Corsa D frenle ilgili sıkıntılar

kRm

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2013
Mesajlar
378
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Green olanlar orta halli, yellow modellerinde balata tozu derdinden ciddi derece kurtuluyorsun. Frenleme de gerçekten daha başarılı fakat biraz sert yapıya sahiptir.

yazın almak lazım ozaman. gerçi fren mesafeme sadece balatalar etken değil petlas lastiklerinde kulağını çınlatmak lazım.
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
http://www.otosupermarket.com/OPEL-...6-Turbo-192-hp-EBC-Yellow-Stuff,PR-61106.html

bu markayı bilen var mı ? bi sonraki değişimde bundan almayı düşünüyorumda...

green olanı 40 000 km kullandım ön ve arkada takım olarak. frenlemesi çok süperdi. tozu boldur :D soğuk sıcak fren farketmiyordu birde hidroliği değiştirmiştim çok güzel tutuyordu. bitince ön diskleri delikli aldım. balata olarakta sarıya geçtim. sarı balata biraz ısıtılmak istiyor gibi... sonrasında sorunsuz bas basabildiğin kadar...
standart disklerle greenleri tavsiye ederim...
 

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,461
Tepki puanı
2,244
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
yanlız sert balata kullanınca bir dahaki değişimde diskle beraber değiştirmek gerekir çünkü diskide yer alırken buna dikkat ediin:)
 

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,461
Tepki puanı
2,244
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
senede max 7000 km yapıyorum :)


Ben uyarayımda bizim motorlarda kullanır çoğu yere zımbalar resmen ama 15 20 bin km sonra balata değişiminde bir bakarsın disk incecik kalmış sende 3-4 sene gider en az:)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 

kRm

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2013
Mesajlar
378
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Ben uyarayımda bizim motorlarda kullanır çoğu yere zımbalar resmen ama 15 20 bin km sonra balata değişiminde bir bakarsın disk incecik kalmış sende 3-4 sene gider en az:)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

yaz bakımı zaten bayaa bi ağır olacak. debriyaj v kayışı trigier ön takım bide balata bonusu koyar deneriz.
 

olciyak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
2,464
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Allah Allah burda herkes 10-20 binde balataları değiştirmiş , şükür 35 bin oldu öyle çabuk bitecegınıde sanmıyorum herhalde 50-60 bîn km gibî bitecegını tahmın edıyorum. Bende mı bu sorun var yoksa , bıttı de oylemı kullanıyorum ki , kafamda deli sorular , balata degiştirmeyıde öğreneyim yavaş yavaş bare :/
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Allah Allah burda herkes 10-20 binde balataları değiştirmiş , şükür 35 bin oldu öyle çabuk bitecegınıde sanmıyorum herhalde 50-60 bîn km gibî bitecegını tahmın edıyorum. Bende mı bu sorun var yoksa , bıttı de oylemı kullanıyorum ki , kafamda deli sorular , balata degiştirmeyıde öğreneyim yavaş yavaş bare :/
Normalde zaten 10-30 binde bitmemesi lazım.Normalde 40-60bin dayanması lazım
 

multicdti

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Kas 2009
Mesajlar
466
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
2009 yılında sıfır aldığım aracımda da frene basınca hışırtı şeklinde ses geliyordu balatalardan...3 defa gittim sonunda şikayet ettim ve ücretsiz balatalar değişti.sarf malzeme değiştiremeyiz dediler..para verdim sıfır aldım kimse kusura bakmasın...

mltcdt
 

olciyak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
2,464
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Normalde zaten 10-30 binde bitmemesi lazım.Normalde 40-60bin dayanması lazım

Sagol Selim abi içim rahatladı , ne bileyim diskleri 20-30 binde degiştirenler balatalar ona keza 10-20 bınde degiştirenleri falan duyunca , bizim meriva 2003 yılından beri 125 bin km dir fabrika çıkışı diskleri ile duruyor birde iki kez tornalanmasına ragmen Nazar deymesin diyelim :).
 
Üst