Şasi Hakkında

muebbet

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
1,679
Tepki puanı
2
Puanları
36
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Aracın kitapçığında grafikle verilmiş ön ve arka teker mesafesi sag ve sol taraftada aynı ölçüde (2630 cm) ise şasi düzgün diyebilirmiyiz?
ayrıca ön tarafta şasinin far paneline uzanan yerlerinde fabrika meges'i durmakta ön sağ ve sol için yine şasi sağlam diyebilirmiyiz? tşkler şimdiden. [sm=help.gif]

15c521d63770e1378ad587432be6687c_-dimensions-opel-meriva-vauxhall-meriva-dimensions-2004_940-248.jpeg
 

vectra fırat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Tem 2016
Mesajlar
516
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Ne icin ??Araba kazali mi degilmi onun icin mi??

SM-C101 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,520
Tepki puanı
254
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Çağrı aracın kazalı olup olmadığı konusunda bir şüphen varsa ben dükkanında robot olan bir kaportacıdan yardım almanı öneririm. Aracı robota çıkarınca ne kadar sağlıklı olup olmadığı ortaya çıkar. Diğer yandan araç kaldırıma çıkıp ön takımı hasar aldıysa megeslerin olduğu kısımlar hasar görmemiş olabilir. Yıllar evvel özel bir serviste bu şekilde onarılan bir araç satıldı, alıcının getirdiği boya ve kaporta ustaları araçta kaporta hasarı ve boya yok dedi, adam da aracı ustaların yorumuna güvenerek aldı :(.
 

muebbet

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
1,679
Tepki puanı
2
Puanları
36
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Çağrı aracın kazalı olup olmadığı konusunda bir şüphen varsa ben dükkanında robot olan bir kaportacıdan yardım almanı öneririm. Aracı robota çıkarınca ne kadar sağlıklı olup olmadığı ortaya çıkar. Diğer yandan araç kaldırıma çıkıp ön takımı hasar aldıysa megeslerin olduğu kısımlar hasar görmemiş olabilir. Yıllar evvel özel bir serviste bu şekilde onarılan bir araç satıldı, alıcının getirdiği boya ve kaporta ustaları araçta kaporta hasarı ve boya yok dedi, adam da aracı ustaların yorumuna güvenerek aldı :(.

Savaş abi öncelikle teşekkür ederim ; şöyleki aracın sağ önden kazalı olduğunu bilerek aldım sağ ön çamurluk dışında değişeni ve boyasıda yok aracın boya cihazı ile ölçümler yapmıştı eski bir arkadaş sağolsun..133.000 km den 220 bin km ye dek çoğunlukla uzun yol kullandım ve en ufak bir dengesizliğini görmedim rot'ta tutmakta araç, lakin çok azda olsa 30 derece kadar sola eğimli yolda direksiyon dola yatmakta düzken birşey yok rot bozulmaya başladığında direksiyondaki bu eğimde artmakta.. Travers kule yada amortisörden şüphelendim açıkçası şasi deki megesleri görünce ama en sağlıklı ve kesin çözüm işinde usta ,robotu olan kaportacıya göstermek bu arada aracın hasarı 7.000 t idi şuan ağır hasarlı görünmekte.
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,520
Tepki puanı
254
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Biz, birkaç takla sonucu ağır hasar alan aracı iyi bir yerde, robota bağlatarak onarttık. Onarımdan sonra yıllarca sorunsuz bir şekilde kullandıktan sonra da sattık. Araçta ne bir çekme ne de tekerlerde farklı bir aşınma tespit ettik. İşin ilginç yanı, aracı bizden alan kişi aracı çıtır hasarlı olarak iyi bir paraya satmış.
 

muebbet

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
1,679
Tepki puanı
2
Puanları
36
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Biz, birkaç takla sonucu ağır hasar alan aracı iyi bir yerde, robota bağlatarak onarttık. Onarımdan sonra yıllarca sorunsuz bir şekilde kullandıktan sonra da sattık. Araçta ne bir çekme ne de tekerlerde farklı bir aşınma tespit ettik. İşin ilginç yanı, aracı bizden alan kişi aracı çıtır hasarlı olarak iyi bir paraya satmış.

Savaş abi bugün ekspertize girdik ölçümde yapıldı, rot başı ,rot kolları salıncak burç rotillerinde boşluk görüldü podya ve şaselerde orjinal değerlerde hatta sağ çamurluk değişenli bilgisi ile aldığım aracımda sadece sağ çamurlukta değişen ve tabi boya çıktı.. travers amortisörler dirteksiyon kutusu vs de sağlam sorunsuz dendi raporlarıda aldım lakin şuan aklımda olan jant yamukluğu onuda kontrol etiğimde içim rahat edecek.
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,520
Tepki puanı
254
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Farklı aşınmış amortisör veya lastik, aşınan ön takım, karayolları tarafından yollara verilen meyil aracın çekmesine neden oluyor. Araç düz yolda özellikle gazda ve frende çekme yapmıyorsa sıkıntı yapmamakta fayda var.
 

muebbet

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
1,679
Tepki puanı
2
Puanları
36
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Farklı aşınmış amortisör veya lastik, aşınan ön takım, karayolları tarafından yollara verilen meyil aracın çekmesine neden oluyor. Araç düz yolda özellikle gazda ve frende çekme yapmıyorsa sıkıntı yapmamakta fayda var.

Lastik aşınmaları düzgün ve dışta stabil halde.. fren ve süspansiyon ölçümleride normal jant olayına gelirsem ondada sorun yok ve içim rahatladı şahsen..
 
Üst