Akü boşalması

occ

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar; sorunum klimayı açınca performan düşüklüğü değildi. Sonuçta klimayı açınca pompanın devreye girmesi ile performansın etkilenmesi normal. Esas sorun akünün boşalması idi. Bu sorunumda ortadan kalktı.
 

occ

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Klimanın açılması ile fanların, kalorifer motorunun çalışması, pompanın çektiği güç. bunların hepsi şarz dinamosu üzerine biniyor.birde eğer gündüz giderken farları da yakıyorsanız dinamonun ürettiği 13 V üretim yetersiz kalıyor. aldığım yeni şarz dinamosu 14,3 V üretiyor. klimayı açınca da bir süre sonra aküm bitmiyor. Faydalı olur düşüncesi ile paylaştım Teşekkürler
 

vedatarslan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ocak 2010
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
0.15 değeri normal değil
Bu saate 150 Miliamper demek.
1 günde 150x24=3.6 Amper boşalır.
60A/3.6A=16 Gün yapar.

Yani sen Full dolu Akü taktıktan 2 hafta sonra akün tamamen boşalır.
Arada aracı kullansanda araç çoğu zaman çalışmadığından akün zayıf düşer

Yani kısacası aracında kaçak var..
Aracında kapıları kilitleyince otomatik cam kaldırma için ditot röle vb ekli ise söküp o şekilde akımı ölç bir.
Görmen gereken normal değer kapılar kilitli iiken 0.05 A

Bende 0.07A

img5739y.jpg


bn oto elektrikçiyim 0.03 vya 0.01 i gmrden yolamıyorum 0,05 bile yüksek..zaten orjinal sistemler kaçak yapmaz sonradan takılanlar yaparlar kaçak teyp, alarm, ckm, amfi vs... gibi ürünler kaçak yapar..
 

merso

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
yi günler forumda akü boşalma sorununuzu okudum benimde buna benzer sorunum var. Bir kaç soru soracaktım. Birincisi akünüz şuan çalışmazken 0.05 akım çekiyormuş bir hafta çalışmasa bastıgınızda alıyor mu? İkincisi Benzin pompası rolesi aracın tam olarak neresindedir? Teşekkürederim.
 

maliyeci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
569
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Babamın arabası ankara kışının en sert zamanlarıda aşağı yukarı 1 er aylık aralıklarla çalışmadı. Ama kontağı her çevirdiğimizde bu uzun aralığa ve soğuğa rağmen hiç nazlanmadan çalıştı.

Belkide bunda araçta 2 akü olması en önemli etken ama benim gördüğüm kadarıyla arabaya tesisat, sis vs gibi sonradan eklenen parçalar hem elektrik sistemini hemde aküyü çok yoruyor.
 

Gökay

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
1,706
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Sorun şu....

Muhtemelen aracınıza kapılan kitlendiğinde camlarında kapanmasını sağlayan işlem, modül kullanılmadan direk olarak kapı döşemesinden geçen kabloların şasesi ile yapılan uygulamadan dolayı aracınız devamlı olarak kapılar kitlendiğnde, araç beynine sinyal göndermeye devam ediyor.İşlem sol kapı eşik döşemesinin altında.Bir açtırıp kontrol ettirin.Eğer işlem varsa normale çevirin.
 
Üst