ecotec x20xev li gsi cılar burayaaa.....!!!

bugraGT

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
3,755
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
başlıkta belirtildiği gibi konu x20xev dir

c20xe ve c20let konularını tartışmak için kendinize uygun başlıgı arama bölümünden bulabilirsiniz.
 

VECTRAGTA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
320
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
gokhan sen beni ne zaman gectigini yazarsan ben de ögrenmek istiyorum biz senle rol yaptıkmı
 

karacakayali

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eki 2010
Mesajlar
206
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
x20xev den korkmayın.900 hp lik arabayı 1 sene zor kullanırsınız.her modifiye aracın ömrünü azaltır.x20xev günceldir.az yakar.biraz açıksa motoru sakın bulaşmayın derim.
 

keskinli_ali

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Mar 2010
Mesajlar
107
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
daha once videolar bolumune koydugum calibrayı gormedin herhal.....istersen bir daha koyayım aradaki farkın ne oldugunu gor 2000 cc den ayni kapak ve blokla 900 hp...bos konusuyorsun erhan zaten turbo letten bahsediyorum ama turbo ecotecten bahsetmiyorum yani ecotec icin hayal bunlar tabi

STANDART BİR C20XE HERZAMAN İYİDİR.. ECOTEC KISIK BİR MOTOR ATMOSFERİK VE TURBO UYGULAMASI DAHA PAHALIDIR ÇÜNKİ DAHA ELEKTRONİKTİR KARA DÜZENİ DAHA AZDIR. BU X20XEV İN HANDİKAPIDIR. C20XE DOĞUŞTAN BİR ADIM ÖNDEDİR AMA SAĞLAMLIK YÜKLEME KONUSUNDA PARA SORUN DEĞİLSE Bİ KERE DAHA DÜŞÜNÜN ÖRNEKLERE BAKIN KIRILAN KIRILMAYAN ARABALARA BAKIN.

Hakan abilerin astra bertoneyi bilmeyen yoktur sanırım gücünü. aramızdan gösterin hiç dışardan araba bakmaya gerek yok etrafınızda kırılmadan senelerdir kullanılan yuklu örnek gösterin.
tüm opc araçlar x20xevin beğenmediğiniz alt yapısı ile gidiyor gerek atmosferik gerek turbo.

aynı şekilde bir vectra b gt egzantriği ve headersı bizim x20 leri zaten c20 düzeyine çıkartıyor bunuda unutmayın

pahalı bi uğraş bence güzel bi tartışma ortamı var hepimiz aynı kafa insanlarız kimse kimseyi kırmasın sözüm herkes için
 
Son düzenleme:

raptor_98

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
215
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
cüneyt abi tek dolu konuşan sensin zaten,herkes boş konuşuo..yürümedik abi demi?cuma akşamı yürüyelim...burda da daha fazla yazmassan sewınırım!!
 

raptor_98

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
215
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
bu arada senın araçta benim kankam wardı yüklendik noldu?kankam dedi uzadın gittin die yanındaydı..artı sen beyzine almışın :) ben lpg spec deewam edıodum.3.25 le saxoyla arandaki farkı gördük,benide gördüler.3 e geçmio,2 den çıkmıo,4 e sıçrıo ben kabul etmem.demekki aracın ii değil bunu gösterir.sende powercap war dereceli war o war bu war, benım aracımda olanlarda yazılı stock sayılır.kayıtlı bi deneme yaparız ;)
 

naer8481

Kayıtlı Kullanıcı
45-Manisa
Katılım
22 Haz 2010
Mesajlar
283
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
STANDART BİR C20XE HERZAMAN İYİDİR.. ECOTEC KISIK BİR MOTOR ATMOSFERİK VE TURBO UYGULAMASI DAHA PAHALIDIR ÇÜNKİ DAHA ELEKTRONİKTİR KARA DÜZENİ DAHA AZDIR. BU X20XEV İN HANDİKAPIDIR. C20XE DOĞUŞTAN BİR ADIM ÖNDEDİR AMA SAĞLAMLIK YÜKLEME KONUSUNDA PARA SORUN DEĞİLSE Bİ KERE DAHA DÜŞÜNÜN ÖRNEKLERE BAKIN KIRILAN KIRILMAYAN ARABALARA BAKIN.

Hakan abilerin astra bertoneyi bilmeyen yoktur sanırım gücünü. aramızdan gösterin hiç dışardan araba bakmaya gerek yok etrafınızda kırılmadan senelerdir kullanılan yuklu örnek gösterin.
tüm opc araçlar x20xevin beğenmediğiniz alt yapısı ile gidiyor gerek atmosferik gerek turbo.

aynı şekilde bir vectra b gt egzantriği ve headersı bizim x20 leri zaten c20 düzeyine çıkartıyor bunuda unutmayın

pahalı bi uğraş bence güzel bi tartışma ortamı var hepimiz aynı kafa insanlarız kimse kimseyi kırmasın sözüm herkes için
eyvallah alim
ağzına sağlık teşekkür ederim...
 
Üst