fotoğraf makinası ayarlayamayınca telefonla çekmek zorunda kaldım.
güzel fotolar değil ama en azından hatıra kalsın istedim.
daha çok video çektim o yüzden fotolar karışık, atlayarak gidiyor.
Darlık etabında seyirci noktası ve araç geçtikten sonraki hali
Polo güvenlik aracı. ufak bilgiler; kapı numaraları 000, 00 ve 0 olarak adlandırılıyormuş.
yarış başlamadan önce 3sıfır pisti geçiyor, bir süre sonra 00 ve 0 geçiyor, ardından yarış başlıyor.
aynı ralli araçları gibiler, performansları gayet iyi. ikisi benzinli birisi dizelmiş
ve bir Türk pilotun arızalanan Corsa'sı
Aleksandr Saliuk'un müthiş uçuşundan sonra aracın hali
http://www.youtube.com/watch?v=A5n_VDm66no
bu jumptan sonra sağ arka jantı kırmış, sadece göbek duruyordu.
değişim anına tanık oldum videosunu yakında eklerim.
Hallı etabı
güzel fotolar değil ama en azından hatıra kalsın istedim.
daha çok video çektim o yüzden fotolar karışık, atlayarak gidiyor.
Darlık etabında seyirci noktası ve araç geçtikten sonraki hali
Polo güvenlik aracı. ufak bilgiler; kapı numaraları 000, 00 ve 0 olarak adlandırılıyormuş.
yarış başlamadan önce 3sıfır pisti geçiyor, bir süre sonra 00 ve 0 geçiyor, ardından yarış başlıyor.
aynı ralli araçları gibiler, performansları gayet iyi. ikisi benzinli birisi dizelmiş
ve bir Türk pilotun arızalanan Corsa'sı
Aleksandr Saliuk'un müthiş uçuşundan sonra aracın hali
http://www.youtube.com/watch?v=A5n_VDm66no
bu jumptan sonra sağ arka jantı kırmış, sadece göbek duruyordu.
değişim anına tanık oldum videosunu yakında eklerim.
Hallı etabı