Opel Gedizler İstanbul Aracımın Airbaglerini bozdu.

java

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
56
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ben aracımı gedizler otodan aldım Allaha şükür hiçbir problemi yok Allah kimsenin başına böle dert vermesin
 

Körmen

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Joe_Sadriabi' Alıntı:
Sevgili Körmen

Serviste çalışan bir arkadaşı olan biri gibi değil de, sanki bizzat serviste çalışan, servis yetkilisi falan gibi konuşmusşunuz...

Hala servisten kaynaklanmayan bir sebeple bozulmuş olabilir diye imada bulunuyorsun. Bu arkadaş kendi bozdu da ayalan mı söylüyor?

Diğer mesajlarınıza da baktım. İlk tanıtım mesajını atarken de şikayet etmişsiniz? Niye ki???

Araç sahibi arkadaşa da çok geçmiş olsun.


Merhaba
Arkadaşımızın bu sorununun gerçek nedenini sizde bende bilmiyoruz sadece tahminde bulunuyoruz sizinki nasıl ihtimal içerisinde ise benim söylediklerimde ihtimal içerisinde.
Ayrıca servislere özel bir gıcığınız varmış gibi konuşuyorsunuz, ben servisten özellikle gedizlerden ilk başlarda pek memnun değildim zira bunu da tanıtım mesajımda belirttiğiniz üzere yazdım ama daha sonraki ilgileri beni fazlasıyla memnun etti.Olaylara genel olarak objektif bakarım size de salık ederim.
Sizin bu konuda rahatsızlığınızı anlamış değilim.


aga78' Alıntı:
.....
belki haksın ordan ayrıldıktan sonra olmuştur ama ilgi nerde
hani bi şarkı vardı ya eskide

geç bunları geç bunları birkalemde

bende duydugumu söyleyim ne kadar şikayet olursa olsun
adamlar 2 yıl garanti kapsamında bize gelmeye mecburlar
düşüncesiyle markayı zarara ugarıp kendileri kazanıyor bence
o garanti dışı bu bilmem ne dışı yaptıkları işte iş olsa
bazen bu tip yetkili servislerde orjinal degilde yan sani parcalar kullanındıgını duydunmu hiç ..
neyse iyi forumlar size.

Sayın aga78

Sizin bu söylemleriniz kesinlikle spekülatif ve mesnetsiz.
Bir kere yetkili bayi ve servis olan bir kuruluşun ekmek yediği bir markadan (ve bütün iştigali bu olan) kazanç uğruna neden zarara uğratsınlar? Orijinal olmayan bir parçanın araca taktıklarını duymadım duyan varsa da söylesin bu çok ciddi bir suçtur eğer tespit edilmesi durumunda bayilik ve servis konusunda fabrika tarafından ciddi yaptırımların olduğunu bilmenizi isterim. Bu sözünüz tamamen asparagas bence ortalık karıştırıcı kelamlar siz bi kalem geçiniz.

AYRICA SORUNUN ÇÖZÜLMESİNE ÇOK SEVİNDİM GEÇMİŞ OLSUN.
 

redshare

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
281
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Gedizler tecrubem

Herkese selam,

Kotu reklam yapmak istemem fakat konusu acildi diye fikrimi belirtmek istedim... Ben de Gedizler e goturdum arabami tam 3 kere, tesislerine hayran kaldim. Lakin artik 3uncu gidisimde karar verdim ki formenlerin (musteriler ile ilgilenen ustabasilarin) , sanki bir devlet dairesinde calisan memurmuscasina burnu dik ve ayrinti vermekten kacar bir tavir takinmalari beni Gedizler'den soguttu. Ekmekleri ile oynamamak icin sikayette bulunmadim yoneticilerine fakat Gedizler gibi son derece profesyonel bir dis imaj cizen galeriye hic yakismadiklari kesin!
Tesis olarak Gedizleri tek gecerim, fakat ilgide sinifta kaliyolar.
En son Arkas Otomotiv'e gittim (Altunizadede) ve gostermis olduklari ilgi son derece profesyonelceydi. Oyle ki 3 gun sonra galeri tarafindan telefonla aranilip tesislerden, formenden, musteri memnuniyetinden memnun olunup olunmadigi hakkinda kisa anket yaptilar.
Bu sartlar altinda zaten nasil kibar davranmasin ki calisanlari ?
Sonuc olarak Arkas'in profesyonelligi Gedizlerin tesislerinde olacak, olay bitecek.

