1.2 twinport enjoy mu, yoksa 1.3 cdti mı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jack182can

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
Merhaba arkadaşlar.. corsa c almak istiyorum fakat 1.3 dizel motor mu yoksa 1.2 benzinli mi alsam karar veremedim? daha önce kullanan arkadaşlar deneyimlerini aktarabilirler mi? dizel araçların masrafları söylendiği kadar cok mu yoksa abartı mı?
 

patriot1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
2,529
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Sifir corsa c yok zaten abi:) ben 1.3 dizel almanizi öneririm. Hem ekonomik hem de daha performansla olur 1.2ye gore. Bakim masrafları da abarti değil.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
5
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Aslında dizel araç alacak kişilerin bence yılda 20000-25000 km yapması gerek ya değilse 5000-10000 km yapan kişiler için dizel sadece fantezi olur o kadar.
 

ilker_yusuf

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
1,734
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Nadir abiye katılıyorum. Özellikle Mazot fiyatının son zamanlarda artması bu durumu 30.000 km kadar çıkarmıştır.
 

arif06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ocak 2013
Mesajlar
1,290
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
1.2 benzinli alın sorunsuz sıkıntısız binin. Dizel için çok km yapmak gerek, bakımları ağırdır, km yüksektir. Ben 2010' da 1.2 essentia sıfır aldım sorunsuz kullanıyorum. Donanım yok ama sıkıntı, sorunda yok :)
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
1.2 benzinli alın sorunsuz sıkıntısız binin. Dizel için çok km yapmak gerek, bakımları ağırdır, km yüksektir. Ben 2010' da 1.2 essentia sıfır aldım sorunsuz kullanıyorum. Donanım yok ama sıkıntı, sorunda yok :)

bakımı ağır derken :D yağı aynı filtreler aynı garantisi bittikten sonra hiçte ağır bakımı yok.
ayrıca 1.2 kalkışta 1.viteste biraz öne çıkar ancak 1.3 uzun tork bandı sayaseinde geçer. son hızdada 1.2 önde olabilir ancak ara hızlanmalar 1.3 cdti'da daha iyi olduğundan aradaki farkı kapatamaz...
 

arif06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ocak 2013
Mesajlar
1,290
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et


bakımı ağır derken :D yağı aynı filtreler aynı garantisi bittikten sonra hiçte ağır bakımı yok.
ayrıca 1.2 kalkışta 1.viteste biraz öne çıkar ancak 1.3 uzun tork bandı sayaseinde geçer. son hızdada 1.2 önde olabilir ancak ara hızlanmalar 1.3 cdti'da daha iyi olduğundan aradaki farkı kapatamaz...

Fatih bey şuan benzinli ile dizel performansını karşılaştırmadım farkederseniz. Benzinli uçar gider, dizel uzar gider o ayrı. Bakım olayı tamamen araçla ilgili birşey. Turboyu patlatmış bir dizel benzinlinin 5-6 peryodik bakımına eşdeğer. Daha enjektörlere girmeyelim :) . Bahsedilen C kasanın dizelinin az km olanını bulmak çok zor ki bulunsada D kasa fiyatı çekilecektir, O manada bahsi geçen kasanın 1.2 benzinlisini almak daha mantıklı. Tabiki bunlar bana göre, size veya alacak arkadaşa göre değişir. Saygılar.
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Fatih bey şuan benzinli ile dizel performansını karşılaştırmadım farkederseniz. Benzinli uçar gider, dizel uzar gider o ayrı. Bakım olayı tamamen araçla ilgili birşey. Turboyu patlatmış bir dizel benzinlinin 5-6 peryodik bakımına eşdeğer. Daha enjektörlere girmeyelim :) . Bahsedilen C kasanın dizelinin az km olanını bulmak çok zor ki bulunsada D kasa fiyatı çekilecektir, O manada bahsi geçen kasanın 1.2 benzinlisini almak daha mantıklı. Tabiki bunlar bana göre, size veya alacak arkadaşa göre değişir. Saygılar.
bakım denilince yağ su filtreler vs. turbo bakımıda hadi ekledik diyelim. 100 bin km'de turbo değiştirsem zaten o süre zarfında her türlü amorti ediyor kendini.
 

thugslife

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ara 2013
Mesajlar
105
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bir kere mazot pis bir yakıttır, yani belli aralıklarla enjektör temizliği şart bu işten anlayan ustada fiyatını ona göre çekiyor, eski 2 aracım dizeldi gerçekten bıktırdı beni sürekli bir yerlerin temizlenmesi lazım falan deniyordu, benzinli bakım konusunda her zaman bir adım önde. daha mazot pompasına, sürekli su dolan yada problem çıkartan mazot filtresine hiç girmeyelim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst