Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhabalar, öncelikle alacağınız araç temiz olursa sizi ilerleyen süreçte üzmeyecektir. 2014 yılında satın aldığım 1.4T Cosmo Otomatik Astra J aracımı bu yıl Nisan ayında değiştirene kadar sadece periyodik bakım dışında bir kere termostat değişimi ve akü değişimi yaptım. Benim şahsi önerimi sorarsanız alacağınız araçta LPG olmasın ya siz taktırın yada hiç taktırmayın. (Temiz işçilik ve kaliteli malzeme kullanılarak yapılan iş/işlemler hariç) Bu sayede ortaya çıkabilecek olan birçok sorunun önüne geçmiş olabiliyorsunuz. Bunun dışında ustalarımızın araçlara müdahale şekilleri ve kullanıcıların anı kurtarmalık çözüm talepleri nedeniyle malesef ki küçücük bir problem zamanla büyük bir soruna sebep olabiliyor...
Merhaba kronik sorunlu araç olmasa keşke ama her markanın araştırırsanız kronik denilen ama çözülebilen sorunları çıkıyor.
3 yıldır Astra j benzinli 1.6 kullanıcısıyım, 60 binde LPG montajı candan mühendislikte yaptırdım ve 12 bin km oldu, gayet memnunum. ufak tefek çözülebilen genel şeyler yaşadım. Benim şikayetçi olduğum kısım ise araç içi trim sesleri, bir çoğunu kestik ama yeni bir tane daha gelmeye başladı mesela. Bunun dışında çok memnunum araçtan.
Kronik arıza yoktur arızaları kronikleştiren ustalar vardır üstadlar araçlarda artık bağzı parçaları plastik türevlerinden üretiyorlar genelde de bu parçalar kısa vadede zamana yenik düşüyor mesela j kasalarda body beyni bozuluyor ama fabrikasyon değil biz ülkemizde antifiriz alamıyoruz 50 100 TL den kaçırıyoruz bir defa opelin motoruna su koy o mutlak kaçar yapar çünkü aşırı sıcak çalışan motor su koyuyoruz ve ne oluyor body beyni tam kalorifer petegenin altında sonradan antifiriz koyunca çatlıyor ve beyne akıyor beyin mefta aynı şekilde h kasa 2005 model cimler bunlar ise zamanla yani 10 sene veyahut 150 bin km aralığında cimin soketi nem alıyor yada hafif gevsiyor ve araç korna basmayabiliyor veyahut dizellerde egr arızaları adamlar diyorki daha çoğu usta yeni öğreniyor belirli periyodlarda temizleme yaptırın adam 100 150 bin km binmiş egr takmış bozulmuş yine takmış bozulmuş ama demiyorki bunun manifold egr intercooler emiş Boruları çıkarılıp temizlenmeli yani bu temizliği 50 60 binde yapsan sıkıntı kalmayacak egr bozukmayacak
J kasada benzinliler sunsorunlari parçalar plastik ve zamanla yada aşırı sıcak memlekette kırılıyor çatlıyor ya fabrika buna alimunyum gövde de üretiyor yaptırıyorsun sorun kalmiyor
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.