Saygilarimla
 
S

Silinen üye 11542

Bilgi Girilmemiş
Kusura bakmayın biraz uzun oldu....

Allah kimseyi gedizlere düşürmesin.....
Benin başımdan geçen olayda. 2 Sene önce Ataşehir gibi merkezi yerde arabamı Ataşehirde ziraat bankasının önüne park ettim ve atm para çekmeye gittim 5 dakika sonra geldiğimde arabanın sağ ve sol kapısının saçlarının parçalandığını ve kilitlerinin kırmaya çalışmışlar ama maalesef kapıları açamamışlar..Arabada güvenlik pakedi olduğunda kilitler kendi kilitlemiş. Konuyu fazla uzatmadan gedizle kısmına getireyim arabayı Gedizlere çektirdik ordaki arkadaşlar ve kaskodan eksper geldi...
Arabanın sağ ve sol ön kapıları değişecek
Arabanın komple kilit sistemi değiştirilecek ve güvenlik pakedi gelecek
Neyse bunlar belirlendikten sonra biz beklemeye başladık...
Bu parçalar tam 1 ay sonra Almanyadan geldi.
ve tam arabayı 45 gün sonra aldık ama ne alma...
Arabanın kapılarının ayarları tutmamış kapı çıtaları farklı
Kilit sistemi arızalı düzgün çalışmıyor...
Orda bir kavga ettik servistekiler
Arabayı almadan çıktım
Ertesi sabah tekrardan gittim. Hatalarını göstere göstere yaptırmaya çalıştım fakat olmadı..
Adamlara diyorum kapı çıtaları farklı elimizde yok yan sanayi taktık...Uymuyor diyorum Eskilerini takın en azında orjinal...Cevap yok
Ben size yansanayi takın demedim kaskodan parasını alıyorsunuz...
Boya farkı var kapılar tam oturmamış...siz kapıları kullanmaya başlayın 10 15 sefer açıp kapatınca düzelir...
Bunun gibi dünya kadar sorunlarla arabayı teslim aldım...
Opele şikayettim adamlar resmen beni suçladılar...
Dedim adamlar yan sanayi parça taktılar...
İnanmadılar tekrardan servise çağırdılar gedizler bu sefer bu parçaları biz takmadık dediler...
Arabayı kullanmaya başladıktan 1 hafta yan çam kırıldı motoru yandı ve çıtası kırıldı
Başka servise gittim ve kapı döşemesi sökülüp baktığımızda adamlar yanlış
takmışlar ve döşemin iç tarafını yırtmışlardı...Yeni baştan kendi çebimizden tekrardan masraf ettik.
Gedizlere söylediğim biz dogru taktık sizde olmuştur..Dediler..


Sırf bunlar yüzünden güzel arabamdan soğudum ve sattım...

Allah kimseyi GEDİZLERE düşürmesin...
 

GMGermany

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
237
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Iyi Aksamlar

Ne diyeyoim ki, gerecekten böykle seyker oluyor, hatta benim basima bile geliyor. Ama gercekten, her zaman demiyorum ama cogu zaman Servislerinde sucu olmuyor.
Müsteri arabayi bakimdan aliyor, 2 gün sonra geliyor ön Far calismiyor. Ampül patlamis.
Gel sen simdi Müsteriyi dinle:

Nasil olabilir Arabayi bakima getirdim, bu kadar para biraktim, niye patladi bu Ampül simdi, siz bunu Kontrol etmiyor musunuz v.s.
Gel sen simdi bu adamin bogazini sikma:)

Ya Kardesim, araba bakimdan ciktigi an ampül bozuk degildi, 2 gün sonra bozulmus ne yapayim ben simdi?
Yapildigi su: Müsteri memnuniyeti icin o ampül bedava degisitriliyor.

Yok arabayi bakimdan aldim, 1 Hafta sonra Tekeri hava kaciriyor(civi Girmis)

Arabaya yag degsittirdim o andan sonra 3 litre fazla yakmaya basladi!!! Gercekten!!!

Araba bakimdan cikar 4 gün sonra motor ariza lambasi yanar, v.s.
Inanin bunlar Arabanin bakimi ile ilgili ortaya cikan durumlar degil.

