189.000 km de 155.000 de lpg takıldı lovato obd2 . kompresyon testi yapıldı subaplarda sıkıntı yok . lpg firmasının cihazına bağlandığında hava kaçağı var deniyor ama hiç bir şeyi yok hala şuan benzinde kullanıyorum .
Yağlama sistemini iptal ettir sabah kaputu ac yağlama sistemine göz at bir emiş vakum sesi hava sesi varmı diye yağlamadan eger hava alırsa rolanti tutmaz tekler durur çekiş gider stop edebiliraraç dalga geçer gibi ne zaman lpg takan firmaya gitsem sıkıntı yapmıyor çıkıyorum ordan 30 km gitmeden gene aynı . araç tekleme yapıp arıza kodu veriyor. verdiği kod 1 göz ateşleme sorunu . kaç takım orijinal buji ateşleme bobini . orj turbosuna kadar değiştirdim . fayda etmedi 2 gün sonra gene aynı
Herkese merhaba. 2010 model 1.6T 135.000'de prins Silverline yağlamalı sisteme sahip insignia aracımı 2 ay önce satın aldım. Aracı aldığımda performans problemi ve yağ kaçakları vardı. 1 haftalık özel servis süresince yağ soğutucusu devirdaim pompası bazı contalar değişti. aracımın performansı bi nebze düzeldi. Aracı aldıkdan 2 gün sonra bir anda titreme ve gaz yememe problemi oldu aracı servise götürün yazısı çıktı. O şekilde eve kadar yavaş yavaş gittim. Ertesi gün sabah çalıştırdığımda hiç bir problem yokmuş gibi özel servise gittim ve pc ye bağladık aracı. 2 ve 3. silindir tekleme arızası çıktı. Önce bobin ve buji değişimi yapmamız gerektiğini söylediler ve öylede yaptık hella marka bobin takıldı. Fakat sorunum aynı gün icersinde tekrarladı. bujiler bosch kaldı hella marka bobin yerine delphi taktık ve sorunum düzeldi tekleme yapmadı aracım. Fakat üzerinden 1 hafta geçtikden sonra aracım lpg de hiç gitmiyor gibiydi sanki 1.6 düz motordu. bu şekilde 1 ay kadar kullandım ve soluğu lpg ci de aldım. diyaframın bozulduğunu ve değişmesi gerektiğini söylediler. Değiştirdik. Aracım hiç olmadığı kadar iyiydi. benzin de de lpg dede çok iyi gidiyordu ve herşey normaldi. Taki 2 gün sonrasına kadar. Aracımı sabah çalıştırdım ve titreşimli ve gürültülü çalışmaya başladı aracı acil servise götürün yazısı çıktı. Stop edip bıraktım ve akşamına tekrar çalıştırdım servise götürdüm hiç birşey yokmuş gibi. Normal kullanımda iken bazen yüklendiğimde benzin dede lpg dede anlık kesintiler yaşıyordum . Servis kompresyon testi yapmak yerine üst kapağı söküp sentille subapları ölçtü ve aracın subaplarının değişmesi gerektiğini söyledi. Eve geldim ve normal kullanmaya devam ediyorum. LPG yerine 100km dir benzinde biniyorum. Şuanlık sadece arada bir gaza yüklenince anlık bir gaz kesme yapıyor. Fakat eminim ki benzindede aynı arızayı tekrarlıcak. Sorum ise sorun kesinlikle subap mıdır ? subap olsa sürekli yapmaz mı ? acaba bobin mi çabuk bozuluyor ? çünkü arıza tipi aynı bobin arızası. İşin içinden nasıl çıkacağımı bilmiyorum. bu arkadaşın yazdığı problem bire bir bende yaşanmakda
Sarsıntı ve ara sıra teklemede oluyorSorununuz tam açıklayın teklememi var sarsıntı mı