Bagaj kilit motoru-2008 yeni astra sedan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sertcan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
249
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
geçtiğimiz c.tesi ondan önceki hafta ve daha önce ki hafta olduğu gibi yine opis teydim. bagaj kilit motoru geçtiğimiz hafta değişmiş ve değiştiği günden iki gün sonra aynı sesi yapıp yine zaman zaman açılmamaya devam etti. benden önce 5-6 araç daha gelmiş aynı sorunla. ellerinde olmadığını kendi test araçlarında ki motoru söküp değiştireceklerini söylediler ama araç test sürüşünde olduğu ve benim de acelem olduğu için bekleyemedim. bu arada söküp dışarıda çalıştırdılar herhangi bi sorun olmayınca bu şekilde idare etmemi ve bir sorun olursa tekrar değiştireceklerini söylediler. bıktım ya valla bu ne ya daha iki aylık arabam kaç kere servise gittiğimi ben bile hatırlamıyorum. yok yazılım güncelle yok ikide bir bagaj kilit motoru bozulsun bu ne ya allahınızı severseniz. servisten çıkamayacaksam ben niye opel aldım ki o zaman, başka bir markaya bakardım hem de donanımı daha yüksek bir araç alırdım. 2.el araçtan bunalıp borç harç sıfır araba al daha sonra da servisten çıkama. ayrıca opel kalitesinin yerlerde süründüğünden bahsediyordum ki çalışanlardan birisi abi valla dostlarımıza sakın almamalarını tavsiye ediyoruz ve sedanları şirketler için Türkiye ye özel üretildiğini söylediler böylece kalitesinin de düştüğünü belirttiler. alırken en az bir 3-5 sene servise bakım harici gitmem diyordum ama böyle giderse ve böyle bir başlangıca göre sanırım daha çooookkk başım ağrıyacak ne yazık ki. BİR DAHA OPEL Mİ - ALLAH KORUSUN !!:mad::mad::mad:
 

iason

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
543
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Astra Sedan'lar, GM'in Polonya'daki fabrikalarında üretiliyorlar. Sadece türkiye için değil, tıpkı Türkiye gibi Sedan otomobil kullanımının daha yaygın olduğu G.Amerika, Kuzey Afrika, Rusya gibi pazarlara yönelik bir otomobil.

Sıfır araba almak, maalesef tamamen sorunsuz bir araba almayacağınız anlamına gelmiyor. Bu Opel'de de böyle, VW'de de böyle, BMW'de bile böyle.

Yazılım güncelleme ve bagaj kiliti probleminden başka ne problemleriniz oldu acaba? Belirtebilir misiniz?
 
G

Gökhan_55

Bilgi Girilmemiş
Bundan önce O Volkswagen Bora almıştık. Ondada sorunlar çıkmıştı bu arabamı 2. el aldım ve o kadar sorun yaşamadım.. bence tamamen şans işi
 

sertcan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
249
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Astra Sedan'lar, GM'in Polonya'daki fabrikalarında üretiliyorlar. Sadece türkiye için değil, tıpkı Türkiye gibi Sedan otomobil kullanımının daha yaygın olduğu G.Amerika, Kuzey Afrika, Rusya gibi pazarlara yönelik bir otomobil.

Sıfır araba almak, maalesef tamamen sorunsuz bir araba almayacağınız anlamına gelmiyor. Bu Opel'de de böyle, VW'de de böyle, BMW'de bile böyle.

