Makyajlı Astra J'de Problemler

ac@d

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
1,913
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
Ynt: Makyajlı Astra J'de Problemler

burakkarsli link' Alıntı:
Benim 1.3 motor galiba buradaki tüm araçların motorlarından farklı bir motor, zira bir gün, bir an bile yetersizliğine tanık olmadım, 1.6 falan mı karıştı acaba üretim bandına merak ediyorum :) Kalkışlarda bile hiçbir sorun yaşamıyorum, kalktıktan çok kısa bir sürede 4. vitese kadar çıkabiliyor araç. Üstüne de yoğun trafikli ortamlarda 6lt civarı tüketimle dolaşmak bence bulunmaz bir şey, şehirlerarası yolculukları saymıyorum bile, orada 4lü rakamlar görmek muazzam. İkinci araç olarak kullandığım Ford Focus'un son kasası ile bu trafikte gayet normal bir kullanım ile ortalama 7.5'ları gördüğümü de belirtmem lazım. Hiç de "vah tüh şunun motoru benim aracımda olsa" demedim. Kalkışı ok gibi olsa ne olur arabanın, kalktığımız gibi duruyoruz 10 m. sonra.

aynen katılıyorum arkadaşım, benim araçda 2500km.de hiç bir eksiklik hissetmiyorum. gaz pedalına bastığın an anında tepki veriyor ve şehir içi kullanım ankara trafiğinde 6.0-LT. eminim 10.000 km. den sonra oda düşecektir.
 

araba

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
326
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Ynt: Re: Makyajlı Astra J'de Problemler

Merhaba arkadaslar,1.5 yildir 1.3 ecoflex kullaniyorum.Hicbir problemim bulunmuyor.Son 2 yaz donemindeki yillik izinlerimde ege ve akdeniz sahillerinin altini ustune getiriyorum.Marmaris,Turunc,Datca,Anamur,Kas,Kalkan vs vs yollarini bilen biliyordur :) 3000km yol yapmadan Istanbul'a donmuyorum.Ne bir performans problemi nede bir zorlanma hic yasamadim.Aracinizin turbosunun uygun devirli ve hakkini vererek kullanilmasi cok onemli.Depomu dolduruyorum yolun ve aracin tadini cikariyorum :)
 

dreamofice

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,624
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Ynt: Re: Makyajlı Astra J'de Problemler

araba link' Alıntı:
Aracinizin turbosunun uygun devirli ve hakkini vererek kullanilmasi cok onemli. :)

Bu konuyu açabılır mısınız acaba? İlk defa manuel araba kullandıgım ıcın dogru mu kullanıyorum aracımı merak ettım, benım farkettıgım aracın turbosu 1700 devırden sonra devreye gırıyor aracta bu devıre kadar bayılma var o yuzden 1700 devırın altında tutmamaya calısarak vıtes gecıslerını yapıyorum 3000 devırden sonra da ust vıtese gecıyorum cunku motorun cıkardıgı sesten vıtes ıstedıgını anlıyorum ozetle gecıslerı genelde 1700 ve 2500-3000 devırlerde yapıyorum. Turboyu uygun devırlı kullanmaktan kasıt bu mu?
  1.3 motor bence de bu arac için yeterlı benı de sımdıye kadar yarı yolda bırakmadı yalnız arac kullanırken eglenmek ıstıyorsanız bu motor sızın ıcın yanlıs secım olarabılır ; dıger bır unsur motorun sollamalarda rısk yaratması aracın ıvmelenmesı yavas bu konuda dıkkatlı olmak lazım, ekonomı ve sürüş keyfı için ıdeal bır motor fakat performans ve araç kullanırken zevk almak ıcın yetersız benzınde dunya bırıncısı olan muhtesem ulkemızde yasamasaydım tabıkı tercıhım 1.4 140 olurdu o zaman bayılırdım işte astrama ;
ama ustune basarak dıyorum golf altından olsa almam,bu kadar estetıkten yoksun ve donanımı yetersız bir araca bu fıyatların çekılmesını ve bir de sankı porsche satıyorlarmıs havalarına bürünen 3 4 ay sonrasına gün veren bir satış polıtıkasına sahıp bır markanın bu ulkede hala bu kadar satıs yapmasına ve mılletınde koyun gıbı bu arac ıcın sıra beklemesıne akıl sır erdıremıyorum
 

araba

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
326
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Ynt: Re: Ynt: Re: Makyajlı Astra J'de Problemler

