1.4 e 1.6baskı balatası?

mythturk

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
280
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar astra g kasa 1.4-16v aracımın baskı balatası bitti yada bitmek üzere en yukarıdan kavrıyor ve yokuşlarda zor kalkıyor ama kalkarken de bi hayli uğraştırıyor.düzyolda sıkıntı yok devir saatiyle orantılı hızlanıyor.arac 177 binde büyük bir ihtimalle baskı hiç değişmedi. 1.4 e 1.6 nın baskı balatası takılırmı takılırsa artı eksi yönleri ne olur?
 

marmarali83

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2011
Mesajlar
1,735
Tepki puanı
1
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
düz yolda hızlanmasında sıkıntı yoksa baskı daha tam bitmemiş demektir. bende aracımı ilk aldığımda bitmek üzere demişlerdi ve değiştirmiştim.benim araçta da debriyaj yukarıda kavrıyordu . balata değiştikten sonra da yine yukarıda kavramaya devam etti. hidrolik debriyaj olduğundan kavrama noktasını araç kendi ayarlıyor. o konuda beklentiniz olmasın. değişen tek şey bayırlarda birazdaha rahat kalkar.masrafınız balata,bilya işçilik derken 600 tl yi bulabilir.
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
1.6'nın baskısını takarsanız o araç yürümez... şanzıman farklı olması lazım uymaz diye tahmin ediyorum uysa bile yerinden kalkmaz zarar verir...
 

butterfly_effect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,775
Tepki puanı
54
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Titretmeye, zorlamaya başladıysa hiç beklemediğiniz bir anda baskı balata benden bu kadar deyip su koyverebilir.
Hem tüketimi de artırır aktarmadaki kaçaklar.
Motora uygun tam setle değişmek en güvenli ve ekonomik olanıdır.
 

mythturk

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
280
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
neden farklı ürün bi kaç yerde 1.6 nın baskısı daha iyi güçlendirilmiş ve dayanıklı gibisinden söylentiler duydum.
evet düz yolda hızlanmasında sıkıntı yok debriyajın yukarda kavramasıda önemli değil kavratma noktasında yukarı olsun aşağı olsun en ufak sıkıntı yaşamıyorum.tek sıkıntı aracın yokuşlarda kalkmaması resmen sıyırdığını hissediyorum araç kalkmıyor devir düşüyor debriyaja bas çek yaparak anca kalkıyor.araçta kimse yokken kısmen daha rahat kalkıyor ama bi kaç kişi olsun o zaman tam bir facia
1.6 nın baskı balatası takılır dediler de bana inandırıcı gelmedi biraz değişiklikler yapıyolarmış toplam maliyet yine aynıymış tabi buda çelişkili bir durum.

kalkışlarda titreme yok araçta.tüketim olarak 3 hafta önce ankara -abant git gel ortalama 17 kuruş yaktı hız olarak genelde 100-120 120-150 arası nadir.toplamda 1450 km de 300tl.
tek sıkıntı yokuşlarda kalkmaması çekmemesi aracın.eskiden böyle sıkıntı yoktu.
 

recep76

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
515
Tepki puanı
1
Puanları
0
recep76.blogspot.com
Uzun zamandır aklımdaydı konuyu görmüştüm cevap veremedim. Astra G 1.6 araca 1.9 sanırım dizel'di balatası takıldı volan'a sıfır oturdu eskisine göre oldukça aşağıda kavrıyor ve keyifli bir kullanımı vardı. Günlendirilmiş diye bir muhabbette var sanayide konuşuluyor.
 
Üst