Opel Astra G direksiyon yumuşaması ve önden kayma isteği

Şikago

Kayıtlı Kullanıcı
22-Edirne
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
20
Tepki puanı
5
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Cevabınız için teşekkür ederim ancak her iki lastikte hatta değiştirmiş olduğum enerjy saver ler ile 3 lastikte aynı sorunu az az başlayarak yaşadım, bir kez 30 bin km evvel z rot değişimi ile az direksiyonda az sertlik yaşasam da birkaç gün sonra eski yumuşaklığa ve bu önden kayma isteğine geri döndü. Çıkan lastikler 4.6 mm diş var üzerinde.

FF85BCF8-4E1E-4B22-8AB6-21F6D8FB4624eb9f9a567acbb85e.jpg
 

Şikago

Kayıtlı Kullanıcı
22-Edirne
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
20
Tepki puanı
5
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Merhaba arkadaşlar,sorunumu çözdüm.Direksiyon yumuşamaz diyen ustalara bakmayın,direksiyon yumuşar,örneğin arka yaylarınız,bagajda taşıdığınız tüp veya başka malzemeler ile zaman içinde ezilebilir, veya yaylarınız salınımını kaybeder,aracınız lastikler,amortisörler iyi olsa dahi yola tutunanamaz. Şase ile yay ısmarladım,sonra beklerken araştırma yaptım ve sözümden dönmedim,yayları bekledim,taktık ve ön taraf yüksek oldu. Nedeni uzun, Opel’in Astra G’de ZC yay üretimini ZD ile değiştirmesi. 1 santim uzun geldi önler. GM’de ZC yayda bu uzunluğa geçmiş. Neyse,aracımda direksiyon hissi yerine geldi,yol tutuş çok olumlu arttı, yol sesi azaldı. Ancak buna rağmen rahatsız oldum,sökeceğim ve satacağım umarım. Başka bir model takacağım, tabi bu üzüntü kaynağı ama sözümden dönmüş olmadım. Eğer düşünen veya okuyan varsa önler 336 mm ZD ve arkalar 297 mm JP kodlu Febi Bilstein yaylar var. Bilgiyi de buraya bırakıyorum,aracınızla ilgili merak ettiğiniz oem kodları varsa bunları da bulmanıza yardımcı olurum. Hoşçakalın!
 

Ekli dosyalar

  • 53D2EBCF-BE2C-418C-A350-3C14FB3F9EA6.jpeg
    53D2EBCF-BE2C-418C-A350-3C14FB3F9EA6.jpeg
    200.7 KB · Görüntüleme: 2
Üst