C SEGMENTİ 10 ADET SEDAN BENZİNLİ, DÜZ ARAÇ VERİLERİ, DEĞERLENDİRME-MUKAYESELER

harunhoca

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eyl 2013
Mesajlar
9,194
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: C SEGMENTİ 10 ADET SEDAN BENZİNLİ, DÜZ ARAÇ VERİLERİ, DEĞERLENDİRME-MUKAYESELER

Tabloyu yaparken asla herhangi bir hile yapmadım. Rakamlar resmî web sitesi değerleri dir. Neyse o.
 

albertxx

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
2,454
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Ynt: C SEGMENTİ 10 ADET SEDAN BENZİNLİ, DÜZ ARAÇ VERİLERİ, DEĞERLENDİRME-MUKAYESELER

2.etap ile 1.etap değişmiş ondan bahsediyorum:) Ama octavia fiyatı o kadar uçuk olmasa çok iyi opsiyon.Bu zamlar gelmeden önce daha ucuzdu fullü 65gibiydi tam alınıcak zamandı :)
 

astraowner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
3,338
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: C SEGMENTİ 10 ADET SEDAN BENZİNLİ, DÜZ ARAÇ VERİLERİ, DEĞERLENDİRME-MUKAYESELER

sallierim link' Alıntı:
ağırlık yakıt olarak dezavantajdır ama yüksek hızlarda yol tutuşunda da avantajdır.astranın 150 ile girdiği yola yukardaki araçlar 130 la zor girer.ama tabi astra hafif olsa 1-2 litre daha az yakardı
o listede ustundeki araclarin bazilari astra kadar yol tutar focus ve lancer astradan asagi degil focus hatta bir kademe daha iyi agirlik tek basina hicbirsey ifade etmez. iyi suspansiyon olmadiktan sonra ( iyi suspansiyon ek agirlik getirir zaten) o yuzden boyle bir genelleme son derece yanlis. o listede en kotu yol tutan acik ara octavia olabilir cunku yol tutmuyor bu kadar kotusu son zamanlarda gormedim. downforce la suspansiyonla cok iyi yol tutus elde edilebilir agirlik anlamsiz.

Koenigsegg Agera R owns Bugatti Veyron

uc bir ornek ama yeri gelmisken koyiyim 1300 kg arac koenigsegg one :) veyron 1900 kg ama yapamiycagi seyler bunlar ornek olarak.
 

albertxx

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
2,454
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Ynt: C SEGMENTİ 10 ADET SEDAN BENZİNLİ, DÜZ ARAÇ VERİLERİ, DEĞERLENDİRME-MUKAYESELER

+1 ağırlık iyi yol tutuşu demek değil.Öyle olsa araçlar daha ağır yapılırdı.Hafif araçların yol tutuşu mükemmel olabiliyor.Örnek yarış araçları.Hafiflik aerodinami ve süspansiyon önemli etken.Tabi direksiyon tepkileri ek güvenlik sistemleri gibi daha birçok etken var.
 

sksk

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
188
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Ynt: C SEGMENTİ 10 ADET SEDAN BENZİNLİ, DÜZ ARAÇ VERİLERİ, DEĞERLENDİRME-MUKAYESELER

harunhoca link' Alıntı:
Ağırlık olayında bir netlik yok, her iki duruma göre de tablo yaptım.  İsteyen istediğini tercih eder. şu kadarı varki astranin baz modelinin fiyati olmadigindan zaten haksızlık vardı.
agirligin dezavantaji zaten yakıt tuketimi, o da puanlama icinde var zaten
agirlik uzerinden ikinci kez tekrar puan vermek haksızlık olur bence
sırtımızda tasımıyoruz sonucta arabayı :)
elinize saglik...
 

harunhoca

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eyl 2013
Mesajlar
9,194
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: C SEGMENTİ 10 ADET SEDAN BENZİNLİ, DÜZ ARAÇ VERİLERİ, DEĞERLENDİRME-MUKAYESELER

Valla benim ölçütlerime göre astra en kötü ilk üç içinde görünüyor.  Tabi sadece bu sayısal değerler bir aracı yorumlamak için yetmez ancak küçük bir fikir verir.  Geliştirmeye açık bir tablo.  Buna yol tutma verilerine puan verebiliriz.. Efendim her bir var olan bir donanima bir puan.  Güvenlik ekipmanı için bir puan. Her bir hava yastığı na bir puan. Vesaire vesaire...
 

albertxx

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
2,454
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Ynt: C SEGMENTİ 10 ADET SEDAN BENZİNLİ, DÜZ ARAÇ VERİLERİ, DEĞERLENDİRME-MUKAYESELER

Kesinlikle ilk 2de astra.Orda genelde octavia ile kafa kafaya gider.3 belki toyota değil ama focus zorlar
 

harunhoca

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eyl 2013
Mesajlar
9,194
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: C SEGMENTİ 10 ADET SEDAN BENZİNLİ, DÜZ ARAÇ VERİLERİ, DEĞERLENDİRME-MUKAYESELER

albertxx link' Alıntı:
Kesinlikle ilk 2de astra.Orda genelde octavia ile kafa kafaya gider.3 belki toyota değil ama focus zorlar
Bizim için, yani astra kukllanıcıları için evet bizim araçlar ilk sırada. Ancak diğer araç kullanıcılarının forumlarında kendi araçlarına övgü dolu sözler sarfettiklerinden eminim. Öyle veya böyle astra hiç bir konuda ezilmemiş istatiksel olarak. Buna çok eleştirilen yakıt tüketimi de dahil. 1.4 motorların düz vites için konuşuyorum, yakıt tüketimi konusunda emsallerinin ortalamasında olduğu hatta iyilerden olduğu görülüyor. Ancak mazda3 ün yakıt tüketim değeri korkunç güzel, eğer doğru ise mükemmel değerler, aynı şekilde octavia nın da tüketim değerleri son derece iyi.
 

sallierim

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
4,513
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Ynt: C SEGMENTİ 10 ADET SEDAN BENZİNLİ, DÜZ ARAÇ VERİLERİ, DEĞERLENDİRME-MUKAYESELER

ikinci el durumuna bakılınca skoda en kötüsü oluyor.bence astra da en iyisi.arabayı satmaya niyetim yok 2 tane alıcı çıktı şimdiden.satmıyorum diyorum anlayan yok :D
 

harunhoca

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eyl 2013
Mesajlar
9,194
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: C SEGMENTİ 10 ADET SEDAN BENZİNLİ, DÜZ ARAÇ VERİLERİ, DEĞERLENDİRME-MUKAYESELER

sallierim link' Alıntı:
ikinci el durumuna bakılınca skoda en kötüsü oluyor.bence astra da en iyisi.arabayı satmaya niyetim yok 2 tane alıcı çıktı şimdiden.satmıyorum diyorum anlayan yok :D
Bence de satmamalısın, almışsın bu güzelliği kaybetmek olur mu?  okkk
 
Üst