corsa d gaza basınca gelen tırrrrrr sesi

m.mehmet

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Şub 2018
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
iticiler, sübap fincanı denilen parçalar mı oluyor? gittiğim ustalardan biri de bana sübap fincanından geliyor olabilir demişti.

Sanırım fincan dedikleri şey yağ iticileri oluyor. Motorun üst kapağı içerisinde bulunuyor. Benim arabam test için 3 gün opel serviste kaldı Ankara'da, ama çözemediler. Servisin yorumu; motor bloğu açılıp arıza tespit edilmeye çalışılacak oldu. Öğrendiğim kadarıyla iticiyi bozan etkenler incelenecek, önce iticiler tekrar değiştirilecek, sonra belki yağ pompası vb. ama baya masraflı işler, hele birde orijinal parça ile değişim olursa çok ciddi rakamlar çıkıyor. Bu masrafı yapmak yerine motor değişimi bile düşündük. Ama 2013 model ve temiz kullanılmış bir araçta böylesi büyük bir arıza çok mantıklı gelmedi. Belki kolay bir çözümü vardır diye araştırmaya devam ediyorum. Sizin sorun benimkiyle aynı değilse eğer farklı bir çözümde mümkün olabilir.
 

halit69

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eyl 2010
Mesajlar
392
Tepki puanı
3
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
V kayışını çıkarıp çalıştırınca motora zarar vermez mi?

hiç sorun olmaz çünkü sadece şarj motoru direksiyon pompası ve klima motoru devre dışı kalır
trigeri kast etmiyorum v kayışı devre dışı olunca şarj yapmaz direksiyon hidrolik ise sertleşir klimada çalışmaz o kadar
benimde şarj dinamosu bilyesinden hafif ses geliyor ordan biliyorum
 
Son düzenleme:

m.mehmet

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Şub 2018
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sanırım fincan dedikleri şey yağ iticileri oluyor. Motorun üst kapağı içerisinde bulunuyor. Benim arabam test için 3 gün opel serviste kaldı Ankara'da, ama çözemediler. Servisin yorumu; motor bloğu açılıp arıza tespit edilmeye çalışılacak oldu. Öğrendiğim kadarıyla iticiyi bozan etkenler incelenecek, önce iticiler tekrar değiştirilecek, sonra belki yağ pompası vb. ama baya masraflı işler, hele birde orijinal parça ile değişim olursa çok ciddi rakamlar çıkıyor. Bu masrafı yapmak yerine motor değişimi bile düşündük. Ama 2013 model ve temiz kullanılmış bir araçta böylesi büyük bir arıza çok mantıklı gelmedi. Belki kolay bir çözümü vardır diye araştırmaya devam ediyorum. Sizin sorun benimkiyle aynı değilse eğer farklı bir çözümde mümkün olabilir.

Arızayı yaklaşık 15000km önce çözdük. Aynı sorunu yaşayanlara yardımcı olur diye bilgi vermek istedim. İticiler ve iticilerin üzerinde bulunan horoz takımı dedikleri parçalar değişti. Parçaları hurda opel parçası satan yerden uyguna aldım (2.el çıkma). İşçilikle birlikte toplam 600 TL'ye falan yapıldı.
 
Üst