Asagi yukari her gün yasadigimiz icin alistik bu sözlere, he deyip geciyoruz Müsteriye.
Bakimda bozulacak diye bütüm Ampülleri, Amörtiserleri v.s degisitirecek halimiz yok herhalde öyle degil mi ?
Kardesim az da bize hak verin. Kafayi yiyecem hergün, ne cekiyoruz bu müsterilerden ya :)
 

selcukakinci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,095
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
arkadaşım geçmiş olsun. şu bir gerçek opel in derdi servisleri. benim gördüğüm kadarıyla usta diye tabir ettiğimiz kişilere opel yetkili servilerinde pek rastlanmıyor. geçen şikayet var da okudum galiba. basit bir örnek. adam sıfır astra alıyor. arka amortisörlerin ordan mı ne ses geliyor. sürekli servise gidiyor. yok o yok bu birsürü parça değişiyor. ve ses hala var. en sonunda Almanya daki opel teknik servis aranıyor. adamlar telefondan dinlemekle küçük bir paçanın değişmesi gerektiği söyleniyor. parça isimlerini hatırlamadım için yazamıyor. ve sonuçta denilen küçük parça değişiyor ve ses kalmıyor. şimdi belki kızcaksın ama şuda var. ben elektrik ve elektronikten anlayan birisiyim. çoğu zaman sıfır aldığımız bir parçanın bile hata verdiğini çok gördüm. veya taktığımda çalışan fakat arkamı döndüğümde bozulan cihazlar çok gördüm. yani bunun bir garantisi yok. belki servis bozdu belki tam servisten çıktın. o sırada yoldayken bir hata oldu ve bozuldu. garanti sürecinde eğer bu hatayı yapmıyorlarsa haklısın kızmakta.
 

selcukakinci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,095
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
her insan bir değil tabi. önemli olan kısa net bir şekilde sorunu dile getirmek. elektrik elektronik gibi şeylerde alırken dikkat etmek. çalışıp çalışmadığına bakmak. sonra almak. hee garantisi varsa dert etmeye gerek yok tabiki. mesela ben aracı her servise soktuğumda servisten çıkarken her lambaya bakarım. arıza lambaları yani. genel anlamda bişey yoksa alırım. hee o anda bir arıza ışığı yanıyorsa aracı çıkarmam servisten. yapıp öyle versinler. ama aldığımda bir problem yok. çıktıktan sonra ne bileyim 1 saat sonra bile bir arıza verse servise gidip siz yaptınız diyemem. çünkü bende dediğim gibi elektrik elektronikle uğraşıyorum. oğuzhan ın dediği gibi çok şey başımıza geliyor. saygı göstermek lazım herkese, tabiki akıllı sebepler çerçevesinde
 

reklama gerek yok

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
685
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
opelin derdi servisleri ama servisler cok önemli opel bu servisleri displin altında tutmaktan acizse bu direk opelin ve servis işletmecisinin sorunudur.
 

buraqh

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
3,938
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bizim burdaki servis el değiştirdi bugün gittiğimde idaredekilerinde değiştiğini gördüm hadi orası normal ama teknik servise girdim arabayı bırakmak için deneyimli tecrübeli yılların ustları gitmiş yerine 20-25 yaşında arkadaslar gelmiş arabayı bırakmaya tereddüt ediyor insan ama şimdi tech 2ler arızayı bulduğu için tecrübeli deneyimli ustalarada gerek kalmadı arıza neyse buluyorlar eskiparcayı söküp yenisini takıyorlar servisler özelliklede opel servisleri kendilerinede çeki düzen vermeli başka bir konu ise arkadaşım 0 km chevrolet lacetti aldı spor modeli 28 milyara arca 1 ay sonra 2000km olduktan sonra teklemeye başladı servise götürdüğümüzde şanzımanda problem var grantiden değişelim dediler tamam dedik değiştiler çoçuk 1 hafta bindi yine aynısı yine gitti araba yine parçalar değişti yine aynı sorun opel bayisine aracını 0 km arac ile değiştirmek için talepte bulundu aldığı yanıt expertiz incelediaracın değişmesine gerek yok dediler ancak araba alınalı 3 ay oldu 2 ay serviste yattı arkadasımda hukuken arastırdı opel- aynız amanda chevrolet servisine ve bayiye mahkemeye verirse haklı cıkacagını söyledi araya tanıdıklar soktu ve aracın 0 ını ldı bayiden eski 2bin kmde olan arac ise geri gönderilmemis su an bayide 24 milyara satılık dediler alan adam 2000kmde arac diye alacak belkide yazık günah bayinin o aracı fabrikasına geri göndermesi lazımken adamlar 2.el diye satacaklar.
 
Üst