225x45x17 mi 215x40x17 mi? yardım

51AN068

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
77
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
arkadaslar onceden kullandıgım lastik 225x45x17 idi 40.000 km gitti. ama lastik içten bayaa yemiş telleri gorunuyo. yeni lastik almam lazım sizce hangi modelden yada hangi ebattan almalıyım? 40 yanak rahatsız edermi aceba? 45 fena değildi
 
Son düzenleme:

adnanguclu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
1,521
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
bizim araçlar için 17" jantta 215 45 17 standarttır.orj ölçülere en yakını bu şekilde..
 

viper&viper

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
1,303
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
225 bayaa geniş taban olarak, hem yorar hem de ıslak zeminde daha fazla kaydırır. Ayrıca Adnan arkadaşımızın dediği gibi orjinal 17 lçüleri için 215 tavsiye ediliyor
 

51AN068

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
77
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
benim sıkıntım yanagın 40 mı yoksa 45 mm mi olması gerektiği? çok yorarmı aceba.. bide lastiğin yere geniş basması yol tutuşu için bir avantajdır..
 

msm89

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
494
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
40 almaktaki mantığını anlayamadım ? aracın standardı dışında ne takarsan araca zararlı 215 45 17 fabrika verisidir başka bi lastik asla önermem ... 40 la jantı eğme ihtimalin daha yüksek, lastiğin balon yapma ihtimali daha yüksek ve ufacık kalır o lastik çamurluğun boş kalır ;)
 

msm89

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
494
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
sen 225 45 17 takarsan yol tutuşuna bi katkısı olmaz çünkü orjinalde yok bu lastik tipi ;)
 

51AN068

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
77
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
siz arabaya orjinalmi biniyorsunuz.. msm kardeşim zaten spor koni 4 mm yayım war boş kalırmı hiç çamurluk.. anlayacağın araç düşük.. dediğinden anladıgım kadarıyla aracın fabrikadan çıktıgı aerodynamic yapısı optimumdur ve daha fazla sürüş avantajı sağlanmaz diosun ama yanılıyorsun. 38 numara ayakkabıylamı kar a batarsın 44 numara ayakkabıylamı ;) düz mantık :) yani tabanı istediğin kadar geniş olsun yol tutusunda avantajın olmaz diyosun ama yanılıyorsun 225 taban eskittim ve eminim girdiğim virajlara sen giremezsin ..
 

srk34

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Şub 2009
Mesajlar
1,036
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
215 40 17 kullanıorum hiç bir sorun da yok bence yanakları küçültünce camurluk araları kapanmıor ama güsel duruorr




arada bizde virajlara girioruz araçım amortisörlerden düştü amortiör sertleştirme 5 cm yay var hiç bi sorun da yok :)
 

51AN068

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
77
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
eyywallah kardeşim. saolasın yani anladıgım kadarıyla 215x40 iyidir ;)
 

06BB0504

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,454
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
215 40 takarsan lastigin capi cok kuculecek o yuzden sana zarari olur hiz gostergen yanlis gosterecek bunlari goz onunde bulundurman gerekir... bence lastik olcusunde fabrika verisinden sasma cunku arabanin butun duzeni alt ust olur.

ayrica astra icin 17 jantla kullanilacak lastik 225 45 17. astra 2.0 turbo nun ustunde gelen lastik boyutudur...
 
Üst