Şasedeki Paslanma.

garbis

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
360
Tepki puanı
106
Puanları
43
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Arkadasım paslı bölgeyi önce tel fırça ile temizle, ardından bir zımpara geç. Daha sonra hummer boya ile güzelce 2-3 kat boya. Haydi geçmiş olsun
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,507
Tepki puanı
234
Puanları
63
Siteyi ziyaret et
Özellikle klasikcilerin işine yarayacak bir ürüne benziyor.
 

ömerfaruk

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
1,224
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Özellikle klasikcilerin işine yarayacak bir ürüne benziyor.

Bana yaramaz :)


Dediğim akü altı çerçeve resimdeki gibi köşebentten yaptırabilirsiniz, alt tarafı saçla kapatarak kaportaya asit akmasını engellersiniz.

scaled.php
 

junioryay

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
181
Tepki puanı
0
Puanları
16
www.realkrom.com
Bana yaramaz :)


Dediğim akü altı çerçeve resimdeki gibi köşebentten yaptırabilirsiniz, alt tarafı saçla kapatarak kaportaya asit akmasını engellersiniz.

scaled.php
Biz geç kalmışız aşağıya kadar komple pas. Bu arada firmadan dönüş oldu. Şu an tekil kullanıcıya satışlarının olmadığını ancak yakın zamanda satışa başlayacaklarını bildirdiler. Bu malzemenin pas problemimizi çözeceğini söyledi. Ne diyelim? inşallah. :cool:
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,507
Tepki puanı
234
Puanları
63
Siteyi ziyaret et
Bana yaramaz :)


Dediğim akü altı çerçeve resimdeki gibi köşebentten yaptırabilirsiniz, alt tarafı saçla kapatarak kaportaya asit akmasını engellersiniz.

scaled.php
Vectra B lerde akü altında böyle bir şey var. Çerçevenin içi komple saç kaplı, saçın kenarında biriken sıvının akması için de bir delik var (tahliye deliği akan sıvının aracın kaportasına gelmeyecek şekilde açılmış) bu delik sayesinde aküden taşan-sızan sıvı kaportaya veya hiçbir malzemeye değmeden direk yere damlıyor.
 

isobln

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
1,394
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Vectra B lerde akü altında böyle bir şey var. Çerçevenin içi komple saç kaplı, saçın kenarında biriken sıvının akması için de bir delik var (tahliye deliği akan sıvının aracın kaportasına gelmeyecek şekilde açılmış) bu delik sayesinde aküden taşan-sızan sıvı kaportaya veya hiçbir malzemeye değmeden direk yere damlıyor.

aslında bütün araçlarda olması gereken bence :bir:
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,507
Tepki puanı
234
Puanları
63
Siteyi ziyaret et
aslında bütün araçlarda olması gereken bence :bir:
Araçların bir kısmında akü altlığı var ama akü sıvısını tahliye edecek delikler uygun yerde veya seviyede değil o nedenle bu sıvılar kaportaya zarar veriyor :(. Firmalar akü altlığını bu şekilde yapacaklarına tahliye deliğinin ucuna ufak metal bir boru parçası kaynatsalar, bu borunun ucuna ekleyecekleri bir hortum vasıtasıyla (eski araçların radyatör kapağının yanında olan sıvı tahliye sistemi gibi) sıvının boşluğa akmasını sağlasalar süper olur.
 

ömerfaruk

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
1,224
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Vectra B lerde akü altında böyle bir şey var. Çerçevenin içi komple saç kaplı, saçın kenarında biriken sıvının akması için de bir delik var (tahliye deliği akan sıvının aracın kaportasına gelmeyecek şekilde açılmış) bu delik sayesinde aküden taşan-sızan sıvı kaportaya veya hiçbir malzemeye değmeden direk yere damlıyor.


Bende çürüme olmadığı için saçla kapatmadım, ne akarsa aksın direk yola :)
 
Üst