opel astra j kasa almak istiyorum. lütfen yardım...

KRAL

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
3,578
Tepki puanı
5
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
ya ön kelebek camının ordan cıtırtı gelmeye basladı lamba acma kapama yerınden cıtırtı gelmeye basladı hayır bı bendemı var bu sorunlar anlamadım
 

REC

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
764
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ya ön kelebek camının ordan cıtırtı gelmeye basladı lamba acma kapama yerınden cıtırtı gelmeye basladı hayır bı bendemı var bu sorunlar anlamadım

Size şuan irili ufaklı yaklaşık 10 tane kronik problem daha sayabilirim ama bu problemler Astra J'den soğumak için yetersiz. Neden derseniz, diğer markaların çoğunda bu gibi ve fazlası problemler var.

90.000 TL verilip alınan GOLF'te bu tarz sesler yok mu zannediyorsunuz? Ya da Honda Civic'te, ya da Toyota'da ??? Gidip 3 serisi BMW alın bazı sesler onda da olacaktır.

Aracınızdan soğumayın, ses yapmayan / sorunsuz araç olsa hepimiz ona yönelirdik :)
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
astra j ve corollayı park yerinde yan yana koymamak lazım :D

basit işçilik hataları çok corollada. en basiti güneşliği açın güneşlik vidaları at nalı gibi duruyor ...
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Her iki aracı da kullanmış biri olarak söylüyorum ki uzun süre kullandığınız için size öyle geliyor. Bizde bir de GOLF IV var, çok uzun süredir tanıdığım bir araç olduğu için zaman zaman bana sıcak geliyor açıkcası.

Tabii yer yer F kasanın da J kasadan üstün olduğu noktalar olabilir ama toplamda J kasa bariz olarak öndedir elbette.

J kasanın size verdiği oturaksızlık frenlerden kaynaklanıyor olabilir. Frenler biraz hissiz ama önemli bir durumda araç kesinlikle duruyor. Biraz alışırsanız J kasa size de çok daha sıcak gelecektir.

1.3 için çok şey yazılıp çiziliyor, ben de tereddüt etmiştim ama kesinlikle öyle değil. Araç için yeterli. Elbette güncel olarak üretilen 1.6 dizel ya da 1.4 T kadar değil ama son derece yeterli. Alıp da pişman olan bilinçli kullanıcı görmedim!

Yanlış anlamayın kendi aracım olduğu için söylemiyorum tamamen objektif olarak yazıyorum çünkü ben çok derin bir VW'ciyim :) Mevzu Opel olunca duygusal davranmam doğruya doğru derim yani...

1.3 Astra J bende olsa hardcore kara-tren yazılım yaptırırdım, tabi bu dumanı yok etmek için de egzos çıkışını ikiye ayırmak zorunda kalırdım ama araba tam anlamıyla köy ekmeğinin üstüne sürülmüş bol kaymak gibi olurdu, acıktım heralde :D Acaba 1.6T Active select olanlar nasıldır ki? 1.5-2 yıla ölmez de sağ kalırsak anne-baba kullanımına yönelik yine otomatik olarak arabayı yenileriz tahminim. Hem de biz bindiğimizde uçurup giderse ne alâ.
 

stigma4885

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
52
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar hahklısınız galiba her arabada hata çıkabiliyor. 80-90 milyarlık arabada da olabiliyor. ama honda civic lpgli kullanan arkadaşım var. bir kere bile arıza lambası yanmadı diyor. birde opel astra hb 1.3 dizelle benzinli arasında kaldım.. 1.3 kullananlar sıkıntı yaşamamışlar. ne diyorsunuz bu konuda?
 

EthemBozkurt

Yönetici
Moderatör
06-Ankara
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
3,444
Tepki puanı
22
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
daha ne yazalım bilmem ki..... turbosu olmayan 1,6 düz motor almayın .diğer her türlü size uyar bence.
 

KRAL

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
3,578
Tepki puanı
5
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
arabadan beklentıne baglı bende 1,3 var oyle cok buyuk bı sıkıntı yok son hızı az okadar
 

Al Paciona

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
2,719
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
3 Adet Astra F kullanmış (birisi GSI) olarak şunu net söyleyebilirimki F lerde oturma pozisyonu ve görüş J lerden daha başarılıydı. J kasanın A sütunu öyle kalınki 7,5 şiddetindeki bir depreme dayanır heralde :)
Yol bilgisayarı detaylı değil ve sinyal kolunda olmasıda bence ergonomik değil. dashboarddaki düğmelerde çok küçük ve çok karmaşık. Elektrikli ayna ayar güğmeside bence konum ve ayar zorluğu bakımından vag lardaki gibi berbat. (H kasadaki yeri ve kullanma kolaylığı premium araçlardaki gibi) İzalasyonu iyi değil. Hem yol hemde rüzgar sesi alıyor :)
Dışına gelirsek çok yakışıklı ve ben olsam sırf afl+ için cosmo alırdım. yol tutuş watson bağlantılar sayesinde sınıfının önünde.
Her ne kadar Ethem az yakar desede active select falan düşünüyorsanız ş.içinde 9-10 litreden aşağı yakması hayal olur. Araç alıp 3-4 sene binecekseniz eğer ve yılda 20 bin km den fazla yol yapıyorsan uçarım kaçarım 0 dan 100 e 10 saniyenin altında çıkarım gibi heveslerin yoksa eğer; 1,3 cdti cosmo al keyifle bin. hem vergisi düşük hem yakıtı düşük hemde rüştünü ıspat etmiş bir araba.
1,6 almanı şundan dolayı tavsiye etem; 2016 da kasa değişecek, ozaman otomatik şanzumanlısıda gelecek. Zaten Almanyada 1,3 satışı kalmadı. 1,6 şuanda çok pahalı. 72 den aşağı fiyat veren yok. Bu nedenle kaybın çok olur.
Ha zaten 20 bin km altında yol yapıyorsan 45-50 arası 1,4 140 hp cosmo al bin.
 
Son düzenleme:
Üst