Astra H için Spor Yay Tavsiyesi

Hangi yayı seçmeliyim ?


  • Kullanılan toplam oy
    22

DogukanGeyik

Kayıtlı Kullanıcı
44-Malatya
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
1,983
Tepki puanı
7
Puanları
38
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Voglant'ı hafife alma çok kaliteli markadır kaç tane tigra'cı tanıdığım varsa hepsinde voglant vardı.
 

dark_crow

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
19 Haz 2010
Mesajlar
2,354
Tepki puanı
6
Puanları
38
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Oyumu h&r dan yana kullanmistim, ama corsa icin olani kullandigim icin yorum yazmadim, orijinallerden daha yumusak tam kivaminda dusuruyor gayet memnunum. Sizin araclarda eibach kullanimi daha yaygin sanki.

Tapatalk Pro
 

Jettaco

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
1,111
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Oyumu h&r dan yana kullanmistim, ama corsa icin olani kullandigim icin yorum yazmadim, orijinallerden daha yumusak tam kivaminda dusuruyor gayet memnunum. Sizin araclarda eibach kullanimi daha yaygin sanki.

Tapatalk Pro

sizin konunuza baktım gerçekten hoş düşürmüş.ancak şunu farkettimki corsalar orjinal halinde astralardan daha yakın yere ve davlumbaz araları daha kapalı gibi..birde h&r için genelde sert diyorlar bu nedenle merak ediyorum.
 

viper&viper

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
1,303
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
ben cdti da eibach prokit jullanmıştım. çok memnundum. Ama jantlarım 16'' idi
 

paroda

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eki 2012
Mesajlar
818
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Elibach
H&R
woglant

Kalite sıralaması bu şekilde olması lazım... Fiyat sıralaması da :)
Diğerini hiç duymadım...
 

Jettaco

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
1,111
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ben cdti da eibach prokit jullanmıştım. çok memnundum. Ama jantlarım 16'' idi

Abi şöyle bişey var ben Denizlide yaşıyorum ancak memleketim Bursa.ara sıra gidip geliyorum ve aracta genelde 3 kişi bagaj dolu oluyor.haliyle araç iniyor.bu yaylardan sonra 18 jantla sürtme yaşarmıyım. ? en cok merak ettigim konulardan biri.birde cok rahatsız edermi yay uzun yolda?
 

DogukanGeyik

Kayıtlı Kullanıcı
44-Malatya
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
1,983
Tepki puanı
7
Puanları
38
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Abi şöyle bişey var ben Denizlide yaşıyorum ancak memleketim Bursa.ara sıra gidip geliyorum ve aracta genelde 3 kişi bagaj dolu oluyor.haliyle araç iniyor.bu yaylardan sonra 18 jantla sürtme yaşarmıyım. ? en cok merak ettigim konulardan biri.birde cok rahatsız edermi yay uzun yolda?

Arabanın orjinal amortisör yapın sertliğe göre ayarlı olması lazım opel genelde yumuşak amortisör kullanmıyor pek. eğer kullanacağın yay sert bir karaktere sahipse pek sorunun olmaz şunuda unutma yumuşak amortisör +konfor -yol tutuşu , sert amortisör - konfor + yol tutuşu buna göre bir ürün al derim . Kullanacağın yayın salınım değeri yumuşak olursa lastikler ve davlumbazlar pek dayanmaz sende Şahinciler gibi çamurluklara yağ sürersin. :) Ayrıca konu dışında olucak ama sana şunu söylim bence seni tedirgin eden şey araç düşürmekten ziyade jant seçimin olmalı aracın bildiğim kadarıyla stock halde bir araç malsesefki 115 beygir çok çok hantal bir motor var üstünde o jantlar'la o arabayı yürütmek sıkıntılı , ayrıca yakıt tüketimin yarı yarıya artmıştır , birde gençsin ışıklarda bir arabayla kapışmaya kalksan 100 km/h 'dan sonraki ivmelenmesini hayal bile edemem. Büyük jant büyük karizma anlamında bende biliyorum ama Tigra gibi bir aracı bile 16 inch jant ne kadar yoruyordu ben 115 hp 'lik bir aracı ne kadar yorar hayal bile edemem :/ . Yinede büyük jant takayım diyorsan biraz kullan elline para geçince '' Orjinal O.Z Racing , BBS , König gibi markalara yönel derim.
 

Jettaco

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
1,111
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arabanın orjinal amortisör yapın sertliğe göre ayarlı olması lazım opel genelde yumuşak amortisör kullanmıyor pek. eğer kullanacağın yay sert bir karaktere sahipse pek sorunun olmaz şunuda unutma yumuşak amortisör +konfor -yol tutuşu , sert amortisör - konfor + yol tutuşu buna göre bir ürün al derim . Kullanacağın yayın salınım değeri yumuşak olursa lastikler ve davlumbazlar pek dayanmaz sende Şahinciler gibi çamurluklara yağ sürersin. :) Ayrıca konu dışında olucak ama sana şunu söylim bence seni tedirgin eden şey araç düşürmekten ziyade jant seçimin olmalı aracın bildiğim kadarıyla stock halde bir araç malsesefki 115 beygir çok çok hantal bir motor var üstünde o jantlar'la o arabayı yürütmek sıkıntılı , ayrıca yakıt tüketimin yarı yarıya artmıştır , birde gençsin ışıklarda bir arabayla kapışmaya kalksan 100 km/h 'dan sonraki ivmelenmesini hayal bile edemem. Büyük jant büyük karizma anlamında bende biliyorum ama Tigra gibi bir aracı bile 16 inch jant ne kadar yoruyordu ben 115 hp 'lik bir aracı ne kadar yorar hayal bile edemem :/ . Yinede büyük jant takayım diyorsan biraz kullan elline para geçince '' Orjinal O.Z Racing , BBS , König gibi markalara yönel derim.

Jantlar ve lastiklerim tamamiyle orjinal degerlerine uygun...yakıt 1 litre civarı arttı.ancak çekişte bir problem hissetmedim.uzun yolda daha az yakıt tüketimim oldu..biz o gencliği coktan bıraktık ben genelde o sag şeritten yavaş gidenlerdenim :) zaten performanstan cok orjinal görüntüden yanayım bu nedenle opc jantlarını tercih ettim.

benim düşündügüm tek konu sürtmeden cok uzun yolda bu performans yaylarıyla cukur ve tümseklerde yaşayacagım sert vuruntularda araca ve lastiklere zarar vermemek.bu nedenle 35 mm tercih edecegim..
 

DogukanGeyik

Kayıtlı Kullanıcı
44-Malatya
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
1,983
Tepki puanı
7
Puanları
38
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Jantlar ve lastiklerim tamamiyle orjinal degerlerine uygun...yakıt 1 litre civarı arttı.ancak çekişte bir problem hissetmedim.uzun yolda daha az yakıt tüketimim oldu..biz o gencliği coktan bıraktık ben genelde o sag şeritten yavaş gidenlerdenim :) zaten performanstan cok orjinal görüntüden yanayım bu nedenle opc jantlarını tercih ettim.

benim düşündügüm tek konu sürtmeden cok uzun yolda bu performans yaylarıyla cukur ve tümseklerde yaşayacagım sert vuruntularda araca ve lastiklere zarar vermemek.bu nedenle 35 mm tercih edecegim..

Anladım 35 mm hiçbir sıkıntı yapmaz ama daha öncede söyledim kullanacağın yaylar sert yapılı olmalı yumuşak alırsan lastiklerin davlumbaza sürte sürte gider çukurlarda :)
 
Üst