Yeni Focus

sensiz_gecem

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ocak 2011
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar Bildiğiniz üzere Focus 3 piyasaya çıkmış durumda.Reklamlarda en çok DİNAMİK TORK KONTROL den bahsediyorlar.Bu özellik astra j lerde mevcut mu artısı eksisi nedir.Birde astra j lere göre üstünlüğü yada eksiklikleri varmıdır.Teşekkürler.
 

Bye_Bye

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
10,152
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yeni Focus

Dinamik Tork kontrol sistemi, viraj alma esnasında aracın dış tekerleklerine uygulanan sürüş torku ile iç tekerleklerine uygulanan frenleme torkunu optimum düzeyde dağıtarak aracın viraj alma performansını ve stabilitesini artıran gelişmiş bir sistem olma özelliğini taşıyor.
Bizim araçlarda da tork kontrol sistemi mevcut..
 

bartowski

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 May 2011
Mesajlar
144
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yeni Focus

Evet bizim arstra j'lerde  hem virajda tork kontrol sistemi(CTC) hem de elektonik kalkış tork kontrolü var.(EDC) CTC sistemi yukarıda çok güzel açıklanmış.EDC sistemi ise satın alırken satış sorumlusuna  sorduğumda düz vites arabalarda 1.vitesde gazın az verilmesi sonucu tork yeterli gelmez ise aracın stop etmesini önlüyor demişti.Verilen bilgi bu doğrultudaydı.
 

diagnotics

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
169
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yeni Focus

benim bildiğim tork vectoring control sistemi c segment araçlar içersinde sadece focusta var.. zaten reklamlarında da sınıfında ilk diyor..opeldeki olan özellik daha değişik..
 

Tolga KARACA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
9,709
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yeni Focus

Koç grubu sadece otomobillerinde değil birçok ürünü için "sınıfında ilk" "sınıfında tek" gibi aslı olmayan laflarla halkı kandırabiliyor.
 

Bye_Bye

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
10,152
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yeni Focus

focusu bilemem ancak viraj söz konusu olunca astranın arka wat bağlantılarını tek geçerim
bizim araçlarımızda virajda tork kontrol sistemi mevcut

Elektronik fren gücü dağılımı (EBD)
Virajda tork kontrolü (CTC)
Virajda fren kontrolü (CBC)
Elektronik kalkış torku kontrolü (EDC)
Dinamik çekiş kontrolü (TCplus)
 

bartowski

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 May 2011
Mesajlar
144
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yeni Focus

Bu arka wat bağlantısı olayı hakikaten çok iyi.
 
S

salihcaglayan

Bilgi Girilmemiş
Ynt: Yeni Focus

Afedersiniz ama o focusta istedikleri sistemi koysunlar. O kalitesiz ic tasarimi ve dis tasarimindaki goze batan eksiklerle hic olmamis. Trend donanimina bindim direksiyonu deri bile degildi yumusak plastikti. On konsoldaki kalitede yerlerde hic olmamis buyuk hevesle bakmaya gitmistim ama yok cok kotu.
 

Bye_Bye

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
10,152
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yeni Focus

bartowski link' Alıntı:
Bu arka wat bağlantısı olayı hakikaten çok iyi.

Yeni opel astra gerçek bir teknik ilerleme eseri, daha geniş tekerlek izine, daha iyi stabiliteye sahip ve bunlar güvenlik ve yol uyumu sağlıyor. opel astra'nın tüm şasisi yeniden tasarlanarak geliştirildi, Örneğin Watt bağlantılı arka süspansiyona sahip birleşik krank daha iyi bir yanal kontrol ve denge saglıyor; bu da en basit ifadeyle sürüşleri daha keyifli ve daha güvenli kılıyor.

Watt bağlantılı arka süspansiyona sahip birleşik krak pronsibi 200 yılı aşkın süredir bilinmekle birlikte bugune kadar çoğunlukla yarış araçlarında kullanılıyordu. Bu sistem olağanüstü sürüş ve yol tutuş özellikleri sağlarken aynı zamanda ağırlık ve alan sorunlarını asgari düzeye indiriyor. bu sayede daha iyi performans ve daha düşük yakıt tüketimi elde ediyorsunuz.

Opel Astra’nın şasi sistemi, mekanik fonksiyonları ve elektronik sistemleriyle tümüyle bütünleşmiş bir mekatronik sistem olarak geliştirilmiştir. Yeni Astra, direksiyon tepkisinde ve sürüş konforunda önemli iyileştirmelerle, önceki modellerin sürüş keyfi özelliğini muhafaza etmektedir. Opel, birleşik krank arka aksını Watts bağlantısı ile birleştiren ilk markadır. Bu şekilde, stabilite ve konfordan ödün vermeksizin araç dinamik ve kıvrak bir hale gelmektedir. Bu sınıfta ender rastlanan bir özellik olan FlexRide süspansiyonu, sürücüye standart, Sport ve Tour ayarlarından birini sunmakta, sürüş sitilinde ve dönme hızındaki değişikliklere sürekli olarak uyum sağlamaktadır.
 

erdem2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
1,622
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yeni Focus

yeni focusu incelemeye giden arkadaşlar sadece sürücü koltuğu değil yan yolcu koltuğuna da mutlaka otursun
 
Üst