lastik performas incelemesi

astra_metin

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
3,187
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
post-10109-1221656147_thumb.jpg

KURU YOL TUTUŞUNDA
Birinci
- Bridgestone Turanza ER300
İkinci
- Michelin Energy Saver
Üçüncü
- Continental PremiumContact2

ISLAK YOL TUTUŞUNDA
Birinci
- Vredestein Sportrac 3
İkinci
- Pirelli P6
- Continental PremiumContact2
- Maloya Futura Sport V
Üçüncü
- Yokohama C.drive

SESSİZLİKTE
Birinci
- Dunlop SP Sport Fastresponse
- Michelin Energy Saver
- Uniroyal rallye 550
İkinci
- Firestone Firehawk TZ200 FS
Üçüncü
- Yokohama C.drive
- Nokian V

YAKIT TÜKETİMİNDE
Birinci
- Michelin Energy Saver
İkinci
- BFGoodrich Profiler 2
Üçüncü
- Barum Bravuris 2

AŞINMADA
Birinci
- Michelin Energy Saver
İkinci
- Ceat Tornado
Üçüncü
- Wanli S1095


GENEL DEĞERLENDİRME SONUCUNDA

ÖZELLİKLE TAVSİYE EDİLENLER
- Pirelli P6
- Bridgestone Turanza ER300
- Vredestein Sportrac 3
- Dunlop SP Sport Fastresponse


Bu teste göre;

Michelin Energy Saver ıslak yol tutuşunda vasat altı performansının yanı sıra diğer konularda çok iyi performans göstermiş.
Islak yolda başarılı olmayan Michelin Energy Saver konfor, aşınma ve kuru yol tutuşunda çok iyi bir lastik olarak çıkmış.

Çok övülen Nokian V ise test edilen lastikler içinde vasat altında bir performans göstermiş. tek başarısı sessiz lastiklerin içinde bile üçüncü olması.

İlk beşdeki lastikler içinde;
konfor olarak;
(4.) Dunlop SP Sport Fastresponse, ve
(5.) Michelin Energy Saver en sessiz lastikler iken diğer ilk üçtekiler biraz sesli lastikler olmuş....

Kuru yol tutuşunda;
(2.) Bridgestone Turanza ER300 ve
(5.) Michelin Energy en iyi performansları göstermişler...

Islak yol tutuşunda;
(1.) Pirelli P6 ve
(3.) Vredestein Sportrac 3 en iyi performansı göstermişler....

Sonuçta; bu teste göre Islak Yolda vasat altı hatta kötüye yakın performans göstermese Michelin Energy Saver en iyi ve iddialı bir lastik olacakmış. Michelin ıslak yolda pek doğru bir tercih olmadığını da göstermiş. Genel değerlendirmede Pirelli P6 ve Bridgestone Turanza ER300 en iyi lastikler. Zaten incelediğim başka yerlerdeki testlerde de çok konforlu olmasalarda Pirelli P6 ve Bridgestone Turanza ER300 "genel anlamda" çok iyi lastikler olduğunu ardı ardına kanıtlıyorlar.
 

bornovalım

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
416
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
mıchelın ın yumuşak olduğu için çabuk dişini kaybettiği söylenir ama testte öyle değil, testin güvenirliliği ne kadar acaba? halka sorulmuş mu?
 

astra_metin

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
3,187
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ben michelin energy kullandım ben önceki aracımda mükemmel fren ve sessizliğe sahip dişelride etrafta söylendiği gibi çabuk bitmedi..michelin energy için çabuk balon yaptığıda söylenir..belki birazda kullanma ile alakalı ..şu andada bridgestone er300 kullanıyorum yol sesi hariç çok memnunum
 

burakank

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
1,331
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
yararli paylasim icin tesekkurler...michelin cok kullandim,sirket araclarinda da kullaniyorduk,cok memnunduk,ancak diger lastiklere gore daha cabuk bitmisti bizimkiler.bu turune de bagli,cabuk isinan lastikler genelde cabuk eriyor,ama mukemmel tutusu vardi,balon yapmasi michelin'nin cogu turunde daha zor cunku yumusak lastik oldugundan darbeyi kolay emicektir tahmin ediyorum..basima gelmedi balon meselesi..yagmurda ise continentalin bi lastigini kullaniyorum su anda,turunu bilmiyorum ama o da yagmurda mukemmel..
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Teste güvenirlik tamdir..almanya icin tabii,oranin yol sathi hava durumu göz önüne alinirsa...ya türkiye????
asvalt sicakligi?? yol sathi?
 

RespecT

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
3,105
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bilimsel incelemelere asla karşı değilim ama sonuçta şuda bir etken:
Cüsseli ağır kasa bir araçta sert hamurlu lastik iyi performansa sahip iken küçük sınıf otomobillerde eziyet haline getirebiliyor aracı.Ya da tam tersi olabiliyor.Şahsi fikrim hafif araçlarda daha yumuşak hamurlu lastikler daha iyi performans sağlıyor.Ağır ve cüsseli araçlarda da orta sert yada sert hamurlu lastikler seçmek daha mantıklı görünüyor.
 

yusufaltintepe

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
2,613
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Bilimsel incelemelere asla karşı değilim ama sonuçta şuda bir etken:
Cüsseli ağır kasa bir araçta sert hamurlu lastik iyi performansa sahip iken küçük sınıf otomobillerde eziyet haline getirebiliyor aracı.Ya da tam tersi olabiliyor.Şahsi fikrim hafif araçlarda daha yumuşak hamurlu lastikler daha iyi performans sağlıyor.Ağır ve cüsseli araçlarda da orta sert yada sert hamurlu lastikler seçmek daha mantıklı görünüyor.

aynen katılıyorum
 

senturk35

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2008
Mesajlar
1,676
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
bende p6 var şu an üstünde lastikler hiç ama hiç beğenmiyorum çok fazla sesli ve yola tutunma zayıf.

Bridgestone er300 alacağım.
 

oguzbaris

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
340
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bende continantel var islak zeminde gerçekten çoook iyi ama araştirmaya göre micheleni denemem gerek
 
Üst