GM Avrupa Başkan Yardımcısı Jonathan Browning Yeni Astra Sedan'ın dünya tanıtımının İstanbul'da yapılacağını açıkladı
General Motors Avrupa Başkan Yardımcısı Jonathan Browning, 2007 yılının ikinci yarısında piyasaya çıkacak yeni Astra Sedan'ın dünya tanıtımının, İstanbul'daki Autoshow 2006 Fuarı'nda gerçekleştirileceğini söyledi. Özellikle Doğu Avrupa ve Türkiye pazarı için üretilen yeni Astra Sedan'ın Polonya'da üretileceğini söyleyen Browning, aracın GM’nin Türkiye pazarındaki büyümesinde çok büyük bir fırsat yaratacağını vurguladı.
Son dönemlerde Türk pazarındaki gelişmeleri de değerlendiren Browning, "Kısa vadeli zorlukları bir kenara bırakırsak, Türkiye kilit büyüme pazarlarımızdan biri. GM, dünyada en önemli 10 büyüyeceği pazarı belirler. Türkiye, bu 10 pazardan biri. Türkiye, küresel anlamda en önemli pazarlarımızdan biri olduğu için öyle ürünler sunmak istiyoruz ki Türkiye için biçilmez kaftan olsun" dedi. Türkiye’de satın alma operasyonlarını geliştirmek istediklerini ve İstanbul’da yeni bir satın alma ofisi açacaklarını da belirten Browning, "Şu anda 100 milyon dolardan fazla dağıtım kanalı yatırımları bulunan Türkiye’den tedarikçilerden yapılacak alım miktarını 2010’da 500 milyon doların üzerine çıkarmayı hedefliyoruz" diye konuştu.
Türkiye’den şu anda gerçekleştirdiklerin yıllık satın alma miktarının 100-150 milyon dolar civarında olduğuna işaret eden Browning, gelecekte çok daha fazla tedarikçi ile çalışmak istediklerini söyledi.
Öte yandan Özcan Keklik, GM Türkiye Genel Müdürü oldu.
15.08.2006
General Motors Avrupa Başkan Yardımcısı Jonathan Browning, 2007 yılının ikinci yarısında piyasaya çıkacak yeni Astra Sedan'ın dünya tanıtımının, İstanbul'daki Autoshow 2006 Fuarı'nda gerçekleştirileceğini söyledi. Özellikle Doğu Avrupa ve Türkiye pazarı için üretilen yeni Astra Sedan'ın Polonya'da üretileceğini söyleyen Browning, aracın GM’nin Türkiye pazarındaki büyümesinde çok büyük bir fırsat yaratacağını vurguladı.
Son dönemlerde Türk pazarındaki gelişmeleri de değerlendiren Browning, "Kısa vadeli zorlukları bir kenara bırakırsak, Türkiye kilit büyüme pazarlarımızdan biri. GM, dünyada en önemli 10 büyüyeceği pazarı belirler. Türkiye, bu 10 pazardan biri. Türkiye, küresel anlamda en önemli pazarlarımızdan biri olduğu için öyle ürünler sunmak istiyoruz ki Türkiye için biçilmez kaftan olsun" dedi. Türkiye’de satın alma operasyonlarını geliştirmek istediklerini ve İstanbul’da yeni bir satın alma ofisi açacaklarını da belirten Browning, "Şu anda 100 milyon dolardan fazla dağıtım kanalı yatırımları bulunan Türkiye’den tedarikçilerden yapılacak alım miktarını 2010’da 500 milyon doların üzerine çıkarmayı hedefliyoruz" diye konuştu.
Türkiye’den şu anda gerçekleştirdiklerin yıllık satın alma miktarının 100-150 milyon dolar civarında olduğuna işaret eden Browning, gelecekte çok daha fazla tedarikçi ile çalışmak istediklerini söyledi.
Öte yandan Özcan Keklik, GM Türkiye Genel Müdürü oldu.
15.08.2006