Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

DarthWider

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
1,400
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

Onu küçük kontralarla şaşırt, deli et küçük enişteyi :D
 

GNSpower

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
12,968
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

DarthWider link' Alıntı:
Onu küçük kontralarla şaşırt, deli et küçük enişteyi :D

0-100 arasında yol vererek onu şımart. (:)
 

bbeerrkk67

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
210
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

Tutmayin kucuk enisteyi saliverin gitsin:)
 

Tolga KARACA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
9,709
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

Kalkış yaparken ara gaz vermeyin, motor devrini 300dd altına düşürmeyin; iki davranış da turbo basıncının düşmesine ve kötü bir kalkışa neden olur.
 

niko22

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,936
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

Ben turbo şahinle ikinizi de tokatlarım  :D :D 005hihih
şu roll de ilk çıkış olayını sprint booster ile halledemez miyiz 032questn çaktırmadan taksın arkadaş  greatt
 

UnStabLe

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
1,001
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

Tolga KARACA link' Alıntı:
Kalkış yaparken ara gaz vermeyin, motor devrini 300dd altına düşürmeyin; iki davranış da turbo basıncının düşmesine ve kötü bir kalkışa neden olur.
Vauvv bunu bilmiyordum abi denicem...  steeringwheel  005hihih
 

Tolga KARACA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
9,709
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

niko22 link' Alıntı:
Ben turbo şahinle ikinizi de tokatlarım  :D :D 005hihih
şu roll de ilk çıkış olayını sprint booster ile halledemez miyiz 032questn çaktırmadan taksın arkadaş  greatt

Tubo şahin acımaz gerçekten, belki 200 üzeri hızlarda "berbat" aerodinamisi yüzünden daha fazla hızlanamayabilir  8)


Rollde SB nin Opel motoruna katkısı inanılmaz; 122 lik Vw motoru sadece 0-30 arası emisyon düşünülerek hantal bir tutum sergiliyor sonrasında gaz pedalına Opel den daha hızlı yanıt veriyor, 140Hp lik Opel SB takar Vw kadar hızlı gaz yerse "aradaki 18Hp lik farkın nerede olduğu" vb tartışmaları iyice azalır.
 

Tolga KARACA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
9,709
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

UnStabLe link' Alıntı:
Vauvv bunu bilmiyordum abi denicem...  steeringwheel  005hihih

Tabi ki, turbo motora "hın hın hııınnnnn" diye ara gaz verirsen  011zaa turbo basıncın dalgalı kur gibi olur  011zaa


Devri 3-3500 dd de sabit tut, debriyajı bırak ve araç tamamen ilerlemeye başladığı anda gaza yüklen, 5000 de 2, 2 de 5000 de 3 e al.



İlk viteslerde 1.4T motoru 5000dd üzeri zorlamak gereksiz zaman kaybına yol açabilir zira turbo benzinli motorlar yüksek devirli atmosferik motorlar kadar devir çevirmeyi sevmez - genelde 5000dd sonrası kasılırlar.
 

astraowner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
3,338
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

Tolga KARACA link' Alıntı:
Tabi ki, turbo motora "hın hın hııınnnnn" diye ara gaz verirsen  011zaa turbo basıncın dalgalı kur gibi olur  011zaa


Devri 3-3500 dd de sabit tut, debriyajı bırak ve araç tamamen ilerlemeye başladığı anda gaza yüklen, 5000 de 2, 2 de 5000 de 3 e al.



İlk viteslerde 1.4T motoru 5000dd üzeri zorlamak gereksiz zaman kaybına yol açabilir zira turbo benzinli motorlar yüksek devirli atmosferik motorlar kadar devir çevirmeyi sevmez - genelde 5000dd sonrası kasılırlar.

bizim arac 5000 de dagiliyor max hp bitene kadar yani 6000 e kadar cevrilmezse 1 saniyeye yakin kayip oluyor benim deneyimim boyle. vites oranlari uzun olunca 5000 de atinc 3000 lere dusuyor devir guc cok azaliyor zaten bizim araclar atmosferik gibi tepkiler veriyor
 
Üst