar
591
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Dostum 3bin deviri aşmıyor araç diyorsun, düşük devir derken 500 devir falan mı düşünüyorsun sen? Söz konusu opel ise 3500 devirden aşağısı ALT DEVİR sayılır, aşırı hantaldır. Manifold dediğin egsoz manifoldu ise diktirme gibi şeylerle uğraşma 250 lira ver GT headers taktır, bilenegzost marka 3-4 hp+ güç ve daha tok bir motor sesi alırsın, ömürlük olur. Benzinde sorun yok ise, lpg sistemini adam gibi montaj yapan bir yere tekrardan ver parasını düzgünce yaptır.
Ayriyeten Elektrik arıza lambası yanıyor mu? Eksantrik devir sensörü falan olmasın sorununuz? Oksijen sensörünü yabana atmayın, tortor çalışmaya sebep olan parça o.

devir sensörünü falan hep denedik de şu oksijen sensörü kafama takıldı böyle bi soruna sebep olurmu ki? gerçi egzoz da bi pırlama var biz delik olduğuna kanaat getirmiştik :D
 
Üst