Bu araç hakkındaki yorumlarınız

Nazi666

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
1,825
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
Daha önce böyle bir deneyiminiz oldumu? şimdi gözüm korktu:eek: dertsiz başımıza dertmi alıyoruz:(

iş iyi bilenler elinde cok güzel işler yapıyor bu motor ama işi bilenler diyorum dediginiz paraya biraz zor olur sadece bunu alt yapı olarak piston kolları 700 ile 950 tl arasında dahası var biliyorsunuz sanzuman seciminiz olacak kapagı var elektrik tesisatı var beyini var daha devamı var yani ama bursada bunun ustasını bulmanız cok zor ki biz böle projeden vazgectik işi bilmeyenin elinde cok üzer bu motor sizi ..
 

darkmoon

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2009
Mesajlar
6,668
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benim anlamadığım şey bu tip 1.6-2.0 gibi orta hacimli motorlardan boyundan büyük beygir istenmesi her hacmin normal koşullarda verebiliceği maksimum bir güç var bunun üstü sadece anlık olarak elde edilebiliyor yani stabil olarak o gücü uzun süre kullanamıyorsunuz.. zaten o kadar yüksek bir sıkıştırmayada motorun piston segman gömlek dayanmaz.. yoksa 2.0 dan harcarsanız parayı alırsınız 400 beygiri onda sorun yok..

neden 2.0 gibi bir motordan 400 beygir elde etme sevdası içindesiniz bunu merak ediyorum eğer gerçekden o beygirleri istiyorsanız bu aracın parasında 3.0-5.0 bir araba almanızı tavsiye ederim 300 beygiride alırsınız 500 beygiride alırsınız ve çok çok verimli alırsınız.. misal mercedes 300sec 500sec
4 kapı düşünürseniz chrselerın 3.5 concorde ları falan var yani o beygirileri istiyorsanız o beygirleir hakkını verebilicek bir motordan almanızı tavsiye ederim..
 

GkySrl

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2010
Mesajlar
1,317
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
benim anlamadığım şey bu tip 1.6-2.0 gibi orta hacimli motorlardan boyundan büyük beygir istenmesi her hacmin normal koşullarda verebiliceği maksimum bir güç var bunun üstü sadece anlık olarak elde edilebiliyor yani stabil olarak o gücü uzun süre kullanamıyorsunuz.. zaten o kadar yüksek bir sıkıştırmayada motorun piston segman gömlek dayanmaz.. yoksa 2.0 dan harcarsanız parayı alırsınız 400 beygiri onda sorun yok..

neden 2.0 gibi bir motordan 400 beygir elde etme sevdası içindesiniz bunu merak ediyorum eğer gerçekden o beygirleri istiyorsanız bu aracın parasında 3.0-5.0 bir araba almanızı tavsiye ederim 300 beygiride alırsınız 500 beygiride alırsınız ve çok çok verimli alırsınız.. misal mercedes 300sec 500sec
4 kapı düşünürseniz chrselerın 3.5 concorde ları falan var yani o beygirileri istiyorsanız o beygirleir hakkını verebilicek bir motordan almanızı tavsiye ederim..


Yapıcak olanın keyfidir kimse birşey diyemez zaten fakat 2.0 motor yada 1.6 motor dan nekadar güç alınacağı bilinmez. Bildiğimiz 3 kasa Bmw'lerden 1000 beygir üstü güç alanlar ve hemde ülkemizde. Ama bu 3 5 BinLirayla olucak iş değil.
 

Nazi666

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
1,825
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
benim anlamadığım şey bu tip 1.6-2.0 gibi orta hacimli motorlardan boyundan büyük beygir istenmesi her hacmin normal koşullarda verebiliceği maksimum bir güç var bunun üstü sadece anlık olarak elde edilebiliyor yani stabil olarak o gücü uzun süre kullanamıyorsunuz.. zaten o kadar yüksek bir sıkıştırmayada motorun piston segman gömlek dayanmaz.. yoksa 2.0 dan harcarsanız parayı alırsınız 400 beygiri onda sorun yok..

neden 2.0 gibi bir motordan 400 beygir elde etme sevdası içindesiniz bunu merak ediyorum eğer gerçekden o beygirleri istiyorsanız bu aracın parasında 3.0-5.0 bir araba almanızı tavsiye ederim 300 beygiride alırsınız 500 beygiride alırsınız ve çok çok verimli alırsınız.. misal mercedes 300sec 500sec
4 kapı düşünürseniz chrselerın 3.5 concorde ları falan var yani o beygirileri istiyorsanız o beygirleir hakkını verebilicek bir motordan almanızı tavsiye ederim..

500 sec 300 sec öle mi nasıl bi güc verecek hadi sec kasa belki ama bu aracların kapakları aleminyum kapak kapak patlattı işi bitti at gitsin ama c 20 motorlar 9000 bin devir cevirebiliyor ki sizin bahsettiginiz araclarla neye ne şekilde kafa tutacaksın hele 300 zaten hiç katmıyorum ve mercedes motorların bu şekilde modifiyesi cok zordur bana göre bu şekilde burada 93 94 model aracın pistonun bulamıyoruz ki kaldı 84 ile 90 arasındaki aracın motorunu ne şekilde nasıl modifiye edecebileceksin ben bunu parca sıkıntısı olarak görüyorum model eskidikce parca bulması zorlaşıyor ben böle düşünüyorum acıkcası ...
 

darkmoon

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2009
Mesajlar
6,668
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Yapıcak olanın keyfidir kimse birşey diyemez zaten fakat 2.0 motor yada 1.6 motor dan nekadar güç alınacağı bilinmez. Bildiğimiz 3 kasa Bmw'lerden 1000 beygir üstü güç alanlar ve hemde ülkemizde. Ama bu 3 5 BinLirayla olucak iş değil.

