Corsa b-c arka porya montesi

tayfunozkan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
512
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
eklediğim videonun sonuna doğru poryanın montesine bakarsanız. lastiğin ortasındaki büyük civata lastik yerine takılıp 2 vida ile sabitlenip boşluk kontrolu yapılıyor. elle sıkılarak hasas bir ayar yapılıyor. bizde ise porya yerine takılıp o büyük somun kastıra kastıra sıkılıyor. lastik sonra takılıyor. bizde mi yanlış bu vatandaşmı işi bilmiyor.:confused:

http://video.answers.com/repairing-the-rear-wheels-on-a-vauxhall-corsa-part-2-3-265524680
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,521
Tepki puanı
255
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Bu tür işlerde el mahareti, el ölçüsü kısaca tecrübe çok önemlidir. Bence bu metod yanlış değil ama daha ziyade amatörler için, bizim tecrübeli ustaların yaptığı yanlış sayılmaz.
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Benim bildigim sudur...
porya takilir somun el ile sikilir kastirmadan...sonra vida capinin 4 de biri geri acilir
yani resimdeki gibi 45 derece
benimde dikkatimi ceken servisde bakima götürdügümde enjektör kaciriyordu resmen zorluyor diyecektim usagim böyle mi ögrendin aluminyum blok sonucta dislere zarar vereceksin...sesimi cikarmadim...her vidanin sikilma gücü vardir..ama burda öyle degil sik sikabildigin kadar :D
lakin tayfun bey benim dedigim en dogrusudur ..el ile normal sikma 4 de bir acma tamamdir
 
Son düzenleme:
Üst