kalorifer borusu patladı. yol bilgisayarı ve sayaçlar iptal.

xlms_green

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
121
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar bu gün çok ilginç bir olay başıma geldi paylaşmak istedim. aracı park ettim. 20 dk sonra aracın başına geldiğimde bütün camların buğulanöış olduğunu gördüm. bu arada hava dışarıda 41 dereceydi. yer gaziantep. araca bindim. içerisi bir nevi hamam gibiydi. ne olduğunu anlamaya çalıştım ama bir şey aklıma gelmedi.

çalıştırdım. yürüdüm. 100 metre gitmemiştim ki aracın gösterge panelinden klima kanallarından torpidodan hatta kültablasında buharlar gelmeye başladı. ve ilginç bir tıslama sesi çıkmaya başladı. bu arada hız ve devir göstergesi aşağı yukarı dengesiz hareketler yapmaya başladı.

aracı durdurup stop ettim. sağ yolcu koltuğu tarafında baya bir ıslaklık oluşmuştu. anladım ki kalorifer borusu patlamış. ve basıncın etkisiyle her yerden buhar fışkırmış.

motor 95 derecedeydi.

bu olay sonrasında halen devir ve hız göstergem çalışmıyor. yol bilgisayarım ise sönük ölü gibi yatıyor.

araç 1998 opel omega 2.5 v6. bir fikri olan varsa paylaşırsa sevinicem. herkese selam.
 

xlms_green

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
121
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar ayrıca araçta termostat yok. buna rapmen hararet nasıl olup da yine 95 ve az da olsa üstü derecelere çıkabiliyor bunu da anlayabilmiş değilim. anlayan varsa aydınlatsın lütfen..
 

karacam001

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Kas 2008
Mesajlar
50
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
geçmiş olsun..ilginç bi olay olmuş hiç aklıma gelmezdi böyle bişi olabileceği..
allah bilir neler çıkar şimdi..hayırlısı bakalım..
 

onur kılıç

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
345
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
geçmiş olsun, umarım kısa zamanda halledilecek kadar küçük sorunlardır...
 

xlms_green

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
121
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
Siteyi ziyaret et
ben yine de yatıp kalkıp şükrediyorum. ya bu boru otoyolda 140 la giderken patlasaydı. 140 da motor 3500 devir. basıncı düşünebiliyormusunuz. 95 derece suyun buharı o basınçla bir anca camları buzluya çeviriyor. allah korudu...
 

onur kılıç

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
345
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
hep söylerim "her işte bir hayır vardır. Ya başı hayırdır ya da sonu!" emin olun bunda da bir hayır vardır...
 

kajmerhan03

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
158
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Allah korumuş ustam umarım sorunlarınz en kısa sürede hallolur
 

xlms_green

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
121
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
Siteyi ziyaret et
iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. inşallah. hallolacak. ya da bu opel satılacak :)
 

kajmerhan03

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
158
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ya opel bunu düşünmemişmi boru sayaçlara yakın biyerden falanmı geçiyor bi önlem falan alınmamış demekki imal edilirken
 

xlms_green

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
121
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
Siteyi ziyaret et
boru sayaçlara yakın değil. ama motorda öyle bir su basıncı var ki. bir de çatlak küçük olunca fıskiye gibi bulduğu bütün boşluklara saldırıyor o anki basınçla. bir de saldıran su değil daha ziyade 100 derece suyun buharı.
 
Üst