alınır ben alınmaz demedim elbetki alınır ama anlık alınır kalıcı bir şekilde alınmaz misal amerikalılar delikanlı motor dediğimiz turbo takviyesiz genelde yüksek hacimli motor üretirler bunun bir nedeni var boş değil performansı beygiri stabil elde etmek için.. yani 300-400 begirlik bir güce anlık bir iki dakkalık çıkmak için değil saatlerde o performansda motor sıkışmadan rahat rahat sürebilmek için..

bu gün alman tsi motor yapmış bir motora iki tane turboyu bağlamış o turbolar bir arıza yapsa yada sök at motordan o motor özüne 80 -90 beygirlik gücüne döner kral çıplak misali.. o motorunda stabil elde ettiği güç odur işde 80-90 beygir.. turbo açdımı ancak çıkıyor 140 beygirlere..

1.6-2.0 motorlardan ne kadar güç alınıcağı bilinir bu bir sır değil matematik formülüdür hacim çap meselesi 1.6 cc lik bir hacimin üretebiliceği beygir gücü belli benim bildiğim bu güç şu anda maksimumda atmosferikde 120 beygir çift turbo desteğiylede 180 beygir tek turbo ile 160 beygir.. bunlar normal fabrika çıkışı bineklerde elde edebiliceğiniz maksimum değerler..
bunun dışındada tabiki elde edilir ama bunun dışı elde edilicek beygirler artık ekstrem sporlara girer..
 

C.C

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
4,793
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
53
Siteyi ziyaret et
benim anlamadığım şey bu tip 1.6-2.0 gibi orta hacimli motorlardan boyundan büyük beygir istenmesi her hacmin normal koşullarda verebiliceği maksimum bir güç var bunun üstü sadece anlık olarak elde edilebiliyor yani stabil olarak o gücü uzun süre kullanamıyorsunuz.. zaten o kadar yüksek bir sıkıştırmayada motorun piston segman gömlek dayanmaz.. yoksa 2.0 dan harcarsanız parayı alırsınız 400 beygiri onda sorun yok..

neden 2.0 gibi bir motordan 400 beygir elde etme sevdası içindesiniz bunu merak ediyorum eğer gerçekden o beygirleri istiyorsanız bu aracın parasında 3.0-5.0 bir araba almanızı tavsiye ederim 300 beygiride alırsınız 500 beygiride alırsınız ve çok çok verimli alırsınız.. misal mercedes 300sec 500sec
4 kapı düşünürseniz chrselerın 3.5 concorde ları falan var yani o beygirileri istiyorsanız o beygirleir hakkını verebilicek bir motordan almanızı tavsiye ederim..
ama c20let motordan bahsediyorsun Hakan 2.0 litre olup 300 KM lere ulaşan nadir motordur c20let ve modifiyeye de gayet uygundur kim istemez 500+ hp bir calibrası olsun,pahalı beygirlilerle yürüsün zaten bu tarz işlerin peşinde olanlar normal otomobil kullanıcısı değildir ,adamlar şahinleri turboluyorlar bırak da calibra turboyla azıcık oynansın :D o işin zevki zaten tam da dediğin yerde o motordan o beygiri almak
 

darkmoon

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2009
Mesajlar
6,668
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
tabi her kezin zevki keyfi kendine ben sadece bu tip bir uygulamaya girişicek olsam fabrika çıkışı biraz bolu bir aracı düşünürdüm o yüzden 300-500 seci örnek verdim zaten herhalde onların stok fabrika çıkışı rahat 250-300 beygir vardır yani üstünde çok az bir oynamayla öyle ağır bir modifikasyona girişmeden herhalde bir 50-100 beygir de elde edilir diye düşünüyorum.. zaten cengiz abininde dediği gibi bu işlere bulaşıcak insan bu işlere gönüln vermiş ve olayın en başından tüm sıkıntılarını göze alaark girmiş insandır o açıdan parça dır falan bunlarıda bir şekilde temin etme yoluna gidicekdir ne kadar sıkıntılı olsada.. gülü seven dikenine katlanır misali tabi bunlar benim fikrim her kezin yapdığı her işe saygım var. :)
 

Nazi666

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
1,825
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
hakancım şimdi şöle ki 300 ile 500 250 hpler deil eski tip teknoloji oldugu icin o makinalarda beygir az oluyor ama tork cok makinada dedigim gibi ufak oynama en azında ekzantrikle desteklesen nerden bulacan dereceliyi demek istedimi bu esasında bana göre turbolara en yatkın araclar japonlar ki bunun herkes iyi bilir ama turbo arac yapmak maliyetli ki bi o kadarda yaptığının karşılığını kilometre olarak vermiyor benim gördüğüm bütün turbo araclar hepsi tek tek motoru tekrar acıyor yeniden yapıyor cok saglıklı olmuyor yani ...
 

darkmoon

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2009
Mesajlar
6,668
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
evet 500 sec 252 beygir 560 sec ise 300 beygirmiş.. 300 seci bulamadım herhalde bir 200 beygir civarıdır..
 

garanti24

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 May 2010
Mesajlar
63
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
56
Siteyi ziyaret et
3 yıl önce 95 model 3.20i tek kapı BMW araç aldım ve 1 yıl kullandım, ilk üç dört ay hevesle kullandım, arkadan itiş zevkini bu araçta aldım, fakat sonra artık daha performanslı bir 4 çeker araç hevesi başladı, belkide bu paralara subaru almalı 97-98 model arası (20-22 milyara) fakat calibranında kasası çok hoş, ilk çıktığı yıllarda hayalimdi
 
Üst