Opel Astra J 1.4 turbo 120 beyir gucu HARARET

yattara69

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Eki 2011
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
55
Siteyi ziyaret et
Gunaydin...

Benim Opel Astra J 1.4 Turbo 120 beyir gucu arabam var.
Yasi 2010, termostat 2 gun once degisti, su pompasi SKF markasi 2 senelik.
Yag hazne filtre kutusu degisti.
Antifriz Mannol marka full tazelendi.

Su anki sorum sizlere......

Arabanin derecesi devamli 90 derece duruyordu.
Son bir haftadir 90 dereceden 100-110- derece kadar cikiyor.
Fantilator 90 dereceyi gecer gecmez full calismaya basliyor.
Acaba arabanin ne sorunu olabilir

Kafayi yiyecegim.....

yardimlariniza ihticayim var.
Opel servisine gotursen dunyayin arastirma parasi isterler....
 

butterfly_effect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,775
Tepki puanı
54
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Teşhis parasından kaçıyorsunuz ama hararet yaptırırsanız motora, komple üst kapak masrafınız olacak.
1.4 turbo motorlar zaten hassas, hararete ve bakımsızlığa gelmez.

Termostat da bir sorun olabilir, ilk seviye fan devreye girmiyordur, soğutma sisteminde bir tıkanma olabilir.

Usta bir gözün bakıp analiz etmesi lazım.
 

yattara69

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Eki 2011
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
55
Siteyi ziyaret et
Teşhis parasından kaçıyorsunuz ama hararet yaptırırsanız motora, komple üst kapak masrafınız olacak.
1.4 turbo motorlar zaten hassas, hararete ve bakımsızlığa gelmez.

Termostat da bir sorun olabilir, ilk seviye fan devreye girmiyordur, soğutma sisteminde bir tıkanma olabilir.

Usta bir gözün bakıp analiz etmesi lazım.[/QUOTE]

Allah razi olsun cevap icin.
Dun sabah gittim termostat daha 2 senelik'ti.
Hortumu cikartip antifriz geliyor mu gelmiyormu diye bakti.
Hortumdan sadece buhar geliyordu, yani antifriz akmiyordu.
Bir haftadir boyle suruyordum, usta ilk dedigin insallah jonta yakmadi......
Su pompasini sokte su pompasi iyi dedi.
Bende dedimki su pompasinin hemen arkasinda bir siyah plastik koruyucu tabaksi olmasi lazim.
Bir daha icine bakti parcalarin yarisini bulmus, gerisi tuz buz olmus.
Yani su pompasi devir dayim yapamiyordu bu parcalar yuzunden.
Takili parca SKF markasi Almanyanin en iyi markalarindan.
Simdi ise Febi-Bilstein marka takildi oda Alman mali.
Hararet filan kalmadi, demekki bu parcalar termostatida bozmustu anliyacaginiz.
 
Üst