dreamofice link' Alıntı:
Bu konuyu açabılır mısınız acaba? İlk defa manuel araba kullandıgım ıcın dogru mu kullanıyorum aracımı merak ettım, benım farkettıgım aracın turbosu 1700 devırden sonra devreye gırıyor aracta bu devıre kadar bayılma var o yuzden 1700 devırın altında tutmamaya calısarak vıtes gecıslerını yapıyorum 3000 devırden sonra da ust vıtese gecıyorum cunku motorun cıkardıgı sesten vıtes ıstedıgını anlıyorum ozetle gecıslerı genelde 1700 ve 2500-3000 devırlerde yapıyorum. Turboyu uygun devırlı kullanmaktan kasıt bu mu?
  1.3 motor bence de bu arac için yeterlı benı de sımdıye kadar yarı yolda bırakmadı yalnız arac kullanırken eglenmek ıstıyorsanız bu motor sızın ıcın yanlıs secım olarabılır ; dıger bır unsur motorun sollamalarda rısk yaratması aracın ıvmelenmesı yavas bu konuda dıkkatlı olmak lazım, ekonomı ve sürüş keyfı için ıdeal bır motor fakat performans ve araç kullanırken zevk almak ıcın yetersız benzınde dunya bırıncısı olan muhtesem ulkemızde yasamasaydım tabıkı tercıhım 1.4 140 olurdu o zaman bayılırdım işte astrama ;
ama ustune basarak dıyorum golf altından olsa almam,bu kadar estetıkten yoksun ve donanımı yetersız bir araca bu fıyatların çekılmesını ve bir de sankı porsche satıyorlarmıs havalarına bürünen 3 4 ay sonrasına gün veren bir satış polıtıkasına sahıp bır markanın bu ulkede hala bu kadar satıs yapmasına ve mılletınde koyun gıbı bu arac ıcın sıra beklemesıne akıl sır erdıremıyorum

Tabii biraz daha acabilirim.En azindan nacizane benim nasil kullandigimdan bahsedebilirim.
Oncelikle,evet turboyu kullanmaktan kastim sizin belirttiginiz yazi icerigi.Ornegin 2.vitesi biraz yuksek devirde 2800 de 3'e gecirirseniz 3.vites hizlanmasindan daha cok verim alirsiniz.2'den sonraki viteslerde sakin suruslerde max 2400-2500 arasi yola gore degistirmeniz guzel olur.Yakit tiketimini de azaltmis olirsunuz.En kisa surede sollamaniz gereken durumlarda ise ozellikle 3. ve 4.vites cok tatli vitesler,gerekirse 5'ten 4'e cekip hic cekinmeden 3000'lere cikip guvenli,rahat ve daha kisa surede gecisler yapabilirsiniz.Bu sekilde kullandiginizda motor tepkilerini daha verimli cok acik sekilde hissedebiliyorsunuz.
 

aliceinchains

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2012
Mesajlar
316
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Ynt: Makyajlı Astra J'de Problemler

Tam olarak 38 gün ve 2043 km oldu makyajlı kasa Astra 1.3 Enjoy Plus aracımızı teslim alalı. Yakıt ortalamam 5.1. Çok dikkatli sürüşler yapıyorum ve sıklıkla CC kullanıyorum. Hergeçen gün ne kadar isabetli bir karar verdiğimizi daha iyi anlıyorum. Şuana kadar en ufak bir sıkıntı yaşamadım. Bahsedilen sıkıntılar bende olmadı. Konu dönüyor dolaşıyor Astra&Golf karşılaştırmasına geliyor. Konu başlığı Astra ama konu içeriği Golf'le karşılaştırma. Biz de aracımızı alırken aynı kıyaslamayı yaptık ve bir karar verdik. İnsanların söylediklerine kulak asmadık. Eşimle birlikte beğendik ve aldık. Verdiğimiz karardan dolayı çok memnunuz. Siz de kendiniz beğendiyseniz, bütçenizde fazladan 20-25000TL varsa ve içinize sindiyse Golf alın ve güle güle kullanın.
 

mmusty51

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Ynt: Makyajlı Astra J'de Problemler

Makyajlı kasalarda genel olarak bir problem yok ki bu başlık altında golf astra kıyaslaması yapılmış;)
 

bjk675

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
346
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Ynt: Makyajlı Astra J'de Problemler

zaten bizim şikayetlerimiz çoğaldığı için ve garanti kapsamında parça değiştirdiğimizden adamlar aracı makyajlayıp sorunları giderdiler...
 

EmreCan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
143
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Ynt: Makyajlı Astra J'de Problemler

Dostum sen zaten kararını vermişsin para senin ben burdan astra al desem gene golfe kayacak gözün ama içine hangisi yatıyorsa onu almanı tavsiye ederim sonra pişmanlık oluyor keşke diğerini alsaydım diye
 

sohayli

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Mar 2013
Mesajlar
1,915
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: Makyajlı Astra J'de Problemler

Makyajlı kasa astra'nın malzeme kalitesini bilmiyorum ama dizel versiyonlarında watt's bağlantılı süspansiyon mevcut değil bildiğim kadarıyla. Bu da yol tutuşu açısından malzeme kalitesine göre daha büyük kayıp bence.
Bununla beraber golf de yeni araçlarında düşük paketlerde bağımsız süspansiyonu kaldırmıştır.Yani Golf ile de yol tutuşunda büyük kayıplar yaşayacaksınız. Çeşitli testleri var bunların internette.
 

gradient

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ocak 2012
Mesajlar
2,296
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
52
Siteyi ziyaret et
Ynt: Makyajlı Astra J'de Problemler

sohayli link' Alıntı:
Makyajlı kasa astra'nın malzeme kalitesini bilmiyorum ama dizel versiyonlarında watt's bağlantılı süspansiyon mevcut değil bildiğim kadarıyla. Bu da yol tutuşu açısından malzeme kalitesine göre daha büyük kayıp bence.
Bence yanlış biliyorsunuz. Watts bağlantısı sport ve cosmoda standart. Dizel ya da benzinli farketmez. Alt paketlerde yok.
 
Üst