Start Stop devreye girmiyor.

Sadıky

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
20
Tepki puanı
9
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Aracınızda aküyü yeme ya da çabuk bitirme söz konusu olmaz. Çünkü akünüz start stopa uygun bizim normal araçlarda kullandığımız akülerden olmadığı için gönül rahatlığıyla aracınızı ve özelliklerini kullanın ama arada birde aracınızla çıkıp km yapın ki akü kendini şarj etmeli. Benim 2020 araç şuan 10.000 oldu temmuzdan beri :LOL: :LOL:
1 yasinda insignia 8600 de falan ki bu sene 3000 km fazla yapti .d normalde yilda 5000 km 6000 km yapar. 😀😀 ama 2. Araba konumunda
 
  • Beğen
Tepkiler: OKANCAANNN

YILDIRIM

Kayıtlı Kullanıcı
52-Ordu
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
42
Tepki puanı
19
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Aracınızda aküyü yeme ya da çabuk bitirme söz konusu olmaz. Çünkü akünüz start stopa uygun bizim normal araçlarda kullandığımız akülerden olmadığı için gönül rahatlığıyla aracınızı ve özelliklerini kullanın ama arada birde aracınızla çıkıp km yapın ki akü kendini şarj etmeli. Benim 2020 araç şuan 10.000 oldu temmuzdan beri :LOL: :LOL:
Maşallah Hocam Maşallah.İyi İyide bizim ne senin gibi kullanma şansımız ne de lüksümüz var.Napalım şimdi sırf akü şarj olsun biye keyfi gezelim mi.Ekonomi devri olduğunu söylemeye gerek var mı.Tabiki sonuçta herkezin kendi tercihidir..Ama bu durum bende ciddi handikap oluşturdu ne yazıkki..En azından araç bize önceden "akü zayıflıyor, start stop özelliği devre dışı kalacak" diye bir uyarı verseydi anlardım.Yarın öbürgün habersiz-selamsız hangi özelliğin devre dışı kalacağını bilemiyoruz..Bu arada az önce Opel servisten dönüş yaptılar.3gün gecikmeli de olsa sağolsunlar...akünün cihaza bağlanıp tam kapasiteye şarj edilmesi gerekiyormuş.Bu işlem de 6-7 saat sürüyormuş.Zaman ayarlayıp gideceez çare yok...
 

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,469
Tepki puanı
2,403
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Maşallah Hocam Maşallah.İyi İyide bizim ne senin gibi kullanma şansımız ne de lüksümüz var.Napalım şimdi sırf akü şarj olsun biye keyfi gezelim mi.Ekonomi devri olduğunu söylemeye gerek var mı.Tabiki sonuçta herkezin kendi tercihidir..Ama bu durum bende ciddi handikap oluşturdu ne yazıkki..En azından araç bize önceden "akü zayıflıyor, start stop özelliği devre dışı kalacak" diye bir uyarı verseydi anlardım.Yarın öbürgün habersiz-selamsız hangi özelliğin devre dışı kalacağını bilemiyoruz..Bu arada az önce Opel servisten dönüş yaptılar.3gün gecikmeli de olsa sağolsunlar...akünün cihaza bağlanıp tam kapasiteye şarj edilmesi gerekiyormuş.Bu işlem de 6-7 saat sürüyormuş.Zaman ayarlayıp gideceez çare yok...
Araç akülerinde kalan yüzdeyi almak zordur çünkü araç aküleri örnek 75 amperlik bir akünün tamamını kullanamayız yani akü içerisinde bitmeye yakın 40 ampere yakın örnek güç kalır lityum ion pilleri yüzde yüz kullanırsın bir enerji kaynağının gücünü hesaplamak için onu tam doldurup tam boşaltabilmek lazım tam doldurup boşaltımda hem pilin şarj döngüsünden yüzde kaçlık kapasitesi kaldığını ve ne kadar yüzde üzerinden amper kaldığını ölçebiliriz ünv otosmayon okudum az çok kendi bilgimle anlatmaya çalıştım
 
  • Beğen
Tepkiler: OKANCAANNN

OKANCAANNN

Başkan
34-İstanbul
Katılım
19 Ağu 2020
Mesajlar
888
Tepki puanı
1,398
Puanları
93
Siteyi ziyaret et
Maşallah Hocam Maşallah.İyi İyide bizim ne senin gibi kullanma şansımız ne de lüksümüz var.Napalım şimdi sırf akü şarj olsun biye keyfi gezelim mi.Ekonomi devri olduğunu söylemeye gerek var mı.Tabiki sonuçta herkezin kendi tercihidir..Ama bu durum bende ciddi handikap oluşturdu ne yazıkki..En azından araç bize önceden "akü zayıflıyor, start stop özelliği devre dışı kalacak" diye bir uyarı verseydi anlardım.Yarın öbürgün habersiz-selamsız hangi özelliğin devre dışı kalacağını bilemiyoruz..Bu arada az önce Opel servisten dönüş yaptılar.3gün gecikmeli de olsa sağolsunlar...akünün cihaza bağlanıp tam kapasiteye şarj edilmesi gerekiyormuş.Bu işlem de 6-7 saat sürüyormuş.Zaman ayarlayıp gideceez çare yok...