Yazılım güncelleme ve bagaj kiliti probleminden başka ne problemleriniz oldu acaba? Belirtebilir misiniz?

valla beni ilgilendiren kısmı kullanılan malzemenin ve işçiliğin çok kötü olması(Türkiye ye üretiliyordan kastım opelin almanya sitesinde böyle bir araç tanımlı değil ve yine servisten öğrendiğim kadarıyla hb lerde şimdiye kadar sıkıntı yaşanmamış-bagaj için söylüyorum)
sıfır araba almak bence sorunsuz araç almak anlamına geliyor en azından garanti bitimine kadar. özellikle de 1 sene bekledim ki sıkıntılar ortaya çıksın ve çözümlensin dedim ama sen bir sorun var diye çözüm aramadığın sürece opel arabayı geri çağırmıyor, allahtan paylaşımlarımızla çözüm yollarına gidiyoruz.ayrıca bu kadar para veripte sıfır aldıktan ve hatta şunu söyleyebilirim ki bu kadar sıkıntıya girdikten sonra insan sorunsuz olsun diyor.sonuçta kul yapısıdır tamam ama en basiti şu yazılım olayı canımı çok sıkmıştı, biz bir yerlerden duyupta araştırmasak nereden bilecektik böyle bişey olduğunu.ayrıca yeni almışsın 2-3 hafta içinde bu kadar sorun. madem sana böyle geri dönüşler oluyor biliyorsun satışa çıkarmadan önce bu sorunları çöz ondan sonra sat ya da hadi sattın sorun oldu çözümünü bulduysan geri çağır, o da yok. opel in bu davranışı çok canımı sıkıyor ilgisizliği ve sat ondan sonra geri dönerse bakarız bi çaresine o da olmazsa bu arabalar böyle işte naapıcaksın de sorunla başabaşa bırak.:mad::mad::mad:
sanırım opel almakla büyük bir hata yaptım ve bu benim içime oturuyor. servistekiler bile abi tanıdıklarımıza opel i tavsiye etmiyoruz kaliteyi artık iyice düşürdüler diyorlar hatta astra g ve vectra c den sonra iyice bozdular diyorlar. keşke wolkswagen alaydım dediğimde ise wolkswagen farklı diyorlar.
ayrıca daha 2.000 km oldu arabanın ön göğüs kısmından gıcırtılar gelmeye başladı ya hadi hayırlısı. (5.000-10.000 km olurda anlarsın ülkemizin yollarından parçalar esnedi, yerine oturdu falan dersin-yine olmazda. sonuçta şahin doğan almıyorsunuz ki opel alıyorsunuz. umarım anlatabiliyorumdur)kısaca işin doğrusu opel e yakıştıramıyorum ve bunlara inanamıyorum opel markası bu kadar düşmüş olamaz diyorum. sonuçta adı yeterdi ya opel dediğin zaman ama artık böyle değil bence. inanın çok soğudum opelden ve üzgünüm. sizlerle paylaşmak istedim
 

iason

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
543
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Paylaşımınızı ve üzüntünüzü anlıyorum. Ancak kesinlikle bir Opel fanatiği olmamama, kendi aracımı övme gibi bir duruma düşmemek istememe rağmen, yazdıklarınızda Opel'e biraz haksızlık ettiğinizi düşünüyorum.

Öncelikle sizi çok sıkan yazılım konusu. Bir çok otomobil firması, hayati bir tehlike arz ediyor olmadıkça bu tip güncellemeler için geri çağırma yapmazlar. Bu yazılım işini ilk kez internette başka bir sitede bulup bu satırlara taşıyan benim, aynı şekilde bundan yola çıkarak yabancı sitelerde (özellikle ilgiyle takip ettiğim astraowners.co.uk'de) de izledim. İngilizler bile sadece kendi forumları sayesinde bundan haberdar olmuşlar, hatta aynı şeyi tartışıyorlar. Otomobil firmaları, bu tip güncellemeleri arıza olarak anlaşılır gerekçesiyle public announcement denen halka açık duyuru haline getirmekten çekiniyorlar, bunun kendi marka imajlarına zarar vereceğini düşünüyorlar ki haksız da değiller. Maalesef, ancak dediğiniz gibi paylaşım ortamlarında bu tip şeyler yayılabiliyor ve kullanıcılar bilgilendiriliyor. Türkiye'de hangi markanın geri çağırıldığını duydunuz? Sadece Opel değil, hiç biri yapmazlar.

