RaceChip

Bülent Yüksel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
310
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
Bugün itibari Racechip box taktim arabama, uzun süreli arastirmalarima istinaden. Taktigim marka herkes tarafindan bilinen bir Alman markasi

http://www.ebay.de/itm/321618369403?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

taktiktan sonra 1-2 dakika kullanabildim mesaide olmamdan dolayi. Ayarlarini ise 2-2 olarak yaptim acikca söyleyebilirim turbo etkisini gösterene kadar olan 1. 2. vitesteki hafif titreme bayilma kismi gitti o kisim benzinli gibi oldu,zaten benim icin sorun olan buydu.
Öyle ucuk extrim denemeleri yapmayi hic niyetim yok, bunun icinde bir nedenimde yok araba belli 1.3 cdti verecegi güc max torkta belli..2-2 ayarinida internetten kullanicilarin fikirlerine yorumlarina göre yaptim, zaten gelen kitapcikta güc artim carpanlari yaziyor benim yaptigim ayarin tam orta karar oldugunu düsünüyorum.

Ayrica vites degistirme araliklarim 2500 deviri gecmez,nadirdir 3000 deviri görmem öyle agresif bir kullanim seklim yoktur fakat otobana cikinca basarim buradaki otobanlarda hiz limiti olmadigi icin 200km ye ciktim fakat bunu yaparken zorlamaktan ziyade araba ivmesini kazandigi sürece bastim oda 2-3 defa normalde 130-140km arasi hizda kullanirim.
10000 km de yagini 5000 km de ise hava filtresini degistiriyorum ortalama her 2-3 depoda bir enjeksiyon temizleme ve DPF filtre tikanmasini gideren katkilardan kullaniyorum.

Neyse konuyu fazla dagitmayayim :) ilerki günlerde performans ve yakit ile ilgili gelismeleri yazarim.

Tesekkürler
 

Mustafaeren

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
2,940
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
usta ben cok kullandım o chıpten ayarı 3-3 yada 4-3 yapın derım yakıt azalıyo bastınmıda gıdıyo :)
 

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,463
Tepki puanı
2,246
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
usta ben cok kullandım o chıpten ayarı 3-3 yada 4-3 yapın derım yakıt azalıyo bastınmıda gıdıyo :)

stop sorunu olmadı mı benimki 3-3 te stop etmeye başladı çıkarınca sorun yok racechip pro var 2011 yılında almıştım bende artık 2-2 kullanıyorum
 

Bülent Yüksel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
310
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
Cagatay bey,
2011 de aldiniz bugüne kadar kullaniyorsaniz herhangi bir problem yasadinizmi?
 

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,463
Tepki puanı
2,246
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et

Bülent Yüksel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
310
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
Bende cumartesi günü bir kac ayar denedim, 2-2 de bende söyle bir problem oluyor gaza yüklenince özellikle 3-4-5-6 viteslerde devir saati 2000 devirden sonra hafif bir gaz yememe sallanmasi yapiyor sonra birden yükleniyor Racechip´i aradim enjektörlerden gelen yakiti tam yakamadigi icin yaptigini söylediler 1-1 e indirmemi söylediler, fakat ondada hafiften yapti bende sirasi ile 0-2 0-4 2-4 ve 2-3 ayarlarini denedim en iyi 2-3 oldu o gaza basinca devirdeki dalgalanma gitti düsük devirde canlanma 1750 devirde turbonunda devreye girmesiyle hizlanma ivmesi cok yükseldi otobandada denedim 6. viteste ivmelenmesi cok güzel kasla göz arasinda 160 i buluyor, bakalim simdilik böyle kullanmaya devam edecegim..sanirim 2-3 ayarindaki 2 deki beygir gücü 3 teki ayar olan turbo baslangic 1800rpm´e tam geldi benim turboda o devirlerde aciliyor (1750-1800)
 

multispace

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Kas 2012
Mesajlar
1,166
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
box yerine yazılım yaptırın huzur bulun
 

Bülent Yüksel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
310
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
kisisel düsüncem yazilim ciddi bir is, aracin üretim asamasinda ciddice yapilmasi gereken bir ismis gibi geliyor bütün degerler baz alinarak,ve bir mühendislik gerektirdigini düsünüyorum öyle yan sanayideki insanlarin yapmalari pek güvenilir degil, bu arada sorunu cözdüm degerleri degisitirdim tam istedigim gibi oldu + bu konu ile bircok video ve yazi okudum hatta racehip firmasinida aradim, simdilik hersey gayet iyi gidiyor acikcasi yüksek degerler kullanmadan tam istedigimi elde ettim diyebilirim..
 

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,463
Tepki puanı
2,246
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
kisisel düsüncem yazilim ciddi bir is, aracin üretim asamasinda ciddice yapilmasi gereken bir ismis gibi geliyor bütün degerler baz alinarak,ve bir mühendislik gerektirdigini düsünüyorum öyle yan sanayideki insanlarin yapmalari pek güvenilir degil, bu arada sorunu cözdüm degerleri degisitirdim tam istedigim gibi oldu + bu konu ile bircok video ve yazi okudum hatta racehip firmasinida aradim, simdilik hersey gayet iyi gidiyor acikcasi yüksek degerler kullanmadan tam istedigimi elde ettim diyebilirim..

en sonra hangi ayarda bıraktınız benim 5 vites şu anda 2-2de duruyor ilki beygir ikincisi devir-tork bandı hatırladığım diğer pinleri bilmiyorum
 

Bülent Yüksel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
310
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
su an hala deneme asamasindayim diyebilirim,aslinda aradigim sadece güc performans degil,sanki güc turboya fazla geliyormus gibi hissediyorum yani motor devri yükseliyor birden fakat turbo ise motorun göndermis oldugu güce uyum saglayamayip hafif devir düsüp turbo dönüs tam torkuna ulasinca birden performans geliyor gibi oluyor,aslinda turbonun tam torkuna ulasana kadar olan kisimda performans sorunu yok yani düsük devirlerde sorun yok,fakat 4 ve 5 inci viteslerde gaza yüklenince örnegin devir saati 2500 devire kadar hizlica cikip sonrasinda 2200 lere geri düsüyor sonra birden yükleniyor devir saatinde bir sallanma oluyor bu nedenle ayari E-2 araliginda kullaniyorum gücü düsürüp güce göre deviri yükselltim ,3-3 4-4 gibi yüksek ayarlarda pek kullanmak istemiyorum ,mesaiden dolayi disari cikipta sürekli deneme yapamiyorum, buradaki hiz kurallarida cok ciddi en ufak bir hizlanmada hemen bir kameraya yakalanip ceza yiyebiliyorsunuz, bakalim aksam eve giderken tekrar deneyecegim ,aslinda tek sorun dogru araligi bulmak kendi kitapcigindada söylüyor deneyerek isik yakmadan bulunur diye, benim simdiye kadar isik hic yanmadi gerci bende tehlikeli asirtmalar yapmiyorum,gelismeleri yazarim.
 
Üst