Haklısınız, ama anlatmak istediğim konu keyfi gezin demek istemedim. Belli modellerde belli özellikle araçlarımız var zaman zaman bunun hakkını vermek lazım, vermiyorsak zaten o tarz araç almak yanlış olur.

Ben mesela aracımın yaktığını bile bile aldım çünkü sizler gibi yazanlar, söyleyenler bilgilendirenler sağolsun 0,65-0,70 krş olduğunu söylemişlerdi. Ama çoğu benzinli araçlara LPG taktırıyor, ben buna çok karşıyım aslında yıla vursanız yakıttan tasarruf edilirken, aracın ömründen gidiyor bence.

Neyse konu dağıılmasın Allah kaza bela vermesin, kısacası benim şahsi fikrim aracınızla belli km yapmazsanız araç kendini şarj etmez, kısacası bu. @kannn Hocam bilgilendirmeyi yapmış zaten.
 

Sadıky

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
20
Tepki puanı
9
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Maşallah Hocam Maşallah.İyi İyide bizim ne senin gibi kullanma şansımız ne de lüksümüz var.Napalım şimdi sırf akü şarj olsun biye keyfi gezelim mi.Ekonomi devri olduğunu söylemeye gerek var mı.Tabiki sonuçta herkezin kendi tercihidir..Ama bu durum bende ciddi handikap oluşturdu ne yazıkki..En azından araç bize önceden "akü zayıflıyor, start stop özelliği devre dışı kalacak" diye bir uyarı verseydi anlardım.Yarın öbürgün habersiz-selamsız hangi özelliğin devre dışı kalacağını bilemiyoruz..Bu arada az önce Opel servisten dönüş yaptılar.3gün gecikmeli de olsa sağolsunlar...akünün cihaza bağlanıp tam kapasiteye şarj edilmesi gerekiyormuş.Bu işlem de 6-7 saat sürüyormuş.Zaman ayarlayıp gideceez çare yok...
Hocam biraz kullan durkalk yap benim gibi o gun hic devreye girmedi bir hafta sonra ki calistirmamda devreye girdi biraz oyle dene duzelir buyuk ihtimalle. Astradaki tasima modu bunlardada olsa iyi olurdu aslinda.
 

YILDIRIM

Kayıtlı Kullanıcı
52-Ordu
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
42
Tepki puanı
19
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Tüm açıklamalar için teşekkürler.Konuyu açan arkadaşa da ayrıca teşekkür.Bu durumda varılabilecek En mantıklı sonuç bu galiba"Arabanın hakkını vereceksin"Daha doğrusu hakkını veremeyeceğin aracı kullanmayacaksın, almayacaksın"...Bir sonraki problemde görüşmek üzere.Saygılar..
 
  • Beğen
Tepkiler: OKANCAANNN

YILDIRIM

Kayıtlı Kullanıcı
52-Ordu
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
42
Tepki puanı
19
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Hocam biraz kullan durkalk yap benim gibi o gun hic devreye girmedi bir hafta sonra ki calistirmamda devreye girdi biraz oyle dene duzelir buyuk ihtimalle. Astradaki tasima modu bunlardada olsa iyi olurdu aslinda.
>Hocam yaptığım araştırmalaa ve Kannn Hocanın verdiği bilgilerden anladığıma göre bunun çözüm olacağını zannetmiyorum.Bizim gibi aracı yoğun kullanmayan biri olarak bir süre sonra tekrar nüksedecek.Bu durumda bana göre tek çözüm aküyü şarj ettirmek...ve gereksiz güç kayıplarından kaçınmak....
 

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,469
Tepki puanı
2,403
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
>Hocam yaptığım araştırmalaa ve Kannn Hocanın verdiği bilgilerden anladığıma göre bunun çözüm olacağını zannetmiyorum.Bizim gibi aracı yoğun kullanmayan biri olarak bir süre sonra tekrar nüksedecek.Bu durumda bana göre tek çözüm aküyü şarj ettirmek...ve gereksiz güç kayıplarından kaçınmak....
Bana kalırsa start stop tasarruf yaptırmıyor bunun yanında motor en çok motor ilk mars anında aşınma olur akü çok çabuk ölür çünkü marş motorları marş anında 20 30 amper minimum güç çeker marş motoru zayıflar zamanla
 

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,452
Tepki puanı
2,236
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Ben 1.3 dizelden örnek vereyim bizim mtorların marşmotoru 1.8 kwhtir. Yanlış hatıtlamıyorsam 12ye bölerek kaç amper çektiğini buluyoruz.

Ben olsam çok kullanmıyorsam ss kapatırım yada kapatılmıyorsa bosch şarj aletleri var otomatik. Bir tane alıp hafta sonra yada kullanmadığım zamanlarda ayda bir söküp evde şarj ederdim.
 

Cemil

Yönetici
Başkan
34-İstanbul
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
4,440
Tepki puanı
1,959
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Herzaman söylerim,nekadar çok donanım okadar çok sorun...
 
Üst