Gelelim çıtırtı meselesine. Gene başka bir konuda açıklamıştım. Evet, ön göğüsten tıkırtılar gelebiliyor, ama inanın gelmeyen otomobil yok gibi. Geçen bir arkadaşımın BMW1'inde bile sağ kapıdan tıkırtılar geliyordu, arabası henüz 10bin km olmamış. Aynı şekilde yeni Focus'larda iç mekanda bol miktarda ses mevcut. Şirkette kullandığımız Megane'larda plastik yüzeylerde, kapı kollarında soyulmalar mevcut, aynı sorun Golf IV'te de vardı. İç tıkırtılar Golf V'te de mevcuttu. Yani tıkırtı olayı sadece Astra'lara özgü birşey değil.

Maalesef bunda suç otomobil firmalarının değil. Firmalar güvenlik sebebiyle çok yumuşak süspansiyonlardan kaçınarak, hafif sertlikte ve yol tutuşu güçlendirici süspansiyonları tercih ediyorlar. Ne yazık ki Türkiye yolları bu sert süspansiyonları kaldırabilecek kalitede değil, en ufak çukur, tümsek, kötü satıh, arabanın iç mekanına direkt etki ediyor. Bu kadar kötü yollarda iç mekanın plastik aksamlarında ekleme yerlerinde oynama olmaması neredeyse imkansız.

Belki garip gelecek ve inanmayacaksınız, ancak Opel gene de iç mekanı ve işçiliği en iyi otomobillerden birisi.Özellikle plastik kalitesi çok çok iyi.

Keşke VW alsaydım demişsiniz, eski bir VW sahibi ve ailesinin ikinci otomobili de 2008 full Jetta olan birisi olarak söylüyorum, VW alsaydınız da benzer şikayetler ve sorunlar yaşamayacağınızın hiç bir garantisi yoktu. Eski Polo'mu ilk aldığımda çıkan saçma sapan sorunları, servisin "ne yapalım bunlar ispanya'da üretiliyor böyleler" gibi abuk subuk yorumlarını bizzat yaşayan birisi olarak VW'e ve gereksiz pahalı fiyatlarına çok temkinli yaklaştım. (Mesela iki arkadaşım da Golf TSi var ve her ikisi de motor sorunuyla boğuşuyorlar şu ara) Siz aksini iddia etseniz de, sıfır otomobil sorunsuzdur diye birşey söz konusu olamaz, bilakis piyasaya yeni çıkmış sıfır otomobillerde beklenmedik çok sayıda "emekleme dönemi hastalığı" denen problemler çıkabilir, çıkar. Benim otomobilimde de 4.kademede hava üflemede çıkan ıslık sesi problemi vardı, servise gittim ve tamir edildi. Önemli olan bu problemlerin çıkması değildir, kronik bir hale gelmeyecek olan bu problemlerin uzun vadeli olarak üstesinden gelinebilmesidir.

Almış olduğunuz araç, kalite anlamında bence muadilleriyle aynı seviyededir; donanım olarak ise verdiğiniz fiyata en fazlasını sunan modeldir.

Probleminizle ilgili olarak başka servislere de danışmanızı öneririm. Özellikle Odak servis konusunda oldukça beğeni toplamaktadır bu forumda.

Zaten anladığım kadarıyla bagaj kilidi probleminden başka bir sorununuz da yok. (tıkırtı mevzusunu ve yazılımı -ki bence problem değildir- saymıyorum)
 

punisher

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
362
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
72
Siteyi ziyaret et
Astra Sedan'lar, GM'in Polonya'daki fabrikalarında üretiliyorlar. Sadece türkiye için değil, tıpkı Türkiye gibi Sedan otomobil kullanımının daha yaygın olduğu G.Amerika, Kuzey Afrika, Rusya gibi pazarlara yönelik bir otomobil.

Sıfır araba almak, maalesef tamamen sorunsuz bir araba almayacağınız anlamına gelmiyor. Bu Opel'de de böyle, VW'de de böyle, BMW'de bile böyle.

