Rölanti dalgalanması

Atlantic

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2014
Mesajlar
48
Tepki puanı
1
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Herkese merhaba,

Aracım 2006 model Opel Astra H 1.3cdti 137000km de.

Sorunum şu, sabahları ilk çalıştırmada araç devri 10-15 kere düşüp yükseliyor. Stop edecek gibi oluyor, yaklaşık 1dk içinde bu durum düzeliyor.

Araştırmalarım sonucu bu sorunun egr ve manifold un kirlenmesinden dolayı olduğunu okudum ve geçtiğimiz cuma hem egr hem manifold temizliği yaptırdım. Ufak bir iyileşme oldu ancak tam olarak düzelmedi.

Sizce sorun ne olabilir?

Teşekkürler.
 

kayıboyu11

Kayıtlı Kullanıcı
26-Eskişehir
Katılım
24 May 2010
Mesajlar
1,480
Tepki puanı
34
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Yahu bu meretlerin yenisindede var az çok dalgalanma
Aracım 2011 50000km de aldığamdandır sabah soğukta dalgalanıyor biraz
 

Atlantic

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2014
Mesajlar
48
Tepki puanı
1
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Benimki öyle böyle değil ama, stop edecek kadar düşüyor devir. O ufak dalgalanmayı geçtim :)
 

beyaz guvercin

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
5,646
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
egr yi komple iptal edip denedin mi?
 

fb1907

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
239
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
www.misafir.net
Boğaz kelebeğini de temizletseniz belki ondan da olabilir. Ama EGR nin de fişini çekip bir deneyin bakalım ne olacak.
 

aragorn_62

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Tem 2015
Mesajlar
52
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Mrb arkadaşlar aracım 2008 model vectra c 98 binde 88 bindeyken landirenzo tüp takılmış aracımı aldıgım zaman devir saatinde dalgalanma vardı bogaz kelebegi dedik temizlettik geçmedi tüp ayarları yeniden yapıldı bujiler degişti geçmedi dün triger kayışını degiştirdim ve devir saatindeki dalgalanma bariz belli olmaya başladı dahası araç boştayken hafif hafif araç oynuyor gibi benzinde ve tüptede aynı sizce neden olabilir trigeri degiştiren usta işin ehli sente filan kaçması imkansız dedi tüp ayarına baktır dedi yardım lütfen arkadaşlar...
 

irenbe96

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
82
Tepki puanı
1
Puanları
8
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Benim corsanın enjektörleri değişti düzeldi.
 

Atlantic

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2014
Mesajlar
48
Tepki puanı
1
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
EGR nin fişini çektim araç düzeldi, temizlikte fayda etmedi demek ki. EGR ve manifoldu yeni temizletmiştim halbuki. Allahın cezası EGR sorunları yüzünden satıcam bu aracı en sonunda. 1 kez değiştirmiştim, yine değiştirme zamanı geldi demek ki. 30.000 de bir EGR değiştir, oh ne ala... Ne sorunmuş arkadaş!
 

Atlantic

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2014
Mesajlar
48
Tepki puanı
1
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Sorunun nedeni bambaşkaymış...

Üst kapak çatlakmış. Motora motor suyu sızıyormuş. Bu da ilk çalıştırmada buna sebep oluyormuş. Su da eksiltiyordu zaten. Üst kapak değişti, subaplar, subap contaları ve diğer tüm contalar değişti. Subap alıştırması yapıldı, yağ değişti. Sonuç mükemmel. Saat gibi çalışan bir makine. 1650₺ ye mal oldu malesef ama canımız sağolsun. Araban mı var derdin var :)
 

kayıboyu11

Kayıtlı Kullanıcı
26-Eskişehir
Katılım
24 May 2010
Mesajlar
1,480
Tepki puanı
34
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Boğaz kelebeğini de temizletseniz belki ondan da olabilir. Ama EGR nin de fişini çekip bir deneyin bakalım ne olacak.

Dizel ve boğaz kelebeği:eek:
 
Üst