Yeni Insignia’nın pazara çok çarpıcı bir şekilde girişi sayesinde, Opel Avrupa’da orta sınıfın lideri haline geldi. Insignia satışlarının başlamasından bu yana geçen ilk tam çeyrekte, Opel orta-üst sınıf sedan segmentinde Avrupa’daki tüm rakiplerini geride bıraktı. Çoğu Avrupa pazarında satışlar Ocak’ta başlamıştı. Insignia’ya yönelik yüksek talep nedeniyle, Mayıs’ta Rüsselsheim fabrikasında fazladan üç vardiya yapılıyor. Alınan siparişler şimdiden 100.000 seviyesini geçti. “Insignia klasik üst sınıf markaların müşterilerine kadar uzanan, çok iyi bir müşteri çekme potansiyeli sergiliyor” diyor General Motors Avrupa’nın Opel’den Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Alain Visser. “Performansımızın ve becerilerimizin bir sembolü oldu, Opel’in neler yapabileceğini gösteriyor.”
Almanya’da Opel orta sınıf segmentinde büyük kazanımlar sağladı. İlk çeyrekteki satışlar, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 82 artmış durumda. Insignia’nın sahip olduğu yeni teknoloji özellikle popüler olmuş durumda. “Bu şekilde, satılan her araçla Opel Insignia ile önceki modele göre çok daha yüksek kar oranlarına erişebilecektir. Opel’in geleceği açısından bu çok önemli bir durum” diye ekliyor Visser.
Aracı satın alanların yüzde 56 kadarı dokuz işlevli, yeni nesil Sürüşe Duyarlı Ön Farları (AFL+) seçti. Siparişlerin yüzde 80’i renkli ekranlı DVD navigasyon sistemini ve yüzde 35’i FlexRide şasi sistemini içeriyor. Insignia müşterilerinin üçte ikisine yakını araçlarını en büyük lastik seçeneği ile kullanmak istemekte: yüzde 40’ı 18 inç lastikleri ve her üç alıcıdan biri 17 inç lastikleri seçmekti. Şu ana kadar en popüler motor, her üç müşteriden birinin sipariş ettiği 160 hp 2.0 CDTI, oldu. Son olarak, müşterilerin yarısı dizel motorları tercih etti.
Station wagon modeli olan Insignia Sports Tourer, şu anda Avrupa’daki yetkili satıcılıklarda satışa sunuldu ve Insignia ailesine daha da fazla hız kazandırması bekleniyor. Ailenin en yeni üyesi olan, Insignia ecoFLEX, sadece 136 g/km’lik düşük CO2 salımları ile dinamik sürüş performansını bir arada sağlıyor. Bu rakam 100 km’de 5,2 litre yakıt tüketimine karşılık gelmekte. Bu model bu yaz pazara sunulacak...
| Alıntıdır |
Almanya’da Opel orta sınıf segmentinde büyük kazanımlar sağladı. İlk çeyrekteki satışlar, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 82 artmış durumda. Insignia’nın sahip olduğu yeni teknoloji özellikle popüler olmuş durumda. “Bu şekilde, satılan her araçla Opel Insignia ile önceki modele göre çok daha yüksek kar oranlarına erişebilecektir. Opel’in geleceği açısından bu çok önemli bir durum” diye ekliyor Visser.
Aracı satın alanların yüzde 56 kadarı dokuz işlevli, yeni nesil Sürüşe Duyarlı Ön Farları (AFL+) seçti. Siparişlerin yüzde 80’i renkli ekranlı DVD navigasyon sistemini ve yüzde 35’i FlexRide şasi sistemini içeriyor. Insignia müşterilerinin üçte ikisine yakını araçlarını en büyük lastik seçeneği ile kullanmak istemekte: yüzde 40’ı 18 inç lastikleri ve her üç alıcıdan biri 17 inç lastikleri seçmekti. Şu ana kadar en popüler motor, her üç müşteriden birinin sipariş ettiği 160 hp 2.0 CDTI, oldu. Son olarak, müşterilerin yarısı dizel motorları tercih etti.
Station wagon modeli olan Insignia Sports Tourer, şu anda Avrupa’daki yetkili satıcılıklarda satışa sunuldu ve Insignia ailesine daha da fazla hız kazandırması bekleniyor. Ailenin en yeni üyesi olan, Insignia ecoFLEX, sadece 136 g/km’lik düşük CO2 salımları ile dinamik sürüş performansını bir arada sağlıyor. Bu rakam 100 km’de 5,2 litre yakıt tüketimine karşılık gelmekte. Bu model bu yaz pazara sunulacak...
| Alıntıdır |