ECN 190107 arıza kod

Bülent Yüksel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
310
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
Bugün 300 km lik bir mesafe gittim
fakat birden Turbo devre dışı kalır gibi oldu tam anlayamadım araba birden acaip hantallaştı anahtarlı hatayı verdi ve kontrol ettiğimde ECN 190107 nolu hata kodu yazdı bilgisi olan varsa sevinirim problem nedir..
teşekkürler
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bülent Bey turbo hortumlarına vs baktınız mı? birde sizin şu chip meselesi var aklıma o geliyor yani Alamanca meşhur AGR Türkçe EGR açık kalıyorsa? başka aklıma gelen ????
 

Bülent Yüksel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
310
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
Selim bey, RaceChip taktim fakat cok düsük ayarlarda kullaniyorum E-1 gibi ve gayet iyi tam istedigim gibi öyle ucuk ayarlari istemiyorum ,fakat dün birden uzun yol dönüsü oldu 120km hizla giderken 2100 devir civari birden anahtarli isik yandi ve turbo devre disi kaldi acaip hantallasti yolda durup chip i devre disi biraktim normale döndürdüm fakat birsey degismedi anahtarli isik gitti ancak hantallik hala gitmedi. Bugün ise hersey normal yani hortumlarini kontrol etmedim ama, bu arada chip ten yaparmi öyle chip var diye gazi da köklemiyorum normal herzamanki gibi kullaniyorum.DPF tikansa haber verip temizlenioyr yada haber vermeden devir yükseliyor kötü kokular geliyor arkadan siyah duma attigini görüyorum ondan sonra temizlik bitince hersey normale dönüyor.
 
Son düzenleme:

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bülen bey, Bence aracın altından (diferensbasınç sensoru ölçüm hortumlarından motora kadar gelen tüm hortumları sensoru gösten geçir bakalım belki sırf hortum sıcakdan erimiş yırtılmış olabilir,madem zorlanma yok ama uzun yolda oldu ki olasılık diyorum sonuçta sıcaklık az değil altda.
 

Bülent Yüksel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
310
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
Bülen bey, Bence aracın altından (diferensbasınç sensoru ölçüm hortumlarından motora kadar gelen tüm hortumları sensoru gösten geçir bakalım belki sırf hortum sıcakdan erimiş yırtılmış olabilir,madem zorlanma yok ama uzun yolda oldu ki olasılık diyorum sonuçta sıcaklık az değil altda.
Tesekkürler Selim bey kontrol edecegim hafta sonu ,bugün servise gittim fehler kod silmeye 50 Euro aldilar canimdan can gitti ;) adama diyemedim bende diagnoza var silerim diye,bu arada kontrol ettiler DPF cok dolmus kapanmis o yüksek basinc birseylerden bahsettiler o yüzden anlik ariza vermis falan almanca zayif oldugu icin tam anlayamadim ama simdi icersi bosalmis baktilar,birde yazilim güncellme yaptirdim simdilik bir sorun yok gibi gözüküyor ..
 

Bülent Yüksel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
310
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
Selim bey
bahsettiginiz sensöre giden boru kablo bu resimdeki midir?
 

Bülent Yüksel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
310
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
Selim bey
bahsettiginiz sensöre giden boru kablo bu resimdeki midir?
$_57.JPG
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yanda boru var görüyorsun ordan öne giden tüm hortumları kontrol et basınc sensoruna kadar diğeri kaplo ise ucunda yakma bujisi diyelim o var ona değil çıkan boruyu takip edeceksin.
Daha iyi anlaşılması için o S şeklindeki borunun devamı hortum Bülent kardeşim inşallah anlatabildim ;)
 
Son düzenleme:

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bülent kardeşim Chip söktükten sonra düzeldi inşallah?
 
Üst