2006 1,3 astra hakkındaki problemler

fellatore

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
781
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
:help: :help: :help: :help: 45.000 km astra 2006 1.3 cdtı cosmo+xenon pkt.+cosmo pkt. arac sahıbıyım
1-bildiginiz uzere aracımın kumandasında uzun sureli kiltleme tusuna basınca camları kaldırma ozellıgı var. Bu ozellıgı uzun surelı basınca degilde ikinci kez basınca, olmadı kilitleme tusuna tek sefer basınca otomatık kaldırır hale tech 2 ile getirmek mumkun mu?
2-aracımda bulunan elektrıklı katlanır aynalar ıcın de, kilitlenince ( icerideki dugmeye basma ihtiyacı olmadan ) otomatik kapanması mumkun mu?
3-aracım 3. vitese gecerken sanki elime zorlanıyormus gibi bir tepki vermesi normal mi
4-arac calıştıgı zaman on gogusten gelen gıcırtı sesının ve de hareket ettikten sonra 20 km hıza ulaşınca gaz pedalına bir seferlik bir vuruntu olmasının klıma sisteminden kaynaklandıgını duydum dogrumudur? giderilmesi mumkun mudur
5-tekerleri opel servis dısında bır yerde degiştirtsem bu lastik basın sensorlerine bir zarar ve ya işlev kaybı yapar mı
6-lastiklerimin diş derinligi 3.7 mm imiş kacta degiştirmemi tavsiye edersiniz
7-45.000 km bakımının maliyeti ne kadardır? (minimum ve maksimum)
8-bir arkadasım rapid box diye performans arttırıcı bir urunden bahsetti bunun motora katkısı ve ya goturusu nedir kısa bilgi verir misiniz?
9-babamın vectra 2005 aracında kumandanın acma tusuna bir kez basılınca sofor ikinci basmada da diger kapılar acılıyor bunu benim aracıma da uygulamak mumkun mudur tech 2 ile
cooook fazla soru oldu ama ne olur yardımcı bilgi verin
simdiden cok tesekkur ederim:alkis: :alkis: :alkis: :alkis:
 

exilegs

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
3,960
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
3-Bendede 1 e geçerken oluyor merak etme servise sordum yok bişey dediler ama yağlatırsan ii olur.
7-Yetkili serviste 250min. max.400 ü bulur sanırım ama özele gitmeni tavsiye ederim en fazla 150 ye işini görürler
 

speedytr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
37
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
9- Tech 2 ile o şekilde yapılıyor fakat içerden kapıları kitlediğin zaman kapıların bi daha elle dillerini açarak kilitleri açılıyor (eğer içerde tuş yoksa ki misal corsalarda yok biraz rahatsız edici)
 

fellatore

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
781
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
anlamadım ne gibi bir sorun cıkıyor
mumkun mudur bu tek basış-cift basış olayı
benim aracta da yok kilit dilleri ama iceride merkezi kilitleme icin bir tus var yani tum kapıları kilitleyebiliyorum bu tuşla
 

Papirus

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
612
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
maddelerinin hepsini bilemem ama bir kaçına cevap veriyorum.
3- yağlamaktan çok vites kolunun yolununda bir ayar sorunu olabilir. Ayarını yapmaları talep et. Muhtemelen yaptık diyerek bir şey yapmayacaklardır ya.
4- O gıcırtı sesi normal değil, astraların klima sistemi motor kapandıktan sonra tamamen hava alış kanalını kapanacak şekilde düzenlenmiş, bir plastik kapak bir süre sonra kapanıyor motor çalışınca da tekrar açılıyor, sesi yapan o kapağın bozulmuş mekanizması nerdeyse bütün astralarda bir süre sonra oluyor dişlileri plastikten yapılmış , garanti kapsamındaysa servise götürüp ya değiştirsinler, tamamen dişli mekanizması bozulmadıysa yağlıyorlar.
6- diş derinliği o seviyeye 45.000 de indiğine göre arabayı hoyrat kullanmışsın demektir, sırf diş derinliği ile alakalı olmadığından lastik hamurunun niteliğinin ve içindeki çelik tellerin de bozulması düşünüldüğünde bence lastiklerini değiştir, ortalama 800 ytl civarı bir para tutar.
7- 45.000 bakımı serviste ortalam 250-450 ytl gibi bir paraya çıkar, fren balataların değişmediyse buna bir 150 ytl daha ilave edebilirsin.
 

gokalp

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ağu 2006
Mesajlar
8,950
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
6- aracının yoltutuşu we durma mesafesi azaldığında değiştirmen gerekir.
 

fellatore

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
781
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
on gogusten gelen gıcırtı sesinin kalorifer kalpe kapaklarından geldigini yaglanıp sorunun giderildigini soylediler ( giderilmiş ama iki gun sonra sadece bir defaya mahsus gene yaptı )

vites gecisi ile ilgili bir sorunun olmadıgını belirttiler

arac 20 km hıza gelince ABS nin teker hızlarına gore devreye gectigini bunu sonucunda da o gaz pedalına da yansıyan tıkırtı sesinin olustugunu soylediler ( bence yalanın en alası )

arac yakıt aldıktan sonra bazen calısmıyordu Yol bilgisayarı 1145 no lu arıza veriyormus bunun için CIM MODULU diye bir parcanın garantiden degişecegini soylediler

balatalar ile ilgili bir sorundan bahsetmediler

lastikler icin daha idare eder dediler ben ikinci el aldıgım için guvenemedim o yuzden sordum sizlere

bridgestone er300 turanza tanesi 240 ytl civarı imi belki değiştiririm

45.000 bakımında sadece filtreler+motor yagı degişmiş bu da 298 ytl masraf cıkardı
 

Mehmet Gazihan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
1,981
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
www.chiptuning.com.tr
:help: :help: :help: :help: 45.000 km astra 2006 1.3 8-bir arkadasım rapid box diye performans arttırıcı bir urunden bahsetti bunun motora katkısı ve ya goturusu nedir kısa bilgi verir misiniz? :alkis:

Performans açısından gerçekten taktire şayan bir artış olacaktır..Aracı sakin kullandığınızda ciddi oranda yakıt tasarrufu sağladığı tecrübeyle sabittir..Motor sağlığı açısından hiç bir problem teşkil etmez..Ürünün desteklediği avrupa standartları bunu göstermektedir..
 

kenangocmen88

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
1,982
Tepki puanı
2
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
güzel paylaşım olmuş...:good:
benim işime yarıyacak bilgilerde var...
ya bende bi soru sorayım burada

bakıma gitcek zafira 1 sene oldu daha 5000 km'de bakım masrafı ne çıkar tahmini??teşekkürler....
 
Üst