Yazılım güncelleme ve bagaj kiliti probleminden başka ne problemleriniz oldu acaba? Belirtebilir misiniz?

-Sıfır araba almak demek benimde mantığıma göre sorunsuz bir araba almaktır.yokse ne demeye o kadar para verilirki arabalara.daha uygun fiyatlara aynı araçların 2. elleri varken saçmalık olmazmı bu mantık?
-Sourunun büyüğü küçüğü olmaz bana göre.sorun sorundur.bu bagaj kilidide olur, kapı koluda olur, ayna elektriğide olur v.s v.s. önemli olan sorunun nasıl ve ne şekilde çözüldüğü ve ne kadar tekrarladığıdır.ben servise gittkten sonra zırt pırt büyüklüğünün önemi kalmıyor.
-bu yazılım güncelleme olayı tamamen salakça bişey.arkadaşın dediği gibi madem böyle bir uygulama yapıyosunuz ya herkesi arayın çağırınki (bunu ülkemizdeki servislerin yapabilmesi imkansız) yada çıkarın aracın biyerinde usb port taksın millet pc ye netten kendisi güncellesin.insanlar sabah yataktan kalkıpta acaba arabamı update etmem gereklimi diye düşünüp servise gitmemeli.
bu konuya benzer bir olay bizim başımıza nokia n73 cep telefonunda geldi.3 aylıkken telefon kapanmaya kendince açılmaya kamerası çalışmamaya falan başladı.en yetklili yere gittik aynı geyik çıktı karşımıza versiyon atılması lazım.ee nerden bilelim biz bunu yada satarken neden söylenmedi dediğinde yetersiz cevaplar alıyosun.üstelik bunu bir arıza olarak tanımlamadıklarından iade etme sürecide uzuyor.neyse en sonunda ben iade ettim.aba aynı şeyi arabada yapamazsın işte.yazık.insanımız kandırılıyor aldatılıyor.zaten astra hb olarak dizayn edildi ve öyle çıktı.sedanlar sonradan talep üzerine 3. dünya ülkelerine üretildi ve tutmadıda zate.iğrenç bir görüntüsü var.sizde satın bence bian önce.fiatın bilmem ne modelinden farkı yok bana göre.
 

iason

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
543
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Recep bey,

Kırmızı olanlar zaten yukarıda yazdığım yazıdan, siyah kısımları ise ek olarak belirtmek istedim.

Sıfır araba almak demek benimde mantığıma göre sorunsuz bir araba almaktır.yokse ne demeye o kadar para verilirki arabalara.daha uygun fiyatlara aynı araçların 2. elleri varken saçmalık olmazmı bu mantık?
Siz aksini iddia etseniz de, sıfır otomobil sorunsuzdur diye birşey söz konusu olamaz, bilakis piyasaya yeni çıkmış sıfır otomobillerde beklenmedik çok sayıda "emekleme dönemi hastalığı" denen problemler çıkabilir, çıkar. (ki Opel Astra Sedan yeni sayılabilecek bir tasarımdır) Benim otomobilimde de 4.kademede hava üflemede çıkan ıslık sesi problemi vardı, servise gittim ve tamir edildi. Önemli olan bu problemlerin çıkması değildir, kronik bir hale gelmeyecek olan bu problemlerin uzun vadeli olarak üstesinden gelinebilmesidir.
Aynı araçların 2.ellerini alırken, mevcut arıza risklerin yanında bir de kullanımdan doğmuş riskleri de üstleniyorsunuz. Sizden önceki kullanıcının nasıl araç kullandığını bilemezsiniz. Ne gibi şartlara maruz kaldığı meçhuldür. Bununla beraber yapmış olduğu kilometre de bir takım normal arızaların geliş tarihini yakına çekecektir, sonuçta bunlar mekanik parçalar ve kullanıldıkça eskirler. Hiç bir mekanik araç, cihaz, fabrikasyon sıfır hata ile üretilemez, sıfıra yakınsaklaşabilir ama sıfır olmaz. Öyle olsaydı Garanti Belgesi diye birşey olmazdı.

