Opel Corsa 1.0 & Peugeot Partner 1.9D

Opel Corsa 1.0 & Peugeot Partner 1.9D

  • Peugeot Partner 1.9D

    Oy: 23 41.8%
  • Opel Corsa 1.0

    Oy: 7 12.7%
  • Kıyaslancak araba değiller..:D

    Oy: 25 45.5%

  • Kullanılan toplam oy
    55
  • Anket kapatılmış .

senturk35

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2008
Mesajlar
1,676
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
2. viteste aracının 90 yaptığına eminmisin 1.2 16v c kasa corsa 82 km/h de aynı şekilde 1.3 cdti 2. viteste 82 km/h de kalıyor.

Bence başa baş bir çekişme olur pilotaj farkıda önemli diyorum.
 

patriot1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
2,529
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
2. viteste aracının 90 yaptığına eminmisin 1.2 16v c kasa corsa 82 km/h de aynı şekilde 1.3 cdti 2. viteste 82 km/h de kalıyor.

Bence başa baş bir çekişme olur pilotaj farkıda önemli diyorum.

aynen katılıyorum, pilotaja bakar bu iş.

bide 90 kmh hala aklımda soru işareti.

benim 1.6 100 HP bi kere acayip zorladım 90 kmh çok az bişey geçti arabada sadece kat iptali var. 1.6 motor 90ı çok zor geçerken 1.0 nasıl geçiyor anlamış değilim.
 

bacadir68

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7,785
Tepki puanı
11
Puanları
38
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
2. viteste 90km 3. viteste 155km hız yapıyor. zaten 3 ileri şanzuman var onlarda :kop:
 

gokhannn

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2007
Mesajlar
1,067
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
bence kalkışta corsa zorlar ama ilerisi için bunu sölemek pek mümkün değil dizeller kalkışta iğrenç, corsanın motoru çok ufak olsada benzinli sonuçta kalkışta biraz daha atik olacağını zannediyorum. hadi bakalım kazasız belasız bir süpriz başarı bekliyoruz senden.
 

muraltun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Haz 2007
Mesajlar
532
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Partnere birşey diyemem ama bizim şirketteki 1.9 doblo ile asla kapışmam.
 

beyaz guvercin

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
5,646
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
sakın iddiaya girme alırlar anahtarını mayk
 

0mercan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
99
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
2. viteste 90km 3. viteste 155km hız yapıyor. zaten 3 ileri şanzuman var onlarda

bence boşu boşuna dalga geçmeyin hiç kimse inanmıyor ayrıca snn araban eski benimki daha 27.000 km de ayrıca sen hiç bindinmide konuşuyorsun...??

araba 1000 cc diye gitmicekmi yapan adam düşünür zaten mühendislerden iyi biliyorsan lafım yok;)
 
Son düzenleme:

0mercan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
99
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
partnerin teknik verileri

Motor, performans
Peugeot Partner'ın 1.9 litrelik, atmosferik dizel motoru 4600 d/d'de 71 HP güç, 2000 d/d'de 120 Nm tork üretiyor. Alt devirlerde biraz zayıf kalan motor üst devirlere doğru canlanıyor. Hızlanma testlerinde 0'dan 100 km/s'ye 18.7 sn'de ulaşan Partner' in 144 km/s'lik maksimum hızı şehir içinde yük taşıyacak bir ticari araç için yeterli. Esneklik testlerinde 60 km/s'den 100 km/s'ye 4'üncü viteste 13 sn, 5'inci viteste 17.6 sn'lik değerler kaydedildi. Partner'ın ilk hızlanması iyi olmasına karşın ara hızlanmaları çok başarılı değil. Peugeot Partner'ın en etkileyici ve ticari araç sahipleri için en cazip yönü yakıt tüketimi. Boş ve yüklü olarak test ettiğimiz Partner'in 100 km mesafedeki ortalama 6.2 litrelik motorin tüketimi oldukça ekonomik.



corsanın verileri

Motor, performans
Corsa Eco'da kullanılan 973 cc hacimli motor, 1997 yılında geliştirildi. Corsa'nın yanı sıra Agila'da da kullanılan üç silindirli, üstten çift eksantrikli, silindir basma dört supaplı ve tamamı alüminyum alaşımdan imal edilen motor, 5600 d/d'de 58 HP güç, 3800 d/d'de 85 Nm maksimum tork üretiyor. Euro 4 egzoz emisyon normlarına uygun yapıdaki motor, ürettiği sınırlı güç ve tork doğrultusunda oldukça mütevazı bir performans gösteriyor ki, bu da otomobili, şehir içinde az yakıtla çok mesafe kat etmeye yarayan bir ulaşım aracı kimliğine büründürüyor. Zaten Corsa'da performans arayanların tercih etmesi gereken kısaltma, "ECO" değil, "GSi" olmalı. Yüksek performansla düşük tüketimse her otomobil üreticisi ve bütün kullanıcıların arzuladığı ama ne yazık ki henüz gerçekleştirilememiş bir hayal. Yaptığımız test sürüşü ve ölçümler, Corsa Eco'nun yolcularını A noktasından B noktasına ulaştırmaktan fazlasını vaat etmediğini net olarak ortaya koydu. Ani ve ateşli hızlanmalardan hiç hoşlanmayan Corsa Eco, en sıradan sollamalara bile sürücüsünden sabır istiyor. Kalkışlarda son derece ağırbaşlı kalan otomobil 0-50 km/s hız-lanmasını 7.4 sn gibi uzun bir sürede gerçekleştirebildi. Fabrika verilerine göre 0-100 km/s hızlanması 17.0 sn olan Corsa, test ölçümlerimizde 20.7 sn'nin altına inmeyi başaramadı. Yüksek hızın Corsa Eco'nun mesleği olmadığı da 37.3 sn süren 0-130 km/s hızlanmasında ortaya çıktı. Ara hızlanma ölçümlerinde de 60-100 km/s hızlanmasını 13.3 sn'de gerçekleştiren otomobil, 90-120 km/s hızlanmasınıysa 15.1 sn'de tamamlayabildi. Sportif otomobillerin test tüketimleriyle ilgili yaptığımız yorumlar Corsa Eco'da tersine dönüyor. Çünkü sportif otomobiller için çoğu zaman "yüksek performansın bir de eksisi var" yorumunu yaptık. Corsa Eco'daysa bu yorumumuzu "bu kadar düşük performansın elbette bir de artısı var" olarak ters çevirebiliriz. Test süresince 100 km'de sadece 4.8 litre kurşunsuz benzin tüketen otomobil, 45 litrelik deposuyla yolcularına 937 km'lik menzil sunabiliyor. 90 km/s aşılmadan yapılacak sabit hızlı seyahatlerle bu menzili 1000 km'nin üzerine çıkartmak mümkün gibi görünüyor.

corsanın fabrika verileri biraz tuhaf gibi ara hızlanmalarda corsa o kadar da kötü değil ayrıca benim anlamadığım 90-120 km ye nasıl 15.1 saniyede çıkıyor bence çok abartmışlar bunu ara hızlanmalar bence iyi corsanın ayrıca bundan öne 2005 focus 1.6 vardı..!
 
Üst