Pistte Heyecan Dorukta

TheOne

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
1,150
Tepki puanı
0
Puanları
0
www.serkanuser.com
Opel’in ana sponsoru olduğu İzmir Yarış Pisti`ndeki sezonun beşinci hafta sonunda, yarışseverler tribünleri ve pitlerin üstündeki özel konuk alanlarını doldurarak zevkli mücadeleler izlediler. Türkiye Pist Şampiyonası’nın İzmir’de yapılan 9’uncu ve 10’uncu yarışlarında Opel Pilotu Özen Özer, Grup 1600 de iki yarışında birinciliğini kazandı. Özen bu sezon yapılan 10 yarışın tamamını kazanarak sene sonundaki şampiyonluk hedefini de şimdiden garantiledi.

Pazar günü Grup 1600 ve Maxi pilotları ile birlikte yarışan Grup 2000 pilotları arasında zorlu bir çekişme yaşandı. Grup 2000 pilotu Berke, Opel Corsa ile izleyenleri kendisine hayran bırakan bir pilotaj segiledi ancak günün ilk yarışında şansızdı. Sıralama turlarında yaşadığı kablo temassızlığı sorununun ardından ilk startta 8’inci sıradan yarışa başlayan Opel pilotu Berke Bayındır grubunda 3. sıraya kadar yükseldi. Ancak yarışın son turlarında otomobilinin sağ ön jantının içine giren bir metal parçası tekerleği kitleyince Corsa’sının amortisörü kırılan Berke, yarıştan çekilmek zorunda kaldı.

Bu sezona şampiyonluk hedefi ile başlayan Opel pilotu Özen Özer günün ilk yarışında çok rahat Grup 1600 birinciliğini kazanırken bir çok Maxi ve 2000 pilotunu da arkasında bıraktı.

Opel takımının 17 yaşındaki genç pilotu, geçtiğimiz sezonun Türkiye Pist 1600 Şampiyonu Berke Bayındır, sezonun 10’uncu yarışında rakibi ile yaşadığı temas sonucu hasar alan otomobili ile ikinciliği elde ederek büyük sürpriz yaptı. Günün ikinci yarışında ilk yarışın klasmanına göre ilk altı pilotun yerleri ters döndürüldü. Maxi, 2000 ve 1600 gruplarının birlikte start aldığı yarışta Özen, ilk sırada yer alırken Berke’de ilk yarışı tamamlayamadığı için son sırada start aldı. Berke Bayındır hemen ilk turlarda önünde start alan rakiplerini hızla geçerek grubunda 3’üncü sıraya yükseldi.

Yarışı ikinci sırada sürdüren rakibi İbrahim Okyay ile arasındaki farkı kapatan Berke start düzlüğünde atak yaptı. Yaptığı atakla öne geçen Berke Bayındır’ın kullandığı Corsa’nın sağ arka tekerleği ile rakibinin sol ön tekerleğinin teması sonucu pist dışına savrulan Berke hakem kulesine çarpmaktan son anda kurtuldu. Pist düzlüğünün sonunda otomobillerin en yüksek hıza ulaştığı noktada sağ arkadan aldığı darbe ile toprak alana çıkarak kaymaya başlayan otomobilini Berke usta pilotajı ile tekrar piste geri döndürdü. İbrahim Okyay ise kullandığı BMW 320 otomobilin çarpmadan dolayı rotu kırılınca yarış dışı kaldı. Son sıradan start almasına rağmen ikinciliğe kadar yükselen Berke Bayındır için son turlar çok sıkıntılı geçti. Corsa’nın sağ arka tekerleği hasar aldığı için otomobilinin geometrisi bozulan Berke yinede yarış sonuna kadar ikinciliği koruyabildi. Grup 2000 de Aytaç Biter birinci olurken 1800 cc Opel Corsa ile Berke Bayındır ikinci ve Göksu Eroğlu üçüncü oldu.

Opel Performance takımının 1600`deki pilotu Özen Özer, günün ikinci yarışında da kazanmasını bilerek günü duble yaparak noktaladı. Özen bu yıl start aldığı 10 yarışın 10’unda da birincilik kupasını kazanarak şampiyonluğunu garantiledi. İzmir’de iki birincilik ve bir ikincilik kazanarak Türkiye Pist Şampiyonası’nın 5. hafta sonunu da başarıyla kapatan Opel Performance Takımını tribünleri dolduran seyirciler alkışlarıyla kutladı.

Kaynak: OMS
 

Experience

Kayıtlı Kullanıcı
07-Antalya
Katılım
31 Tem 2005
Mesajlar
1,287
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
kutluyoruz pilotlarımızı.Keşke yurtdışına da acılabilsek bu şekilde.Ne yetenekler var
 
Üst