-Sourunun büyüğü küçüğü olmaz bana göre.sorun sorundur.bu bagaj kilidide olur, kapı koluda olur, ayna elektriğide olur v.s v.s. önemli olan sorunun nasıl ve ne şekilde çözüldüğü ve ne kadar tekrarladığıdır.ben servise gittkten sonra zırt pırt büyüklüğünün önemi kalmıyor.

Önemli olan sorunun kronik ve geçmeyen bir sorun olup olmamasıdır. Bir ara Fiat Punto'ların arka kapıları güneşi yiyince açılmıyordu ve bu hata ancak kapının ayarıyla oynanıp, kapa daha sert kapacak duruma geldiğinde geçiyordu. Polo'mu 99 yılında sıfır aldım ve 2008'de satana kadar düşük devirlerde ayağımı gazdan çektiğimde arabanın silkelemesi olayına çözüm bulamadılar.

-bu yazılım güncelleme olayı tamamen salakça bişey.arkadaşın dediği gibi madem böyle bir uygulama yapıyosunuz ya herkesi arayın çağırınki (bunu ülkemizdeki servislerin yapabilmesi imkansız) yada çıkarın aracın biyerinde usb port taksın millet pc ye netten kendisi güncellesin.insanlar sabah yataktan kalkıpta acaba arabamı update etmem gereklimi diye düşünüp servise gitmemeli.

Bir çok otomobil firması, hayati bir tehlike arz ediyor olmadıkça bu tip güncellemeler için geri çağırma yapmazlar. Bu yazılım işini ilk kez internette başka bir sitede bulup bu satırlara taşıyan benim, aynı şekilde bundan yola çıkarak yabancı sitelerde (özellikle ilgiyle takip ettiğim astraowners.co.uk'de) de izledim. İngilizler bile sadece kendi forumları sayesinde bundan haberdar olmuşlar, hatta aynı şeyi tartışıyorlar. Otomobil firmaları, bu tip güncellemeleri arıza olarak anlaşılır gerekçesiyle public announcement denen halka açık duyuru haline getirmekten çekiniyorlar, bunun kendi marka imajlarına zarar vereceğini düşünüyorlar ki haksız da değiller. Maalesef, ancak dediğiniz gibi paylaşım ortamlarında bu tip şeyler yayılabiliyor ve kullanıcılar bilgilendiriliyor. Türkiye'de hangi markanın geri çağırıldığını duydunuz? Sadece Opel değil, hiç biri yapmazlar.
 

sjesansarbos

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
154
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
52
Siteyi ziyaret et
Opel Astra H Sedan Almanya'da da satisa sunuluyor.

Asagida verilen linki kullanarak konfiguratorde bulabilirisiniz.

http://www.opel.de/shop/cars/astra/config/quick1.act?reset=true

Benim arabam Astra H Sedan 1.6 115bg, 10500km (6 ayda). Hic bir sorun yasamadim. Ne elektronigi, ne klimasi, ne motoru, ne de baska en ufak bir sey problem yapti. Motoru iyi, konforu cok iyi, goruntusu zaten cok guzel. Otobanda artik problemsiz 210 km/h'e cikiyor (6500 d/d'da). Motoru da, arabanin kendisi de harika. Ben belki sansli bir kisiyim ama Opel'in kalitesine de cok guveniyorum. Gelecek araba kesinlikle Opel olacak.

Yabanci dergilerde yayinlanan testler zaten Astra'nin kalitesi konusunda cok soylemektedir.
 

erkan34

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
1,634
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
3 gün önce servisteydim arabanın rot balası için gitmiştim ve serviste aynı apartmanda oturduğumuz komsumuzun arabasını gördüm (2008 astra h sedan) adam arabayı alalı 20 gün oldu sevisteki tanıdıklarıma sordum neyi var diye bu arabanın araç almanyadan parça bekliyormuş 20 günlük araba daha ne denrki daha bende 1 ay beklemiştim aynı şekilde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst